Van A tot Z goed geregeld

Mijn ervaring met 123impregneer is TOP! goede communicatie, snel geleverd en een breed betaalbaar assortiment.

Zoals verwacht

goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

makkelijk te bestellen, vlot geleverd

makkelijk te bestellen, vlot geleverd. Ik heb het product nog niet toegepast, dus kan nog niets zeggen over de kwaliteit ervan.

Supersnelle levering. Goed product.

heel goed

eerste bestelling alles perfect geregeld

Ik ben zéér tevreden van de levering!

Goede ervaring

Slecht

Heb een bestelling gedaan, gebelt of het zeker weten de volgende dag in huis was. Volgende dag thuis gewacht op m'n producten niets binnen. 123gebelt een vertikte het om te helpen. Ze konden niets doen... Wel beloven dat ik iets 100% in huis krijg. Maar zodra er iets is kunnen ze helemaal niet voor je doen. Geen telefoontje NIETS... Ik koop hier niets meer.

All good

Good product, easy to apply, indeed a fast delivery.

Goed.

Goed.

prima service

zeggen wat ze doen en doen wat zeggen

Snelle levering en goed product

Voor herhaling vatbaar

Correcte levering

H

Duidelijk en goed geleverd

Dak 10 met de gloria drukspuit

Ik heb 8 liter gebruikt op 140 m. Mijn pannen zijn niet poreus. Jou advies was 20.liter, maar ik dacht als ik dat nodig heb haal ik.het erbij. Verder goed te verwerken met de verlengde spuit. Ben zeer tevreden. Groet Jos Peters Didam.

Alles volgens afspraak keurig geleverd.

Vanaf de bestelling t/m de levering is alles perfect verlopen.

Precies wat ik zocht om mijn buitenmuur te impregneren, snel geleverd en tegen aantrekkelijke prijs.

Zeer snelle en correcte levering.

Duidelijke webshop. Snelle en correcte levering. Prima spul, en duidelijk in gebruik. Een webshop om aan te raden.

Klasse, levering op tijd en duidelijke informatie

Klasse bedrijf

Prima product

Alles naar wens

Alles naar wens, zowel levering, product en prijs.

's middags besteld en de volgende dag reeds bezorgd in een goede verpakking.

Werkt goed

Ben benieuwd hoelang het volhoudt

Snelle levering, prime geregeld

Goed product, net verpakt, snel geleverd

Heel snel in huis

Goed bedrijf naar mijn mening

Over 123impregneer

123impregneer is producent, groothandel en leverancier van impregneermiddelen, reinigingsmiddelen, brandvertragers en producten voor de zakelijke en particuliere markt in Nederland en België. Wij zijn al ruim 30 jaar actief in de markt van impregneermiddelen. Door onze jarenlange ervaring en kennis kunt u vertrouwen op ons advies. We beschikken over een uitgebreid assortiment impregneerproducten waardoor een snelle levering mogelijk is. We leveren onze producten in heel Nederland, België en Duitsland.