tegen vallende kwaliteit

top, snel geleverd en werkt prima.

Snelle levering en duidelijke omschrijving van het product

Heel vlotte levering

Vlotte levering en product werkt prima

Snelle bezorging en tot nu toe altijd goed

En goed product

Netjes in dozen ontvangen

Nog niet verwerkt zodra het weer omslaat ga ik het verwerken.

Naar tevredenheid verlopen

Is goed

Zeer tevreden voor het eindresultaat

Vriendelijke team. Doen wat ze zeggen.

Snelle levering en lage bezorg kosten

helemaal prima service en product

helemaal prima service en product.

Snel geleverd, goed product ontvangen.

Impregneermiddel schoorsteen

Top producten

Uitgebreide informatie bij de producten, waardoor ik goed een keus kon maken om dit wel zelf te kunnen doen.

Snelle levering. Je krijgt wat je besteld

Ik ben tevreden, ik heb snel gekregen wat ik wilde, ik raad het aan

Ik ben tevreden, ik heb snel gekregen wat ik wilde, ik raad het aan

Bijzondere ervaring

Ik had Ventosil dak10 besteld om mijn dakpannen te impregneren. Kreeg echter Beton10 geleverd. Ik had haast met impregneren vanwege de zonnepanelen waarvan het leggen al gepland is schrok dus nu ik niet het juiste middel had. Dit op de mail gezet waarop ik als reactie kreeg dat je dakpannen ook prima met Beton10 kunt impregneren. Positief is dat de reactie ondanks weekend heel snel kwam. Maar vind het toch wat bijzonder dat het zo gaat. Ik had liever als reactie op de bestelling een bericht gehad dat dak10 op was en zij beton10 als (minstens) even goed(?) vervangend middel zouden sturen.

Snel en goede kwaliteit impregneer en betaalbaar

Duidelijk komen afspraken na en snelle levering

Supergeweldig

Men denkt met je mee. Men reageert heel snel. Men komt afspraken na. Men levert snel. De prijs is goed.

Gebruiksaanwijzing?

Weliswaar snel geleverd (volgens plan) maar dan een fles in de verpakking aantreffen zonder gebruiksaanwijzing. Dat is dan weer een teleurstelling…

Snelle leverinh

Heldere info op website, goede prijs/ kwaliteit verhouding

Netjes in gepakt

De bestelling is op afspraak geleverd

Maar het regent steeds dus we hebben het product nog niet kunnen gebruiken

Bestelproces gemakkelijk, maar teleurgesteld in productprestatie

Beschrijving: Het bestellen verliep vlot en de interactie met de klantenservice was positief, waarbij ze me een product aanraadden om mijn gevelprobleem op te lossen. Echter, na zorgvuldig de instructies te hebben gevolgd en het product te hebben toegepast, bleven de vlekken op mijn gevel onveranderd. Dit heeft me enigszins teleurgesteld, aangezien ik had gehoopt op betere resultaten voor mijn geld.

Prima service en product

Het product verwerkt gemakkelijk.

Over 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.