prima ervaring

Ik moest even een herinnering sturen maar werd daarna goed geholpen door de bij gevoegde installatie aanwijzing. Opmerking de bij gevoegde installatie mag uitgebreid worden ook voor windows 11. Bert D

Als ik meer dan vijf sterren kon geven gaf ik 10 sterren

Eerst de bijkomende vragen heel goed beantwoord via E-Mail. Daarna kleine probleempjes goed opgelost en de installatie ging heeeeeeel vlot. Mijn Dank

Snel en accuraat geleverd met de juiste handleiding

De ontvangen software heb ik erg snel kunnen installeren mede door de goede handleiding die mij goed door het proces heeft geleid.

geen aftersale :-(

Licentie-Discounter heeft alsnog contact opgenomen om tot een oplossing te komen. Daarbij ook aangegeven waar de chatfunctie op de site staat (die had ik over het hoofd gezien, chatfunctie staat rechts onder in beeld, niet als klikbare link bij de chatmelding). Inmiddels is het gelukt om het office pakket te installeren en heb ik goed werkende software.

top

correct

Doen wat ze melden en melden wat ze doen op de website

Makkelijk en duidelijke bewoording bij het aanbieden van de software. Enkele klikken en de download was daar. Raadzaam (wordt ook wel vermeld maar we denken dat we het beter weten, is dus niet zo) eerst wel de vorige versie office versie er af te halen door deze te verwijderen en daarna nog eens met "Microsoft Ondersteunings- en herstelassistent software" er over heen te gaan. Dan installeren en genieten maar

Vlekkeloze levering en habdleiding

Eenvoudig bestellen en betalen, Duidelijke instructies en vlekkeloze installatie,

Snelle en volledige levering

De activering was (misschien door mijn eigen schuld) omslachtig en moest via Microsoft (telefonische activering).

Eenvoudig en zonder problemen gedownload en geinstalleerd

Duidelijke omschrijving van wat je krijgt voor de licentie en hoe de software gedownload en geinstalleerd kan worden. Ging ook precies volgens de beschrijving.

De eerste die me zelfs gewoon ONLINE laat activeren

De uitleg was zeer helder en de licentie was onmiddelijk binnen. Bij deze licentie zat een duidelijke handleiding en instructie. Ik heb qem eens eerder een licentiecode gekocht, maar meestal moest dit fan telefonisch worden geactiveerd (en dat is een dingetje). Hier kon ik echter online activeren en was ik gelijk klaar! Zeer zeker aanbevolen!!

Snel en makkelijk, betrouwbaar

Bestellen gelijk een code, installeren en gaan!

Onbegrijpelijk hoe dit kan !

Ten eerste hoe goedkoop het product is. Ten tweede dat een complete leek (weliswaar met een beetje hulp van schoonzoon) het geïnstalleerd kan krijgen. Ten derde dat het nog perfect werkt ook!!

Goed en slecht

Goed, omdat ik snel voor een (voor mij) redelijke prijs een licentie kreeg voor Office 2021 Slecht, omdat de helpfunctie van office is uitgeschakeld. Slecht ook omdat ze niet reageren op een email die ik stuurde en ze ook telefonisch niet bereikbaar zijn

Fast, safe and effective

At first I was hesitant because of the many scammers these days, but I accepted to give it a try. Everything is original and I am happy to use the latest version of Office. I am thinking of buying other products from this site. Thank you, a safe and real site.

Goede ervaringen met online aankoop software

Duidelijk en snel kunnen installeren.

Super snel binnen en snel geïnstalleerd!

Goed contact vooraf. Heldere uitleg. Snelle installatie.

Betrouwbaar

Licentie was snel geregeld en ontvangen met duidelijke aanwijzingen. Betrouwbare firma

Het gaat zoals Licentie-Discounter belooft: direct na koop van een licentie van Microsoft Office krijg je de licentiecode plus installatiehandleiding. Die handleiding is handig want dan hoef je niet te zoeken voor het downloaden op de Microsoft website (want wat een rommelige website van Microsoft, ze willen je een abonnement aansmeren). Aanmelden met je Microsoft account, productcode invoeren , installeren en het werkt. Dik tevreden dus!

Snel en vakkundig opgelost.

Zeer goede service verleend, na een probleem, met de code.

Makkelijk bestellen

Makkelijk en simpel te bestellen, en de levering direct in de mailbox. Kortom zeker een aanrader om te kiezen voor licentie discounter

Helemaal prima

Met de handleiding was het uiteindelijk heel goed te doen. Verwijderen van oude Office duurde erg lang, dat was eigenlijk het enige oponthoud dat er was. Direct na betaling de licentiecode en handleiding ontvangen. Alles werkt vlekkeloos.

Gewoon perfect!!

Zeker een aanrader…

Prima levering microsoft office 2021

3 licenties van microsoft office 2021 gekocht. Duidelijke installatie instructies en sleutels werkte in 1 keer, super. Software doet het prima.

TOP SERVICE!

Er was iets mis gegaan met mijn office pakket. Het werkte niet meer. Ik ben niet zo handig en ontdekte de chatfunctie. Jeroen van Licentie-discounter heeft mij via de chat direct en goed geholpen waardoor alles nu weer goed werkt. Heel erg bedankt!

Over Licentie-Discounter

Licentie-discounter.nl heeft als doel een goedkope Office oplossing te bieden voor zowel particulieren als ondernemers. Wij werken uitsluitend met legitieme Microsoft licenties en veilige betaalopties.