Goede service en kwaliteit

2 containers gehuurd bij Brinkbox voor de Karwei bouwmarkt in Barneveld. Deze werden netjes geleverd op de afgesproken datum en zijn van een zeer hoge kwaliteit! Niets dan lof!

goed bedrijf ! mooie containers, goed bereikbaar.

goed bedrijf ! mooie containers, goed bereikbaar. wij doen al meerdere jaren zaken met de Brinkbox club.

Betrouwbaar bedrijf.

Komt alle afspraken keurig na.

Snelle en adequate reactie op vragen

Snelle en adequate reactie op vragen

Goed geregeld, snelle levering, nette container

Goed geregeld Snelle levering Nette container

Houden zich aan gemaakte afspraken.

Houden zich aan gemaakte afspraken.

Prima bedrijf, goed geholpen, goede container en goed geplaatst!

perfect

snel kunnen bestellen ,netjes geleverd volgens afspraak ,vriendelijke mensen in Rotterdam.

Oplossings gericht

Keurige levering, maar helaas ontbraken enkele losse onderdelen. Geen probleem, één mailtje, en alles wordt zonder problemen weer gecorrigeerd. Keurig, correct en volgens afspraak.

snel, simpel, helder en top materiaal

het is prettig werken met die gasten van Brinkbox. Ze doen wat ze zeggen en hebben goed materiaal (ik heb 2 x 'n container gehad en beide keren top, z.g.a.n. !). De vervoerders waarmee ze werken idem: goed materiaal en superaardige chauffeurs. Prijsstelling is scherp en overzichtelijk. Ik zeg: "DOEN !!"

Makkelijk besteld en netjes in overleg geleverd

een "box" op de brinkbox

goed geholpen, duidelijke afspraken vooraf ontvangen, gekregen wat we gevraagd hadden.

Zeer tevreden.

Duidelijke afspraken. Container is top kwaliteit, ziet er netjes uit. Bezorger zet de container precies daar waar je hem wilt hebben. Aanrader!

Nette box, op tijd geleverd en keurig geplaatst.

Goede communicatie over de dag en tijdstip van levering van de box. De chauffeur plaatste de box exact op de gewenste plaats. En de box was keurig schoon. Kortom een goede kwaliteit prijs verhouding.

Afspraak is afspraak en een correcte administratieve afhandeling

Afspraken zijn helder evenals de facturering.

Zeer dienstverlenend

Zeer tevreden klant

Een container besteld, netjes afgeleverd en neergezet zoals ik het graag wilde hebben. Iedere maand netjes de factuur via de mail en goede communicatie. De prijs kwaliteit verhouding is prima, de container ziet er netjes verzorgd uit.

Prima container en prima behandeling van administratieve zaken

Zie boven

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Ik heb zeer goede ervaringen met de firma Brinkbox.

Perfecte afhandeling en top product

Alles naar wens

Korte termijn levering mogelijk. Ook het ophalen was snel geregeld. Bedrijf komt zijn afspraken na.

Goeie communicatie nette containers snelle levering

We hebben inmiddels al onze 3 container gehad van Brink box en deze waren van goede kwaliteit

Uistekende en snelle service

Uitstekende service en snelle levering!

Afspraak na gekomen

Komt afspraak na