Snel en netjes geregeld. Daarnaast ook goedkoop.

Zocht snel Microsoft Office 2016. En dat vond ik en ook nog goedkoop ook..

Goedkoop, duidelijk en snel

Goedkoop, duidelijk en snel. In de mail duidelijke uitleg wat te doen. Gaat prima. Vergeet niet de gratis testversies van office te verwijderen van he pc of laptop voor je begint.

Deskundige uitleg en uitstekend advies. Product is passend en werkt uitstekend.

Perfect en betrouwbaar

Heel snel en een top prijs.

Ontevreden

De aankoop ging eenvoudig, maar waarom werkt het alleen met een mailadres wat niet van mij is?

Jammer dat je niet tevreden bent met het office 365 account, maar op onze website staat duidelijk aangeven dat het om een account gaat met het bijbehorend email en wachtwoord.

Simpel en snel

Office key gekocht, deed het meteen met de handleiding die ze toesturen.

N.a.v. positieve recensies heb ik office 2021 gekocht en kreeg ik onmiddellijk een mail met daarin licentiesleutel. Na installatie en activeren van het product kon ik gelijk aan de slag. Werkt geweldig. Nogmaals mijn dank aan Licentie-discounter.

Is zeer goed gegaan. Eerst 365 verwijderd en daarna Microsoft Offove 2021 geinstalleerd. Ging allemaal perfect op een 'oudere'Windows 10 Home machine.

Bestelling direct toegezonden binnen 1 minuut!

Bestelling direct ontvangen met duidelijk informatie voor het installeren. Programma werkt naar wens en ook de verkoopprijs is zeer aantrekkelijk. Website van het bedrijf maakt het mogelijk om snel een goede keus te maken.

Werkt zoals het hoort

# Directe ontvangst na betaling. # Duidelijk leesbaar. # Gemakkelijk te gebruiken. # Goede korte handleiding. # Legale bedrijfscode. # Prijs/kwaliteit is ok.

Installatie verliep goed.

Prima geregeld.

Prima service en snel geregeld

Zojuist de licentie aangeschaft en meteen geactiveerd en geïnstalleerd. Wat kleine problemen gehad bij de activatie, maar dat kwam doordat ik zelf de code verkeerd had ingevoerd. Hierna verliep alles voorspoedig. Ik heb prima hulp gekregen via de chat op de website. Ik werd erg vriendelijk en goed geholpen. Ik heb nog geen ervaring op langer termijn, geen idee of de licentie na x-aantal maanden blijft werken. Maar ik denk dat het wel goed komt, gezien het via de Microsoft site is gegaan en daar geactiveerd staat. Tot dusver erg tevreden

Geweldig gewoon.

Top in orde. Zeer eenvoudig te installeren en activeren. Heel betrouwbaar ook deze leverancier. Ben de jongste niet meer en toch simpel te doen. Haha.

Snel en compleet geleverd zoals besteld

Snel en compleet geleverd zoals besteld

Snel,niet duur,en goed

Goed product werkte gelijk.

Snel en duidelijk

Snel de licentie in de inbox duidelijke uitleg erbij. Werkt goed

Redelijk prijs en werkt uitstekend

Bagger klantenservice en foute informatie

In de omschrijving staat dat je office 365 ook offline kan gebruiken. Na installatie blijkt dat ik het programma alleen met aanmelding kan gebruiken om wijzigingen in bijvoorbeeld exel (of andere apps) toe te passen. Je kan dus offline niet bewerken, zonder dat je aangemeld bent. In de omschrijving word dat wel aangegeven. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, eerst werd er direct gereageerd door Walter. Nadat ik aangaf dat het niet klopt dat office offline gebruikt kan worden (om te bewerken), werd er aangegeven dat ze het over een week zouden wijzigen op de pagina. Daarna werd er niet meer gereageerd op mijn ongenoegen en vraag waarom er nu niet meer gereageerd word. Echt bagger klantenservice! Mijn aanbeveling krijgt dit bedrijf absoluut niet!

Aankoop gaat perfect en snel.

Aanbeveling voor andere. Betrouwbaar en snel.

Voldaan aan verwachting

Snelle levering nieuwe software tegen een goede prijs. Eenvoudige installatie en alles werkt weer modern.

hele snelle service goede hulp via chat, gewoon heel goed

Licentie gekocht voor Office 2021

Licentie gekocht voor Office Pro 2021, betaald vis PayPal. Licentiecode kwam per ommegaande per email in de bus. Instructies van de website gevolgd om een .img bestand met daarop het Office pakket te downloaden. Geïnstalleerd; code ingevoerd en alles werkte in een keer. Geen enkel probleem ondervonden.

Office Pro 2019/2021

Correcte info via chat, aangekocht en installatie volbracht. Alles werkt naar behoren en dit zonder jaarlijks/maandelijks te betalen.

Prettig en vakkundig email contact. Zonder problemen Office'19 op de PC

We hadden eerst twijfels om "Office" hier aan te schaffen. Na email contact, toch gekocht. (prettig en vakkundig antwoord) Ook de scherpe prijs maakte onze beslissing gemakkelijk. Na een vlotte installatie geen problemen en het werkt gewoon prima! En.. inderdaad GEEN problematische, telefonische activatie toestanden. TOP. Bedankt voor jullie ondersteuning inzake mijn twijfels, maar bovenal bedankt voor een werkende "pro licentie"! Wat ons betref een aanrader! Ook nog een kleine tip, voor een beetje extra privacy.... : Maak eerst een 'Microsoft account' aan (Bijv. : [email protected]), die je verder nooit meer gebruikt. Daarna activeer je hiermee de 'Office licentie'........ Nogmaals dank, Groet Jo

Over Licentie-Discounter

Licentie-discounter.nl heeft als doel een goedkope Office oplossing te bieden voor zowel particulieren als ondernemers. Wij werken uitsluitend met legitieme Microsoft licenties en veilige betaalopties.