Heb al 2x een mail gestuurd, omdat Outlook niet werkt maar nog geen reactie gehad

Om contact met jullie te krijgen, kun je alleen een mailtje sturen, maar daar wordt niet op gereageerd. Heb al 2 mailtjes gestuurd, de eerste al 4 dagen geleden. Een telefoonnummer zou wel handig zijn.

goedkoop, maar niet volledig

is goedkoop, maar voor mij geen handige keuze geweest omdat je met een ander emailadres moet inloggen en hierdoor je koppeling met je microsoft drive kwijt raakt. Net dus toch maar een reguliere licentie gekocht.

snel, behulpzaam met verstand van zaken.

Zelf niet zo slim met computers maar Walter loodste mij zo door de installatie heen. En het werkte binnen no time!

makkelijk te installeren volgens handleiding

Als je de handleiding volgt gaat het vanzelf. Alleen wanneer de volgende stap was vond ik soms wat lastig, Het is uiteindelijk gelukt zonder problemen.

Werkt perfect

Prima service, volledig. Betrouwbaar en snel

Zelfs voor mij als leek was het simpel te installeren.

Installatie verliep vlekkeloos. Ik had meer moeite om via outlook mijn mail weer op orde te krijgen.

Goedkope licenties, werkt snel

Binnen 10 minuten naar aankoop had ik een office licentie :). Werkt zoals het moet werken en duidelijke uitleg.

Zoals belooft

Klopt, binne 2 minuten de code en is zo geinstaleerd.

goed bereikbaar

We hadden wat vragen mbt het aanschaffen van een office licentie en vonden het heel fijn om direkt via de chat functie geholpen te worden. Voordat er ook maar iets besteld was. Dit gaf ons het vertrouwen dat er ook bij eventuele installatieproblemen iemand beschikbaar was om ons te helpen. De office installatie verliep probleemloos, door een digibeet :-)

Alles is heel vlot gegaan, goede software aan een lage prijs.

Je dient een Microsoft account te hebben, als je er geen hebt, kun je er gemakkelijk een aanmaken. Voor de rest ging de installatie heel vlot, ik ben blij met de aankoop, zou ik aan anderen aanraden.

Kan het iedereen aanraden

Prima advies gekregen, downloaden en installeren was een eitje. Kan het iedereen aanbevelen.

Via een omweg voor een goede prijs een licentie

Zojuist een licentie gekocht voor Office 2021 en de handleiding gevolgd die wordt meegestuurd. Even een groot bestand downloaden en dan uitpakken. De handleiding had wat duidelijker gekund, maar het is uiteindelijk wel gelukt. Contact per chat was niet mogelijk, dat werkte bij niet. Een uur daarna wel contact per mail. Het was prettig geweest als er een telefoonnummer beschikbaar was. In the end tevreden met de aankoop en geboden hulp.

Snel en goedkoop

Een goede prijs en het product snel per mail ontvangen.

Flexibel en snel

Positief met een hint t.a.v. de installatie

De licentie-sleutel en de link naar de installatie-instructies ontvang je per email. Het eerste wat je moet doen is de installatie van een andere versie van Office verwijderen. Maar dan verwijder je ook Outlook en als je die voor je email gebruikt kan je de bovengenoemde email dus niet meer openen. Je moet dus eerst de link en de sleutel naar een ander medium (bv. tekstdocument) kopiëren wat met een andere applicatie dan Office kan worden geopend.

Software is duidelijk en eenvoudig te bestellen. Binnen 5 minuten goede download link en licentiecode ontvangen.

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen

Voordelige software

Snelle en eenvoudige installatie.

ondanks problematische installatie, goed

ondanks problematische installatie en zelfs formatteren en her-installeren van windows 11. Met een schone setup van windows, lukte de office installatie meteen goed.

goeie ervaring

Ik wil altijd als ik een nieuw licentie koop van Office, dat ik het via setup.office.com kan downloaden zodat mijn licentie aan mijn Microsoft account wordt gekoppeld. Dat is bij de meeste van dit zulk webshops niet mogelijk of willen ze het niet doen. Gelukkig kon dat bij deze webshop wel. Na goeie chatt gesprek is alles goed geregeld en heeft een medewerker van dit bedrijf mij uitstekend geholpen zoals ik het wilde. Mocht ik later nog een keer een nieuw licentie nodig hebben, dan bestel ik dat zeker weer bij deze webshop!!

Office 2021 zeer goedkoop, makkelijke installatie

Voor zeer weinig geld de nieuwste versie van Office, makkelijke installatie en activering van de licentie!

Top.

Was op zoek naar het addertje bij het zoeken naar een Office-pakket. Hou niet van die abonnementen met allemaal extra's die ik niet gebruik. Gok gewaagd en nu voor een paar tientjes een versie met Word en Excel die niet jaarlijks verlengd hoeft te worden. Direct de key toegestuurd gekregen en installatie was simpel.

Werkt prima

Verwijderen van oude versie Office. Opnieuw opstarten en installeren van Office 2021, waarbij de oude instellingen meegenomen worden. Office 2021 werkte direct na activatie. Geen migratie nodig van oude Office agenda afspraken, emails, wachtwoord Outlook, etc. Fantastisch.

De aankoop verliep snel en goed. Mede omdat ik de installatie file al van Microsoft had gekregen.

fantastisch

Er waren wat problemen met de browser in Windows 11, Met Edge was het niet mogelijk. Overgezet naar Google Chrome en daarna alles gedownload. Hij heeft mij heel geduldig en vriendelijk geholpen.

Over Licentie-Discounter

Licentie-discounter.nl heeft als doel een goedkope Office oplossing te bieden voor zowel particulieren als ondernemers. Wij werken uitsluitend met legitieme Microsoft licenties en veilige betaalopties.