klantenservice los mijn fout snel en zeer adequaat op !

ik had zelf de bestelling niet goed gecontroleerd, ik bestelde een niet geluid reducerende afbeelding terwijl ik daar wel op zocht. Artcoustiq zorgt voor een passende oplossing nog de zelfde dag. Luuk

Snelle reactie

Artcoustiq reageert heel snel op vragen, ook denken ze graag mee.

Wij zijn zeer tevreden met de correcte manier van berichtgeving en levering!

Wij vinden het heel belangrijk dat wat er gezegd wordt ook nagekomen wordt. Dit is bij u zeer van toepassing. Vriendelijke groet. Th. v.d. Zanden

Het schilderij was overigens super!

prima bedrijf dat bij problemen met een uitstekende oplossing komt

Door leveringsproblemen zag het er naar uit dat ik op een groot feest met lege handen kwam te staan. Ze hebben dit op een fantastische manier naar ieders tevredenheid opgelost, waarvoor nogmaals dank.

Helaas werkte de website niet en heb ik een mail gestuurd hierover. Geen reactie gekregen ! maar na 1 week werkte de website wel en kon ik een wand decoratie bestellen welke vrij snel werd geleverd en keurig netjes verpakt.

Beste Leo, Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze diensten en product. Wij hebben problemen gehad met onze hostingbedrijf waardoor we dagenlang off line waren en ook geen e-mails konden ontvangen. Wij zijn afhankelijk van derden, probleem lag niet bij ons maar we hadden er helaas wel last van, en onze klanten ook tot onze spijt.

Super service!

Zeer makkelijk te bereiken en denken graag met je mee! Kopen kan hier prima!

Snelle levering van een drietal mooie schilderijen

De bestelde muurcirkel en twee andere schilderijen op plexiglas in goede orde en snel ontvangen. Het aanbrengen van het ophangsysteem dient echter zorgvuldig te gebeuren. Om te voorkomen dat het niet goed hecht en het schilderij naar beneden komt. Hetgeen mij is overkomen met lichte beschadiging als gevolg.

Snelle levering en mooi product

Mooie website met genoeg keus

Foto komt mooi uit op stof en akoestisch effect top

Voor de home gym (16m2) een akoestisch paneel besteld (150x100) van premium kwaliteit. Verschil in geluid direct merkbaar en de foto blijft gedetailleerd zelfs in de uitvoering op stof. Voor de prijs “inclusief montagekit” had ik verwacht dat er ook goede schroeven en pluggen bij hadden gezeten ipv alleen het montage element.

Mooi schilderij conform aanvraag.

Mooi schilderij ontvangen conform de gevraagde specificaties. Levering iets vertraagt, maar dat was voor mij geen ramp. Mooi product voor een redelijke prijs.

Top !

Uitmuntende service. Snel , creatief, meedenkend . Top !

Snel en goed geleverd voor een prima prijs

Zeer snelle productie en levering, leuk gemixed 'assortiment'. Het assortiment op de site is soms wel wat verwarrend, sommige afbeeldingen zijn wel te bestellen als "hexagon", maar niet als "rechthoek", soms staat de afbeelding er met witte rand omheen op de voorbeeldfoto, maar dit is dan niet mogelijk voor bepaalde uitvoeringen, etc. Dat doet echter niets af aan de snelle levering, zorgvuldige verpakking voor verzending, prima prijs en kwaliteit en goede communicatie vanuit Artcoustiq!

Net niet af....

Een goed product met ook een prima logistiek proces maar helaas ontbreekt bij de aflevering een instructie hoe je het best de zg Z profielen en de wanddecoratie moet monteren. Dat er een folie van de lijst moet worden verwijderd. Ook ontbreken de pluggen en schroeven. Kortom een beetje meer aandacht maakt het geheel af.

Vandaag de muurcirkel ontvangen….. het is 10x mooier dan de foto op de website. Geweldig!

Echt Super!

Snelle levering, alles goed verpakt! Onze akoestiek in huis is verbeterd met 2 mooie eye- catchers!

Mooi resultaat

Je krijgt wat je verwacht. We verwachtten dan ook wel wat korrelig beeld van dichtbij op groot doek, maar desondanks een mooie toevoeging aan onze woonkamer.

Mooi kunstwerk.

Eigenlijk niks op aan te merken. Staat mooi, goeie kwaliteit. Aanbeveling is wel om met het ophangsysteem goed de stappen te volgen. Mijn ongeduld zorgde ervoor dat het schilderij van het ophangsysteem afviel.

Mooi product werkt goed

We hebben het schilderij gisteren ontvangen 1 week nadat deze besteld is. Mooi paneel, akoestiek is echt beter is de keuken. Wat ik wel miste was een handleiding hoe hij op gehangen moest worden. Een handleiding met foto’s erbij voor beeld denkers was handig geweest. Nu hebben we het zelf uit moeten vogelen.

Goede service.

Een prachtig product!

Mooie wandpaneel

Makkelijk bestellen en snel geleverd! Het dempende effect is echt top.

Goede klantenservice

Probleem tijdens verzending netjes opgelost

Wat een mooie schilderij kan in elke maat besteld worden. En lekker licht materiaal. Mijn collega’s waren hier erg enthousiast over.

Contact met klantenservice is vlot verlopen

Zeer positief

Mooie bloemen

De dag dat de bestelling bezorgd zou worden, niemand van DHL gezien. Contact gehad met medewerker van jullie, vriendelijke man. Het adres klopte niet. inplaats van Karveel 35 21 stond er Karveel 35, en dan komt het pakketje niet aan. Dus 2 dagen binnen gezeten.