Pure verwennerij!

Eye for detail! De extra attenties, een feestje om uit te pakken.

Vlotte bestelling

Via de website een item besteld en heel snel ontvangen. Heel verzorgd ingepakt ook en met een een kleine attentie erbij. TOP!

Geweldige winkel

Alles supersnel geleverd er kwam een andere kleur dan besteld maar is heel goed opgelost

Mooie winkel ... mooie kledij

Mooie website en goed gepresenteerd via Instagram... zeer zichtbaar en zeer vlug antwoord gekregen van mijn vragen..

Eerste keer wat besteld bij jullie. De volgende dag was het al binnen. Super blij met mijn bestelling :-)

Goeie en snelle service

Dank jullie wel voor de snelle levering, En de verrassingtjes in de tas

Een verwen moment.

Met de inhoud van het doosje van mijn bestelling (wat ik overigens heel snel binnen had) zat niet alleen dat wat ik mezelf cadeau had gedaan maar ook een leuke verrassing van Inka's. Erg leuk, dat maakt het net even speciaal.

Snelle service en zeer behulpzaam

Goede, overzichtelijke site, snelle verzending en keurig verpakt! Daarnaast zeer behulpzaam: Bij PostNL was er behoorlijk wat vertraging en daarbij onduidelijkheid ontstaan. Door het snelle handelen van Inka’s mode werd het pakket snel getraceerd. Ik ben fan!

Over inka's mode

Bij inka's willen we dat u zich thuis voelt. Neem een kijkje en laat u verrassen. We helpen je graag verder met eerlijk advies. Kijk eens rond en ontdek stijlvolle kleding van topmerken. Goed gesneden ontwerpen en comfortabele stoffen. Ook vind je er allerlei mooie lifestyle accessoires. Regelmatig vernieuwen wij het assortiment, hier ontdek je altijd wel iets anders! Met inka's houden we van pure, hoogwaardige materialen. Van nature functioneel, mooi om te zien en heerlijk in gebruik. We houden van een voorsprong. Spullen met een karakter! Kom gewoon binnen en ontdek het zelf!