20DV A-kwaliteit gekocht en tegelijkertijd transport geregeld. Beide netjes uitgevoerd!

service gericht bedrijf

snel en adequate ons opslag probleem opgelost. Containers na gebruik efficiënt en volgens planning opgehaald. Brinkbox is een aanrader indien men tijdelijke opslagruimte nodig heeft.

Snel en super klant vriendelijk!

Word heel erg goed geholpen. Voor ons is dit een absolute one stop shop voor container huur.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Komen afspreken na en zijn goed bereikbaar

Wij doen al jaren zaken met Brinkbox containerverhuur/-verkoop en zijn zeer tevreden over deze samenwerking. Het contact verloopt altijd goed en de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Denken met je mee en komen afspraken na.

Al jaren een zeer fijne samenwerking.

flexibele partij die veel van onze vragen kan invullen.

we hebben al heel wat opslagproblemen opgelost met Brinkbox. Goed overleg en de gemaakte afspraken nakomen, dat werkt gewoon prettig.

Fijne communicatie en een scherpe prijs

Een 10ft gehuurd, naar volle tevredenheid. Ophalen en brengen ook naar volle tevredenheid. Komen na wat ze zeggen.

Persoonlijke en perfecte dienstverlening

Communicatie verliep soepel. Alles was keurig geregeld!

Ik heb hele prettige ervaring met de aankoop van onze zeecontainer waarbij geleverd is wat is afgesproken.

Eerlijke prijzen en de geleverde zeecontainer was zoals op de website

Vooraf was ik vooral wat huiverig over de conditie van de zeecontainer, maar dat was niet nodig. Ik kreeg een zeecontainer die leek op de voorbeeld foto op de website en daar stond onder A-kwaliteit.

Top service, snelle reactie & een fijn bedrijf

Via de website van Brinkbox een bestelling geplaatst voor zeecontainers. Een soepel en overzichtelijk proces waarbij ik direct online mijn transportkosten kon berekenen! Bij de levering ging er iets niet helemaal goed met wat bestelde accessoires. Dit werd direct opgepakt en alsnog verstuurd waardoor het snel opgelost was.

Leveren wat ze beloven

Punctueel. Goede prijs kwaliteit verhouding