Twijfelachtige betrouwbaarheid

Niet geïnstalleerd. Het verplicht gebruik maken van niet eigen gegevens om in te loggen c.q. een account aan te maken stemt tot wantrouwen. Ik voel me door deze aankoop bekocht. Maar ja...voor die prijs!?

Beste Alfons, Op de website staat duidelijk vermeldt dat OFFICE 365 werkt met een gekregen email en wachtwoord en niet met je eigen emailaccount.

Goed en snel geleverd

Ben nog steeds alles uit te Proberen

Ongelofelijk

Na een upgrade van m'n iMac moest er blijkbaar een licentie upgrade komen voor het MS-Office pakket , de vorige versie werkte niet meer. Dacht weer meer dan 100€ kwijt te zijn maar gelukkig stuitte ik op deze site. Eerst wat argwaan want als een prijs te goed is om te geloven is dat meest ook zo. In dit geval niet. Licentie binnen in 5 min en eea werkte weer. Zeer tevreden dus.

Alles correct verlopen

Snel en correct

Top geleverd binnen enkele seconden

Naar wat zoekwerk op internet hier office 2019 gekocht. Het product werd binnen enkele seconden geleverd in de mail met duidelijke uitleg hoe te installeren. Een aanrader om hier te kopen.

het was snel geleverd maar kan niet activeren met de klantenservice gechat maar die kwam er ook niet uit daarna met Microsoft gechat die heeft het wel opgelost dus eind goed al goed

Goede levering

Snelle en juiste levering. Gekregen wat ik verwacht had.

Ik wilde een oudere versie van Office op mijn laptop. Downloaden, activeren en klaar. Ging probleemloos.

Snel en duidelijk geregeld!

Licentiecode wordt na betaling direct opgestuurd. Makkelijk te installeren.

Snelle service en eerlijke prijs

Na betaling ontving ik al heel snel de licentie code, met een uitgebreide omschreven hoe ik de code moest activeren.

Zoals beloofd op de website; Binnen één minuut geleverd.

Office pakket gekocht en meteen de Downloadlink en Licentiesleutel per mail ontvangen. Installeren en gaan.

Snelle klasse

Bestellen, betalen, installeren en draaien!

Geen moeite.

Zeer behulpzaam bij het oplossen van een probleem

Na het invullen van de Microsoft licentiecode hard ik moeite om Office to downloaden. Contact gezocht met het service team van Licentie-Discounter, en die hebben me stap voor stap door de procedure geholpen met zeer veel geduld. Uiteindelijk Office geïnstalleerd en alles werkt perfect.

duidelijke instructie en installatie ging prima

Na eerdere ervaringen elders waarbij licentiecode niet werkte, nu gekozen voor licentie-discounter. Alles snel en goed verlopen, en licentiecode werkte goed.

Ontzettend blij met mijn aankoop!

Het scheelde niet veel... Ik wilde bijna 150 euro betalen voor een office 2021 licentie bij Bol.com! Via Licentie-discounter heb ik heel wat geld kunnen besparen en office werkt nu perfect op mijn laptop. Dank je wel!

Levering precies zoals aangegeven.

26-12-2021 Microsoft Office 2021 professional plus gekocht. Enkele seconden na betaling de licentie en handleiding binnen. In 3 heel duidelijke en simpele stappen installeren. Kind kan de was doen. Alles bij elkaar na ongeveer 10 minuten aan de slag. Word openen, licentiecode 1 maal invoeren en klaar voor gebruik. Eenvoudiger kan niet.

snelle levering en duidelijke instructies

Prima Service en duidelijke Website

Binnen 15 minuten aan de slag !

Gekozen, besteld, betaald, gedownloade, geïnstalleerd en aan de slag. Binnen een kwartier; en dat voor een mooie prijs.

compleet en het werkt perfect

Een hele week zt ik in de rats,want mijn office pakket 2010 deed het niet meer. Ik had via de site een versie 2016 opgevraagd en 69,95 betaald. Kreeg reactie en coed, maar werkte niet, Informatie verwees mij naar een Duitse site. Waardeloos, Onlangs nog een aanbieding van de telegraaf ingevoerd, Euro 49,95. weer geprobeerd, jammer werkte niet. Ik begon hem al een beetje te knijpen. Straks zou ik geen Office meer hebben, daar kun je niet zonder. Toen kwam ik bij Licentie-Discounter. Je blijft sceptisch, maar allereerst de prijs was gunstig Euro 17,95. Ik begon met het lezen van de installatie en begon met het downloaden van het Office 2016 pakket. Eersat setup, code invoeren etc. Tot mijn verbasing: Het werkte, alle signalen van geen office meer was weg, Wat een opluchting, heerlijk. Mijn Kerst kan nu al niet meer stuk. Kon weer rustig slapen . Perfect, Nogmaals bedankt Licentie-Discounter. en moet ik weer verlengen of iets dergelijks, ik zal eerst naar Licentie-Discounter gaan. Fijne Feestdagen en alvast een Gezond Nieuwjaar 2022. Groetjes Vlap.

Fijne snelle manier om aan betaalbare software te komen

Probleem met installatie maar alsnog kunnen registreren

Super snelle service

Licentie gekocht, direct in de mail. Setup gedownload, code erin: alles loopt super gesmeerd. Fijne club!

snel, effectief en goed.

snel, effectief en goed.

Perfecte klanten service

Ben via een vriend in contact gekomen met Licentie - Discounter. Software aangeschaft in juli 2020. Was heel content. Onlangs had ik inlog problemen. Via de site gechat met personeel. Waren heel vriendelijk en ze hebben het probleem onmiddellijk opgelost. Bedankt Walter

eind goed, al goed

Microsoft 365 pro plus gekocht. Moeite gehad met installeren, via live chat erg goed geholpen. Geduldig en duidelijk!

Over Licentie-Discounter

Licentie-discounter.nl heeft als doel een goedkope Office oplossing te bieden voor zowel particulieren als ondernemers. Wij werken uitsluitend met legitieme Microsoft licenties en veilige betaalopties.