Mooi huurprijs

Goed en niet duur

prima contact

de rekeningen keurig op tijd, contact met het bedrijf verloopt zeer soepel. men denkt mee in oplossingen. daarom ook telkens terug bij Brinkbox BV

Uitstekend bedrijf

Een 20 fth container naast het huis geplaatst ivm verbouwing. Er kwam een nieuwe container die zeer schoon, droog was en fris rook. Binnen een kwartier stond de container op de oprit. Bij besteld slot erbij. Communicatie verloopt prima. Met vragen word je snel geholpen. Een prima bedrijf om zaken mee te doen. En dat voor 12 euro per week een container!!

Komen perfect de afspraken na.

Volkomen betrouwbaar, stipt en goede kwaliteit containers

Goede service perfect

super geregeld

keurig op tijd zoals was doorgegeven en de chauffeur heeft met alle rust en zorgvuldigheid de container percies daar geplaatst waar wij hem wenste. Alles gewoon top.

Zorgeloos opslagruimte genieten

Afspraken en levering zonder problemen. Nette container, goed geplaatst. Maandelijkse facturering mag voor mij ook automatische betaling zijn, scheelt weer werk voor mij. Verder helemaal top

flexibele service..!!

Zeer net bedrijf met een snelle service..!!

Goede verstandhouding en houden zich aan gemaakte afspraken.

Goede verstandhouding en houden zich aan gemaakte afspraken.

Erg tevreden!

Wij huren al vele jaren de 6 meter zeecontainer zodat wij een lekkere extra grote schuur hebben! Is super makkelijk zo! Dus wij zijn erg tevreden!

Prima samenwerking

Mooi bedrijf om mee samen te werken.

Ze bevallen super goed.

Gebruik ze alweer drie jaar en zal nog wat jaartjes doorlopen, ze bevallen super goed.

Top bedrijf!

Communicatie via mail en telefoon duidelijk. Mooie container en zeer welwillende en meedenkende chauffeur. Hoe blij kun je zijn met een container? Heel blij en zeker op deze manier!

goede service en snel antwoord

prettige communicatie .goede service .

Prima bedrijf

Tevreden!

Goede en snelle service

Eenvoudig geregeld

Snel en makkelijk geregeld.

Waardeloos bedrijf!

Wij hebben sinds anderhalf jaar een container van Brinkbox staan. In eerste instantie voor tijdelijke opslag, nu dachten we van wellicht handig om hem permanent te houden. Toen we contact zochten met de firma brinkbox kregen we te horen dat de container 700 euro duurder was dan dat we via brinkbox een nieuwe container zouden kopen. We begrepen er niks van, na 6 telefoontje en en 5 mailtjes kregen we als antwoord dat ze de containers duur in hadden gekocht en dat dat de prijs was. Toen we zeiden dat we dan beter een nieuwe konden bestellen werd er gezegd de verhuur en verkoop zijn 2 verschillende takken. De communicatie bestaat uit mails van 3 to 6 woorden, in een woord kansloos. Inmiddels hebben wij onze andere containers gekocht bij Eveon, een bedrijf waar ze wel nog kunnen communiceren en een klant netjes te woord staan.

Goede service, snelle reactie op vragen..

We doen al jaren zaken met elkaar, zowel huur als koop.. TOP..

Prima bedrijf

Werkt snel en goed!

Prima.

Alles volgens afspraak

Huurcontainer geleverd volgens afspraak. Chauffeur heeft hem netjes neergezet waar we hem wilden hebben, dat was op een lastige positie. Nette container, nagenoeg nieuw.

Doen wat ze beloven

Ik huur een container als opslag bij een project, waar ik eerder dat elders deed ben ik nu zeer tevreden. Ze zouden een 10 krijgen als de betalingen ook automatisch zouden kunnen bij langere huurperiode zoals bij dit project, nu moet ik iedere maand een factuur verwerken.

nog nooit 1 probleem gehad

prijs/ kwaliteit verhouding vind ik heel goed.

Lumierestraat 7 b

6716AG Ede