Prima product en service

Zoals verwacht en het hoort!

Hebben voldoende keus

Artikel en levertijd klopte prima. Wel duurder als verwacht maar goed.

Duidelijke uitleg,snelle levering

Goede service en klantvriendelijkheid

Goede verlopen

Mijn open land zat er niet bij. De volgende dag had ik deze in huis.

Komen afspraken na

Bestelling gegaan, geleverd volgens afspraak, prima bedrijf .

snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd.

Een vloer is mooi schoon geworden

Een badkamer vloer is al mooi schoon geworden. Anti slipvloereh zijn best lastig om schoon te houden. Volgende week de andere vloer

Gewoon , geweldig

Bestelling verliep soepel, levering verliep soepel, track & trace verliep soepel. Gewoon, geweldig. Niets veranderen want daar word ik minder blij van.

Wat had ik jullie graag een 10 gegeven

Goede ervaring met website en duidelijkheid. Ook telefonisch contact met medewerker verliep vriendelijk en professioneel. Maar wat jammer dat PostNL nu al tot 4 keer toe geen levering doet en meldingen stuurt als “oeps, wat jammer, het is ons vandaag niet gelukt om je bestelling te bezorgen” en dat was niet omdat wij niet thuis waren op het gemelde tijdstip, maar omdat het ze eenvoudigweg niet is gelukt. Omdat 123impregneer voor mij de leverancier is, en postNL jullie partner, kan ik niet anders dan een lage beoordeling geven op dit moment. Dat heeft alles te maken met de logistiek. Ik hoop voor jullie dat PostNL beter gaat presteren.

Via de chatbox goede informatie gehad en toen de Dak 10 besteld en volgens wat ze beloven was het snel bezorgd.123 impregneer is een aanrader

goed product en goede levering

Erg tevreden met de drukspuit. Snelle levering.

Mijn schoorsteen moet geïmpregneerd worden en na wat rond gebeld te hebben was ik er nog niet gerust op of ik het juiste product had. Toch maar nog een bedrijf bellen. 123impregneer.. En daar had ik een aller vriendelijkste meneer aan de telefoon en die gaf me advies welk product ik nodig had, na zijn vragen. En ook waarom. Ik heb nu het juiste gekocht en een dikke pluim.

Prima spul!!

15 jaar geleden gehele woning opnieuw laten voegen en behandeld met 123 impregneermiddel en gevels nemen nog steeds geen water op!!! Dit werkt echt jaaaaren. Nu schoorsteen.

Goed advies gekregen!

Ik ben een leek op het gebied van impregneren en heb daarom telefonisch contact gezocht met het bedrijf. Na mijn situatie uitgelegd te hebben kreeg ik goed advies m.b..t. de verschillende mogelijkheden. Op basis daarvan heb ik de juiste keuze kunnen maken. Het product werd snel (en goed verpakt) geleverd. Nu nog even wachten op beter weer en dan aan de slag!

Zoals beloofd

Bestelling verliep uitstekend.

Middel of onbenut, wacht op de klusser.

Goede impregneer

Snel geleverd volgens afspraak

Hele snelle levering. Helemaal top

Erg vriendelijk, goed geadviseerd en snel geholpen.

Snelle levering en goede kwaliteit van het impregneermiddel

Fijn impregneermiddel. Brengt makkelijk aan. Hoe de bescherming is in de praktijk van het hout als het buiten komt te staan, is nu nog niet bekend. Tijd zal het leren.

Zeer snelle aflevering van de goederen.

Correcte en snelle levering.

Ideaal

Snel en duidelijk antwoord

Snel en duidelijk antwoord

Snelle levering makkelijk te bestellen

Goeie service snel geleverd

Over 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.