Zeer dienstverlenend

Zeer tevreden klant

Een container besteld, netjes afgeleverd en neergezet zoals ik het graag wilde hebben. Iedere maand netjes de factuur via de mail en goede communicatie. De prijs kwaliteit verhouding is prima, de container ziet er netjes verzorgd uit.

Prima container en prima behandeling van administratieve zaken

Zie boven

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Ik heb zeer goede ervaringen met de firma Brinkbox.

Perfecte afhandeling en top product

Alles naar wens

Korte termijn levering mogelijk. Ook het ophalen was snel geregeld. Bedrijf komt zijn afspraken na.

Goeie communicatie nette containers snelle levering

We hebben inmiddels al onze 3 container gehad van Brink box en deze waren van goede kwaliteit

Uistekende en snelle service

Uitstekende service en snelle levering!

Afspraak na gekomen

Komt afspraak na

Prima geregeld, snel zorgvuldig en volgens afspraak

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

prima samenwerking

We gebruiken bijna ander half jaar een zecontainer als schuur op ons schoolplein. De container werd schoon geleverd. De levering verliep heel soepel, net zoals de facturering. Voorlopig hebben we de container nog nodig. Ik verwacht dat het ophalen ook weer soeple verloopt.

Degelijk bedrijf

Ruim een half jaar een 20ft verhuiscontainer gehuurd bij Brinkbox. De container was schoon en relatief nieuw, naar mijn idee. Plaatsing en ophalen was snel geregeld en de prijzen zeer acceptabel. Kortom, Brinkbox is voor ons een degelijk bedrijf.

Zeer nette container en alles wordt netjes geregeld.

Bestellen verliep vlotjes en soepel. Goed bereikbaar via mail en telefoon. Zeer nette container, geen enkele vochtproblemen gehad (gehuurd najaar/winter).

Alles top geregeld en zeker niet te duur !!! dus prijs /kwaliteit top

goede communicatie en afhandeling

Snelle en goeie levering, goeie communicatie en duidelijke afspraken.

Sinds juni 2020 huren wij een container van Brinkbox. Tot op heden prima ervaringen.

Containers prima geregeld en geplaatst, geheel volgens onze aanwijzingen

Uitstekend!

A-kwaliteit container gekocht, voldoet volledig aan onze verwachtingen. Plaatsing ging vlot en soepel. Zou het zeker aanbevelen!

Prima container en een goede service.

Fijn en meedenkend

Al mijn wensen qua uitvoering en kleur van de container zijn in goed overleg uitgevoerd. Er is vooraf goed meegedacht over de manier van plaatsing en deze is zonder veel schade perfect uitgevoerd.

Strak en snel geregeld zonder creativiteit te verliezen

Snelle en professionele service

Goed bedrijf

Doen wat ze beloven.

goede en duidelijk service

we worden altijd prima te woord gestaan . en de service is uitstekend ook op locatie .

Prima dienstverlening en kwaliteit container

Zocht een tijdelijke oplossing voor opslag spullen in verband met verbouwing. Beinkbox leverde een keurige, bijna nieuwe container (schoon met een houten vloer) en plaatste deze op de plek waar ik dat graag wilde. Contact is vriendelijk, huurprijs is goed te doen. Aanrader!

Hoge kwaliteit containers voor goede prijzen

Ik heb reeds meermalen bij Brinkbox containers gehuurd. Ze reageren snel, en leveren hoge kwaliteit containers conform afspraak.