Prima.

Het juiste product binnen korte tijd geleverd.

Werkt goed

Makkelijk in het verwerken

Helemaal goed

Zeer snelle levering , impregneer nog niet aangebracht dus kan nog niet oordelen of het spul goed werkt

eenvoudig bestellen en snelle levering

Bestellen was erg eenvoudig, goede uitleg en erg snel verstuurd.

Zeer slecht!

Ik wacht al 1 week op mijn impregneer. Elke dag krijg ik een berichtje dat het die dag word geleverd !

Snel

Duidelijke uitleg over product en zeer snel geleverd

Impregneerpompen aangekocht die niet werken / slechte naservice

Heb hier 2 pompen gekocht voor de buitengevel van mijn huis te impregneren, beide pompen blijken niet te werken. De producent van het impregneermiddel (Soudal) bevestigde me dat er geen fouten in het product zaten. De eigenaar weigert elke vorm van service om deze pompen te retourneren, deze te testen of ze nog werken of mijn geld terug te geven daar deze niet werken. De eigenaar geeft niet om klantvriendelijkheid/ tevredenheid. Nadat het order verzonden is stopt alle service. Dit is zo ook te lezen in meerdere reviews over zijn website. Het label waartoe hij is aangesloten “Thuiswinkel.org” heeft ook geen enkele meerwaarde in het zoeken van een oplossing. Zij antwoorden niet op mails en telefonisch bieden ze geen ondersteuning. Dit probleem is ondertussen al gaande sinds september.. Kortom, indien je wenst te impregneren en je wenst naservice, koop niet hier.

Beste Kevin, We hebben je werkende pompen geleverd. Ze zijn vastgelopen doordat er een plakkerig product in is gebruikt. Je vergeet voor het gemak even dat we de pompen allebei voor je hebben schoongemaakt en opnieuw werkend aan je hebben afgeleverd. Als dat geen service is dan weten we het ook niet meer. Ondertussen krijgen we al een half jaar op alle mogelijke manieren slechte beoordelingen van je omdat wij niet bereid zijn om gebruikte pompen terug te nemen.

Zeer vlotte afhandeling met goede spullen.

Mijn oude Dofra rugspuit kreeg het bekende euvel namelijk dat de knijpkraan gaat lekken door het afbreken van een plastic afdichtingsring. De knijpkraan van Gloria zag er degelijk uit en de bijbehorende spuitlans is kleiner maar heeft wel een handige knik aan het eind zodat je beter kan richten. Kortom, er komt minder spuitnevel uit maar nog altijd voldoende en beter te richten zodat je zuiniger kan werken. Gelukkig valt mijn koop dus goed uit.

Makkelijk

Makkelijk en goed op te brengen. Houdt wel rekening met de oppervlakte. Je heb snel tekort.

Helemaal perfect

Producten besteld voor mijn bedrijf. Alles kwam binnen 24uur en ik kon gelijk aan de Slag. Ben zeer tevreden met dit bedrijf.

Moet het nog gebruiken.

Heb het nog niet gebruikt. Dus graag later nog een keer de enquête toesturen.

Snel en goede prijs

Goed product goede prijs

Doen wat ze beloven! en goed product

Was snel verstuurd en werd op de hoogte gehouden

Gebruiksaanwijzing

Ik miste een duidelijke gebruiksaanwijzing van de vloeistof met water. De verhouding kon ik nergens vinden en ook wat het zou doen met aanraking met de huid en wat je dan moest doen kon ik nergens vinden

prima ervaring

prima ervaring

Zoals verwacht

Netjes geleverd, nog niet gebruikt.

Keurige levering...

Goede website en snelle levering

De juiste manier

Zeer gemakkelijk aan te brengen met vloeistof en hogedruk spuit

Correct

Netjes volgens afspraak

snel geregeld en geleverd

snelle service

Zee snelle levering zeer goed product

Snel geleverd, handig te verwerken

Snel geleverd, handig te verwerken

Nog niet gebruikt

Nog niet gebruikt

Over 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.