prima ervaring

prima ervaring

Zoals verwacht

Netjes geleverd, nog niet gebruikt.

Keurige levering...

Goede website en snelle levering

De juiste manier

Zeer gemakkelijk aan te brengen met vloeistof en hogedruk spuit

Correct

Netjes volgens afspraak

snel geregeld en geleverd

snelle service

Zee snelle levering zeer goed product

Snel geleverd, handig te verwerken

Snel geleverd, handig te verwerken

Nog niet gebruikt

Nog niet gebruikt

Super service en eerlijk advies

Ik wilde twee delen in mijn tuin impregneren. Was dat mos eraf schrapen een beetje zat, nog los van dat het niet fraai staat. Bij 123impregneer kreeg ik eerlijk advies van Marthijn (op basis van foto's die ik stuurde) wat wel en wat niet zou gaan helpen. Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd. Allemaal tip top in orde! Ik wacht nog even op het droge weer en daarna een lange tijd voordat ik zie of het het gewenste effect heeft gehad :-) Marthijn, nogmaals bedankt!

Beste

Snele levering goede kwiloteit

Aflevering waardeloos

Ik kreeg op maandag 18 maart 2024 bericht dat de aflevering op 19 maart 2024 dinsdagmiddag tussen 14:15 en 16:15 zou worden bezorgd. Omdat ik op dinsdagmiddag niet thuis kon zijn heb ik gebeld met Postnl om het aflevermoment te veranderen. De dame die ik aan de lijn kreeg gaf aan dat er niet een directe wijziging kon worden doorgevoerd, maar als er niemand aanwezig is de pakketten bij het dichtbij zijnde afhaalpunt zou worden afgeleverd. Helaas is het zo niet gegaan. Toen ik in de avond thuiskwam stonden de pakketten buiten mijn toegangshek op de openbare weg. Het ging hier om twee pakketten met een totale waarde van € 600,00.

is aangebracht

afwachten of resultaat werkt

nog niet opgedaan

ik kan nog geen ervaring melden. Ik wacht op een paar droge dagen om te gaan impregneren.

Goed georganiseerd en op tijd geleverd

Duidelijkheid en netjes op tijd geleverd volgens afspraak

Goed product; uitstekende service

Snelle levering, goede kwaliteit!

Prima product en service

Zoals verwacht en het hoort!

Hebben voldoende keus

Artikel en levertijd klopte prima. Wel duurder als verwacht maar goed.

Duidelijke uitleg,snelle levering

Goede service en klantvriendelijkheid

Goede verlopen

Mijn open land zat er niet bij. De volgende dag had ik deze in huis.

Komen afspraken na

Bestelling gegaan, geleverd volgens afspraak, prima bedrijf .

snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd.

Een vloer is mooi schoon geworden

Een badkamer vloer is al mooi schoon geworden. Anti slipvloereh zijn best lastig om schoon te houden. Volgende week de andere vloer

108 Spoorstraat Ruurlo 7261AG

0573 795264

A proposito di 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire