Een perfecte snelle levering

Jullie hebben een makkelijk toegankelijke webwinkel. Erg prettig om iets op te zoeken. En vooral de goede uitleg.

Een super product en snel geleverd

Nog niet in gebruik!

Goede levering

Werkt geweldig

Goed werkend en water afstotend

Zeer snel geleverd

Snelle levering in perfecte staat!

Zeer overzichtelijke site voorzien van alle nodige informatie qua veilig gebruik van de impregneerproducten per type. Onze HI (hout) is zeer snel (dag na bestelling) in perfecte staat geleverd. Top service en tevreden klant!

Op tijd geleverd en dik tevreden

Naar bestelling hebben ze het snel geleverd volgens afspraak

Netjes en snel geleverd

Goeie site

Gewoon klasse

Geen enkele opmerking gewoon goed

Keurig netjes op rijd bezorgd

Snelle en goede afhandeling

Alleen 1 puntje. Grote verpakking voor relatief kleine bestelling.

Goede ervaring

Fijne website, vlotte levering en keurige afhandeling van deelretour

Perfect geregeld

Alles op tijd geleverd en compleet.niets op aan te merken.

veel assortiment, prima prijs

De artikelen snel geleverd, groot assortiment tegen leuke prijzen.

goed spul, snel en netjes geleverd, prima service.

Fijne website, materiaal was als verwacht en snel geleverd. Ik had de materiaal verhoudingen verkeerd ingeschat en kon gelukkig een deel terug zenden. De retour service is goed geregeld professioneel geregeld allemaal.

Goede advies

Goede advies en snelle levering

Makkelijk te verwerken

Met bijgekochte spuitbus eenvoudig en goed gedoceerd aan te brengen

Goed gereedschap

Zeer goed app contact gehad met een medewerker van 123impregneer.nl en een duidelijke site.

Had impregneer nodig en kwam op internet 123impregneer tegen en ik zag dat je kon watsappen met een medewerker. Nadat ik vraag had gesteld kreeg ik in zeer korte tijd antwoord op mijn vraag met een bevredigend antwoord. Nadat ik had besteld was de bestelling in 1 werkdag geleverd. 123imregneer is duidelijk en heeft een mooie prijs voor haar producten, aanrader dus.

Levering prima.. Post vertraagd

zeer tevreden

wat ik besteld heb doet goed zijn werk

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

À propos de 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Avis sur Kiyoh