Product werkt niet

Glas renovator gekocht (1 ltr voor € 48) om douchewand welke aan douchewand verweert er uit zag te renoveren. Heeft geen enkel effect !

top

top top

Zeker aanbevolen

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde, maar voor mij is het dus heel goed met de bestelling en de levering afgelopen. Ik hoop in de toekomst het zelfde te kunnen zeggen Grtj Benny

Goede kwaliteit en snelle levering

De TK8 gevel-impregneer aangebracht en tot nu toe werkt het zoals verwacht. Ook de snelle levering hierbij opgeteld maakt me zeer tevreden!

Op tijd geleverd .

Product is zoals afgesproken op tijd geleverd en was eenvoudig te bestellen via website .

Alles keurig ontvangen en kunnen verwerken.

Alles keurig ontvangen en kunnen verwerken.

Geweldig product

Via website heb ik de baksteenpasta van ABC Adamsas besteld. Het betreft een verpakking met 8 verschillende kleuren mortel, inclusief kleurenkaart met duidelijke instructie. Snelle levering. Geweldig resultaat. Beschadiging in de bakstenen mooi kunnen wegwerken. Erg ‘blij’ met dit product. Overzichtelijke en uitgebreide website. Snel geleverd.

Goed advies, snelle levering en goede producten

Heb een gevlinderde betonnen vloer buiten onder een overstek welke snel vies werd en groene aanslag vast hield. Deze heb ik grondig schoon gemaakt en op advies van 123impregneer ge"impregneerd. Top resultaat.

Product snel geleverd, en perfect volgens beschrijving op de webstek. Prijs was OK!

Makkelijk om te verwerken

alles in ordere

goed verpakt , product is van goede kwaliteit , op tijd geleverd echt een aanrader

Snelle levering goed priduct

Snelle levering, producten (set en impregneer) maar ik had wel minstens 50% meer nodig dan voorzien.

Orderafhandeling prima geregeld

Hopelijk droogt alles netjes op, na 3 dagen nog volop vlekken in de vloer van de Beton 10 behandeling.

Snel en correct geleverd

Weet ik nog niet ?????????????/

Ik ben er op dit moment nog mee bezig dus kan nog geen oordeel geven. Het zou handig zijn als deze beoordeling later gestuurd wordt want dan zou en kan ik de juiste informatie verschaffen over het eigenlijke doel van dit middel. Vriendelijke groet, Jan.

Prima product en informatie

Op zoek naar een middel, en hoe een composiet keukenblad weer netjes te krijgen, kwam ik 123 impregneer tegen. Met de informatie en filmpjes durfde ik het aan. Ventosil aangeschaft en het keukenblad behandeld. Het resultaat mag er zijn. We zijn er blij mee !

Topproduct

Gemakkelijk om aan te brengen met de drukspuit. Het water parelt er van af als het regent. Topproduct

Moet nog gaan gebruiken. Snelle levering en goede informatie goed advies tijdens telefonisch contact.

Snel geleverd, uitstekende service

Snel geleverd precies wat ik zocht.

Goed product

Moest even het weer afwachten alvorens ik het kon aanbrengen. Ging gemakkelijk met eeen spuitlans. De eerste bui is inmiddels geweest, en het ziet er allemaal nog goed uit

Het spul zelf nog niet gebruikt, maar levering was snel en correct

Perfect!

Makkelijk te bestellen en levering volgens afspraak. En daarnaast goed spul!

Prima.

Het juiste product binnen korte tijd geleverd.

Werkt goed

Makkelijk in het verwerken

Helemaal goed

108 Spoorstraat

Ruurlo 7261AG

0573 795264

A proposito di 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire