Werde ich immer wieder kaufen

Schnelle Lieferung ,eine gute Qualität und der Preis stimmt! Komme immer wieder darauf zurück. Vielen Dank

Zeer snelle levering, prima bedrijf

Zeer teleurstellend

Post.nl is geen moment aan mijn deur geweest. Weer zo'n luie bezorger die z'n pakketten direct bij het afhaalpunt dropt. En de klant maar wachten!!!!

Snel en netjes geleverd

Tussen 1600 en 1700 besteld. Volgende dag om 10 uur al in huis.

Levering problematisch

Service prima, bezorgen levert wel problemen op. Wel netjes teruggebelt door 123

Vrijdag voor 15 uur met spoed besteld, maandag 16 uur ontvangen

Ik heb vrijdag gebeld en besteld met de tekst spoed, ik had met de tweede behandeling beton10 ruim dubbele hoeveelheid nodig. Jammer is de keuze van transporteur die dan pas op maandag middag bezorgd

Snel, duidelijk, goede service!

Snelle levering! Duidelijke website! Goede klantenservice!

Echt goed en op tijd en netjes geleverd.

Zou het zeer aanbevelen en ook weer kopen.

snelle levering, bleek wel iets minder nodig te hebben per pak. Kwaliteit moet nog worden getest. Maar laat in ieder geval geen vlekken achter, droogt snel en voelt goed.

Snel en goed geregeld

Kwaliteit en kwantiteit is Top

Snelle service, goede kwaliteit en prachtig materiaal om mee te werken. Thanks!

Snel betrouwbaar

Snelle levering accpeptabele prijs kwaliteit verhouding.

Prima prijs, snel geleverd

Grijze stalen platen aan de gevel zagen er dof uit. Inmiddels ziet het er weer perfect uit, zelf kunnen doen voor een lage prijs. Top.

Duidelijk en overzichtelijk

Prettig en ik zal zeker vaker bij 123impregneer bestellen

Nog niet gestart met het impregneren.

geen toevoeging

Zeer goede ervaring

Snelle levering en goede prijs

Gewoon geweldig

Keurig geleverd

Goed advies en uitstekend materiaal

Net bedrijf

Geleverde deed helaas niet aan de verwachtingen. Maar de betaling werd netjes terug gestort.

Aardader

Zeer snel en goed geleverd. Top bedrijf. Zeker aanrader

heel goed

Snelle bezorging ,Mooie prijs ,nergens goedkoper als je er 2 stuks tegelijk koopt.

Goed geholpen via de chat en goed product.

Met medewerker via chat gesproken over wat het beste was voor mijn beton vloer. Product ventosil b 10 doet wat het moet doen.

nog niet ontvangen

Helaas helaas heb ik mijn pakket nog niet binnen

Snel geleverd, goed product.

Waardeloos

Gevel reiniger besteld gebruikt) ziet het verschil niet eens weggegooid geld

Over 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.