Simpel, Soepel en Snel

Eenvoudig en snel met bestellen, downloaden en activeren vd Software. Werkt naar tevredenheid, dik in orde. Zeker aan te bevelen.

Top! En supersnel

Niets op aan te merken. Top!

geen addertje te bekennen!!!

Eerlijke vergelijking van productvarianten op de site en dan ook nog voor een concurrerende prijs - maar vooral de feilloze en supersnelle afhandeling van de bestelling zorgen er samen voor dat dit bedrijf alleen maar tevreden klanten kan hebben!

Wat een goede service

Vandaag 2 licenties gekocht, En binnen de kortste ogenblikken had ik de 1ste licentie en binnen 1 uur de 2de, Helaas wel een foute download link maar dit werd snel opgepakt en een nieuwe link ontvangen. Dank jullie wel Licentie Discounter

snel en prima

Na gekocht en betaal te hebben kreeg ik de download en code met daarbij hoe en wat te doen met installeren Top

Snel geleverd, en een vraag snel beantwoordt, helemaal super

Snel geleverd via de mail, en een vraag snel beantwoordt, helemaal super

Goede, razendsnelle service!!

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling. Ik stuurde een e-mail naar de support en kreeg binnen 1 minuut al een reactie met een gepaste oplossing. Super tevreden over deze webshop. Aanrader.

Uitstekende prijs en service met duidelijke handleiding

Snel en duidelijk

Office 2021- werkt perfect- lage prijs

Vandaag office 2021 gekocht voor mooie prijs. De licentie kwam na betaling direct binnen in de mail. Had wel wat hulp nodig, maar via de live chat snel opgelost. Super bedankt!

nieuwste versie van office tegen erg goede prijs.

bestellen ging snel met uitleg over hoe te installeren en alles werkt.

prima meegedacht met foutieve bestelling

Per abuis verkeerde versie Office 2021 besteld. Kon helaas niet ongedaan worden gemaakt. Wel een nette regeling kunnen treffen. Installatie verliep probleemloos

Prima software pakket

Makkelijk te installeren

Snelle top services

zoeken op de site is erg makkelijk, winkelwagen en betalen gaat heerlijk, eigenlijk als de betaling gedaan is heb je gelijk je link en product-key voor je software. Volg gewoon de instructies die bij de mail zitten en je bent zo klaar.

Razendsnel

Nieuwste softwareversie. Makkelijk te bestellen. Beste prijs op internet. Direct per mail licentie. Uitleg voor de installatie. Zeer tevreden!

Snel, goed en betaalbaar!

Alles werkt nu, maar ik moest wel eerst het gedownloade IMG bestand hernoemen naar ISO. Daarna dit uitgepakt met 7-zip. Dan zie je het setup bestand pas. Heb toen eerst uit voorzorg alle voor geïnstalleerde Office verwijderd (nieuwe pc, vandaar). Daarna setup gedraaid.

Eerst wat twijfels maar product werkt prima.

Had niet verwacht voor deze prijs een product te ontvangen wat zo goed werkt. Ben erg verrast en er heel blij mee. Echt een aanrader!

Duidelijk en functioneel

Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort licenties, maar na wat lezen toch een licentie voor Office 2019 aangeschaft. Binnen een aantal minuten alles geïnstalleerd en werkend, volgens de duidelijke omschrijving.

Ontzettend snelle afhandeling en prima service

Bij de installatie van office 2019 ben ik toen telefonisch prima geholpen en nu heb ik office 2021 gekocht en in een mum van tijd was het geinstalleerd.

snel, goed ,betrouwbaar

Binnen 5 min was ik aan het installeren.

Snel en efficiënt geholpen

Probleempje was binnen enkele minuten opgelost

Prima levering en een werkend product

Prima levering en een werkend product

Gekocht ,geinstalleerd en geactiveerd

Zonder issues, heldere installatie beschrijving. Binnen een aantal minuten volledig geactiveerd en werkend.

snel en betrouwbare oplossing

Snelle levering en een prima handleiding om de software te installeren.

Snel en makkelijk!

Easy

een goede website

Een uitstekende klanten service

Over Licentie-Discounter

Licentie-discounter.nl heeft als doel een goedkope Office oplossing te bieden voor zowel particulieren als ondernemers. Wij werken uitsluitend met legitieme Microsoft licenties en veilige betaalopties.