Prima geregeld, snel zorgvuldig en volgens afspraak

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

prima samenwerking

We gebruiken bijna ander half jaar een zecontainer als schuur op ons schoolplein. De container werd schoon geleverd. De levering verliep heel soepel, net zoals de facturering. Voorlopig hebben we de container nog nodig. Ik verwacht dat het ophalen ook weer soeple verloopt.

Degelijk bedrijf

Ruim een half jaar een 20ft verhuiscontainer gehuurd bij Brinkbox. De container was schoon en relatief nieuw, naar mijn idee. Plaatsing en ophalen was snel geregeld en de prijzen zeer acceptabel. Kortom, Brinkbox is voor ons een degelijk bedrijf.

Zeer nette container en alles wordt netjes geregeld.

Bestellen verliep vlotjes en soepel. Goed bereikbaar via mail en telefoon. Zeer nette container, geen enkele vochtproblemen gehad (gehuurd najaar/winter).

Alles top geregeld en zeker niet te duur !!! dus prijs /kwaliteit top

goede communicatie en afhandeling

Snelle en goeie levering, goeie communicatie en duidelijke afspraken.

Sinds juni 2020 huren wij een container van Brinkbox. Tot op heden prima ervaringen.

Containers prima geregeld en geplaatst, geheel volgens onze aanwijzingen

Uitstekend!

A-kwaliteit container gekocht, voldoet volledig aan onze verwachtingen. Plaatsing ging vlot en soepel. Zou het zeker aanbevelen!

Prima container en een goede service.

Fijn en meedenkend

Al mijn wensen qua uitvoering en kleur van de container zijn in goed overleg uitgevoerd. Er is vooraf goed meegedacht over de manier van plaatsing en deze is zonder veel schade perfect uitgevoerd.

Strak en snel geregeld zonder creativiteit te verliezen

Snelle en professionele service

Goed bedrijf

Doen wat ze beloven.

goede en duidelijk service

we worden altijd prima te woord gestaan . en de service is uitstekend ook op locatie .

Prima dienstverlening en kwaliteit container

Zocht een tijdelijke oplossing voor opslag spullen in verband met verbouwing. Beinkbox leverde een keurige, bijna nieuwe container (schoon met een houten vloer) en plaatste deze op de plek waar ik dat graag wilde. Contact is vriendelijk, huurprijs is goed te doen. Aanrader!

Hoge kwaliteit containers voor goede prijzen

Ik heb reeds meermalen bij Brinkbox containers gehuurd. Ze reageren snel, en leveren hoge kwaliteit containers conform afspraak.

Duidelijk en volgens afspraak

Container reserveren via de webshop was makkelijk. De levertijd werd vantevoren bevestigd en dan container geleverd op de afgesproken tijd. Container is in goede staat.

prima service

snel geleverd en in goed overleg de plaatsing uitgevoerd, nette container en goede prijs

Prettig bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Al meerdere jaren naar tevredenheid klant bij deze firma.

Zeer net en vriendelijk bedrijf

Top bedrijf

Prijsbewust, degelijk, communicatief

Brinkbox heeft voorafgaand aan onze bestelling een prijstechnisch interessante offerte gestuurd. Na akkoord zijn de containers op tijd en op een zeer vriendelijke manier bezorgd. Wij hebben 2e-hands klasse-A containers gehuurd. Bij levering bleken deze er als nieuw uit te zien. Top bedrijf!

Snel geregeld en heel netjes geplaatst

Binnen een week stond de container precies op de plek waar we hem wilden. De container was niet nieuw, maar van binnen schoon afgeleverd.

eerste opdracht is goed verlopen …. meer kennis voor de Rotterdamse haven zou wenselijk zijn …. aanmelden …. etc.

Perfect geregeld.

Keurig op tijd, zelfs iets te vroeg, gebeld voor de levering in Alphen (NBr). Chauffeur vriendelijk en deskundig. Container ziet er uit als nieuw. Een 10, Peter Harreman, Alphen

Levert wat ze beloven.

Goede en schone containers gehuurd voor opslag inboedels. Alles volgens afspraak.

snelle en perfecte service, heldere afspraken, niet duur !

container gehuurd voor tijdelijke opslag. Ik kreeg op de afgesproken dag/tijd een 20" in zeer goede conditie (zgan). Hang en sluitwerk soepel te bedienen (is wel 's anders). Extra: Brinkbox werkt zoveel mogelijk ecologisch/milieuvriendelijk, dwz dat ze graag wat speelruimte hebben om een container te plaatsen en weer op te halen. Zodoende vermijdt men onnodige kilometers: toppie !! Prijsniveau is aantrekkelijk, weekhuur zelfs zeer aantrekkelijk.

Lumierestraat 5 6716AG Ede

+31 318 651 425