Goed product

Heel tevreden van hout impregneer product is vlug aangebrach met drukspuit en de kleur blijft is zijn natuurlijke oorsprong ,tevens heel vlug geleverd.

Uitstekende ervaring. Zeer snelle levering. Productkwaliteit top!

100% aanbevolen

Stipte levering

Dag na bestelling al geleverd

Je ziet direct resultaat

Je ziet direct resultaat.

Retourneren is lastig maar levering is snel geregeld

De levering was vlot volgende dag al binnen. Maar heb al 4 dagen niets gehoord nadat ik een retour heb aangevraagd. Dat is erg jammer.

Prima product,snelle levering.

Goed advies over hoogwaardig impregneermiddel. Snelle levering en nette levering

Snelle levering en waar voor zn geld Kortom zeer tevreden

Super spul

Goed te woord gestaan

Met telefonische vragen vóór en na aankoop ben ik goed geholpen, ondanks een storing van de telefonie werd ik door een medewerker met zijn prive nummer teruggebeld.

Snel en goede levering

Makkelijk product eenvoudig verwerkbaar en snelle levering

Snel service

Snel leveren duidelijk informatie goede materialen…

Doen wat ze beloven.!!

Top geregeld.

Is prettig om mee te werken,in combinatie met zelfklevende plakfolie

goed product

Snelle service en alles keurig geleverd

Alles wat besteld was binnen de dag aangeleverd gekregen op het gekozen adres. Netjes en goed verpakt en wat besteld was is ook geleverd.

Heb ik nog niet

Het is supersnel geleverd. Wij hebben helaas het nog niet kunnen opbrengen vanwege het slechte weer

Snelle levering, gemakkelijk te gebruiken en voldoet aan de verwachting!

Fantastisch dat ook handschoenen en doek werden meegeleverd. Super service, ik kon direct aan de slag en ben zeer tevreden met het resultaat

Snel en goed advies gekregen

Prima.

Mooi product!

Gekleurde, kunststof kozijnen knappen hier van dof naar helder van op. Prima te verwerken met spons en microvezel doek. Ernst

Voldoet aan verwachting

Snelle levering, duidelijke uitleg.

Snel geleverd en goed verpakt tevens alles compleet.

Ben erg tevreden over mijn bestelling

Lijkt goed

Lijkt goed, ik moet het nog gebruiken maar de levering was zoals afgesproken

Zit er net drie weken op.

Tijd zal leren of de beloofde 10 jaren worden gehaald. Het vernevelen geeft wel wat verlies bij windstil weer, denk hierbij aan een kwart verlies op de vermelde te halen maximale vierkante meters. Moest dus bij bestellen. Het eindresultaat geeft een mooie zijde achtige glans. In mijn geval heb ik de grijze laag eraf geboend met de karcher borstel op de waterleidingdruk, dus niet de HD op aan! Heb 70 liter gebruikt met twee lagen en de slechte hout delen drie keer.

Snel geregeld

Netjes op tijd bezorgd

Snel en eerlijke prijs

Snel geleverd voor een goede prijs

Spoorstraat 108

7261AG Ruurlo

0573 795264

Over 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.