Een prettige en snelle behandeling en uitstekende levering en plaatsing van de container

Het contact was prettig, duidelijk en een snelle reactie op mails. De levering van de container verliep uitstekend en binnen een half uur geplaatst. De container is op bijna de centimeter nauwkeurig door de chauffeur neergezet op de gewenste plek. Echt een knappe prestatie!

Geleverd zoals afgesproken

Met een hoop passen en meten alles netjes op zijn plaats . Prima job.

Ondertussen 2 grote zeecontainer gehuurd. Snelle en duidelijke communicatie, snelle en correcte levering, containers in nette staat.

Goede communicatie.

Prima container. Echter ik mis een slot en hij was erg vuil. Dus eerst aan de poets voordat we onze meubels er tijdelijk in konden opslaan.

Bedankt voor de beoordeling van onze dienstverlening. Goed voor ons om te weten dat de container voor u niet schoon genoeg was. Het slot zat er niet bij omdat u dit ook niet had besteld. Die optie bieden wij namelijk wel in onze webshop.

Prima container

Levering ging soepel

Zeer klantvriendelijk en keurige aflevering

De informatie vooraf was duidelijk. Plaatsvinden de container precies volgens afspraak en ook nauwkeurig geplaatst. Petje af voor de chauffeur die in de regen dit klusje klaarde.

Snel geregeld, Goed contact met de account manager en een zeer vriendelijke chauffeur! Container is als nieuw!

vlotte afhandeling en nette bezorging.

container besteld op maandag en donderdagmorgen werd hij al geleverd. keurig door de chauffeur op de plek gezet die ik had aangegeven.geen probleem voor de chauffeur. toch zo'n 8 meter van de straat en een brievenbus en een lantaarnpaal die ervoor staat. werd netjes op de hoogte gehouden van de levering. ik ben dik tevreden met de container en de afhandeling. dikke pluim voor hun medewerkers.

Keurig geplaatst

keurig geplaatst,flexibel en betaalbaar

Snelle en klantgerichte service

Binnen 2 dagen stond de container op de oprit, voor vragen goed telefonisch bereikbaar, werd keurig begin van het tijdslot afgeleverd

Prima service, niets op aan te merken.

Heldere communicatie, snelle reactie, goeie levering. Mooie nieuwe container, duidelijke factuur.

Snelle levering!

Snelle levering en plaatsing. Meedenken geen probleem. Laatste moment een wijziging doorgegeven en gelukkig kon dit gewoon geregeld worden. Prettig telefonisch contact!

Mooue producten met goede service

Bij het bestellen van een container ben ik goed geholpen en mijn bestelling is daarna snel geleverd. Complimenten voor Brinkbox en voor de transporteur.

Super service en geleverd met een super chauffeur van Van der Sluis. Erg meedenkend, absoluut een aanrader!

Helemaal top

Keurige container geleverd volgens afspraak en in overleg. Voor een nette prijs!

Prima containers, netjes op de plek gezet!

Net bedrijf, snelle levering en duidelijke facturatie.

goed contact en snelle reactie

vriendelijk aan de telefoon en zeer klantgericht . vaak binnen 1 dag al bericht terug bij een aanvraag .

mijn ervaring is goed

Ik heb maar 1 ervaring en dat is een goede ervaring.

Mooi huurprijs

Goed en niet duur

prima contact

de rekeningen keurig op tijd, contact met het bedrijf verloopt zeer soepel. men denkt mee in oplossingen. daarom ook telkens terug bij Brinkbox BV

Uitstekend bedrijf

Een 20 fth container naast het huis geplaatst ivm verbouwing. Er kwam een nieuwe container die zeer schoon, droog was en fris rook. Binnen een kwartier stond de container op de oprit. Bij besteld slot erbij. Communicatie verloopt prima. Met vragen word je snel geholpen. Een prima bedrijf om zaken mee te doen. En dat voor 12 euro per week een container!!

Komen perfect de afspraken na.

Volkomen betrouwbaar, stipt en goede kwaliteit containers

Goede service perfect

super geregeld

keurig op tijd zoals was doorgegeven en de chauffeur heeft met alle rust en zorgvuldigheid de container percies daar geplaatst waar wij hem wenste. Alles gewoon top.