Iedere bestelling weer een succes!

Niet alleen omdat de inhoud van het pakje altijd net even iets meer bevat met een leuke verrassing dan wat ik heb besteld. Maar ook van de kwaliteit vd kleding word ik blij. Tis net even dat extraatje in alle opzichten wat het h'm doet!

Perfecte service

Ik kreeg mijn bestelling snel, werd goed op de hoogte gehouden. Ik bestel hier zeker weer!

With care and Happinezzz..

Iedere keer weer een feestje om het pakketje open te maken, altijd met een kleine verrassing. Verkeerde maat besteld, maar de juiste maat gekregen. In het kader van: "Ken je klant" , een dikke 10! Zelfs op afstand. Nog nooit iets terug gestuurd!

Very fast delivery

I recommend

Zeer leuke winkel, mooie merken en fijn personeel!

Als toerist per ongeluk in de winkel beland (kleinzoon aan de overkant bij het speelgoed) Wat een mooie zaak, kende het merk Mes Demoiselles, niet direct gegoocheld en bij jullie webshop nog wat bijbesteld. Ik zal de website regelmatig bezoeken, Groet Gerdien Koomen-Veenendaal

Besteld, geen enkel gedoe, alles enorm gladjes verlopen en keurig artikel ontvangen, erg goed

Perfect!

Groetjes aan de verkoopster met bruin lang haar! Beate uit Ursel, nu verhuisd naar Duitsland

Super levering

Goede levering met een kleine persoonlijk geschreven kaartje, echt een cadeautje om te krijgen.

Fijne communicatie en schitterende jurk!

Suuuper snelle reactie met info over mijn aankoop. De maat van de jurk die ik kocht was per ongeluk verkocht en nog niet in het computersysteem verwerkt dus kreeg ik een zeer mooi aanbod om dejurk toch te kopen if te passen of terug te sturen. Fantastisch alternatief! Jurk past uitstekend maar onderjurk is echt véél te klein. De onderjurk die wel degelijk bij de jurk past , moet ik laten vermaken. Ik kan hem niet vervangen door andere onderjurk omdat hij een stuk zichtbaar is onder de armen. Helaas gaat dit mij extra onkosten opleveren bij een toch wel al dure jurk. Jammer ...

Perfect!

Great clothes!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mooie kwaliteit, snelle levering en mooi luxe verpakt!

Excellent service, fast, reliable and beautifully packaged

I can only recommend to buy in this shop. Thank you!

Ik kan er helaas nog geen mening over geven

Ik heb een aantal dagen geleden en prachtige broek van Marccain besteld bij Inka's mode. Ik heb echter nog geen verzendbevestiging ontvangen. Dus ik vind het erg lastig om Inka's mode te beoordelen. Ik heb de broek immers nog niet ontvangen. Ik hoop uiteraard de broek snel te ontvangen.

Beste Miranda, Bedankt voor de feedback. We hebben een aanpassing laten doen in de DNS van ons domein waardoor de kans kleiner wordt dat onze mails nog in de spanmap terecht komen. Dit is nooit 100% te vermijden en we adviseren om toch altijd even de spanmap te controleren. Helaas was bij u de levering vertraagd door de extra drukte bij PostNl door koningsdag. Veel plezier met uw aankoop Team inka's fashion & lifestyle

Beste Inkas team, Ik heb de kimono in goede orde ontvangen waarvoor dank hij is prachtig en de maat zit goed! Ik wil jullie nog complimenten geven voor de verpakking en het leuke kaartje met mini geurtje erbij ..super bedankt!

Top..

Zaterdag besteld ,maandag in huis en nog met een leuke attentie bij.. Dank u ,Inka’s

UItstekend!

Verzorgde en snelle levering. Heel tevreden! Artikelen zoals te zien op de site. Heel betrouwbaar. Ook steeds een leuke attentie erbij in de doos. Kortom: kwaliteit.

Pure verwennerij!

Eye for detail! De extra attenties, een feestje om uit te pakken.

Vlotte bestelling

Via de website een item besteld en heel snel ontvangen. Heel verzorgd ingepakt ook en met een een kleine attentie erbij. TOP!

Geweldige winkel

Alles supersnel geleverd er kwam een andere kleur dan besteld maar is heel goed opgelost

Mooie winkel ... mooie kledij

Mooie website en goed gepresenteerd via Instagram... zeer zichtbaar en zeer vlug antwoord gekregen van mijn vragen..

Eerste keer wat besteld bij jullie. De volgende dag was het al binnen. Super blij met mijn bestelling :-)

Goeie en snelle service

Dank jullie wel voor de snelle levering, En de verrassingtjes in de tas

Een verwen moment.

Met de inhoud van het doosje van mijn bestelling (wat ik overigens heel snel binnen had) zat niet alleen dat wat ik mezelf cadeau had gedaan maar ook een leuke verrassing van Inka's. Erg leuk, dat maakt het net even speciaal.

Snelle service en zeer behulpzaam

Goede, overzichtelijke site, snelle verzending en keurig verpakt! Daarnaast zeer behulpzaam: Bij PostNL was er behoorlijk wat vertraging en daarbij onduidelijkheid ontstaan. Door het snelle handelen van Inka’s mode werd het pakket snel getraceerd. Ik ben fan!

Groenevelt 9 4524MA Sluis

Over inka's mode

Bij inka's willen we dat u zich thuis voelt. Neem een kijkje en laat u verrassen. We helpen je graag verder met eerlijk advies. Kijk eens rond en ontdek stijlvolle kleding van topmerken. Goed gesneden ontwerpen en comfortabele stoffen. Ook vind je er allerlei mooie lifestyle accessoires. Regelmatig vernieuwen wij het assortiment, hier ontdek je altijd wel iets anders! Met inka's houden we van pure, hoogwaardige materialen. Van nature functioneel, mooi om te zien en heerlijk in gebruik. We houden van een voorsprong. Spullen met een karakter! Kom gewoon binnen en ontdek het zelf!