Ze kijken en denken met je mee. Goede communicatie en snelle verwerking

Great service

Beautiful product and good service delivery

Mooi product

Mooie producten. Er wordt alleen gemeld op de website dat er een "handig ophangsysteem" bij zou zitten. Dat zat er bij ons niet bij dus we hebben zelf een oplossing gevonden (en dat voor een lijst van 180x120cm!). Mail gestuurd dat we iets misten. Werden de dag daarna gebeld wat we heel netjes vonden! Ophangsysteem is alsnog nagestuurd maar toen we dat ontvingen was ons geheel niet duidelijk hoe we dat dan toe moesten passen. Een beschrijving/handleiding zou ook handig zijn geweest. Verder zeer tevreden over het doek met afbeelding. Erg mooi. Een echte blikvanger.

We kochten een wandpaneel. Deze zat goed verpakt en bezorging was perfect. We zijn erg tevreden met onze aankoop!

Persoonlijke service, top!

Ben naar volle tevredenheid geholpen door de heren van Artcoustiq. Alle gewenste (niet standaard) aanpassingen aan de gewenste muurcirkel werden supersnel gerealiseerd. Het eindresultaat is geweldig! Het is een prachtige eyecatcher in onze huiskamer. De ronde vorm doorbreekt de saaie lange wand, waar ik me lange tijd geen raad mee wist.

Vanaf eerste contact direct enthousiast over dit bedrijf. Een bedrijf wat meedenkt en meekijkt naar de mogelijkheden. Nadat bestelling geplaatst was een zeer snelle levering(dag erna). Producten zien er mooi uit. Wij zijn onwijs blij met de muurcirkels. Service van a tot z in een woord geweldig, vandaar de 5 sterren.

Zeer netjes bestelling afgehandeld

Prima bestelling 2 dagen later in huis

Prachtig product en fijne service

Bestellen en uw informatie over het vervolg was duidelijk en steeds up to date. Als ik iets minders zou mogen noemen... de prijs voor uw product is erg hoog.

Product prima

Vlot en goed geleverd

Snel geleverd en ziet er top uit!

Goed!

Van de week hebben wij een prachtig schilderij ontvangen en daar ontbrak het ophangsysteem, wij gebeld en het ophangsysteem met excuses is keurig na geleverd echt top.

Vlot, Makkelijk en

Mijn ervaring met de website en aflevering van Artcoustiq is vlot verlopen. Brede sortering in diverse maten, vlotte aflevering en easy ophangsysteem. En een goede prijsverhouding. Je zou zo meerdere stukken kunnen afwisselen.

Stevig verpakt. Mooie kwaliteit en afbeelding mooi op kleur! Snelle bezorging. Misschien een tip voor onhandige mensen (ik) om op de achterkant lijnen aan te geven op het beschermfolie. Dat is makkelijker uitmeten denk ik.

snelle bezorging en erg mooi om te zien

bezorging : prima gaat heel snel, goed verpakt product : ziet er erg mooi uit, een sieraad voor aan de muur hebben helaas na het ophangen een kleine glimmende plek van ca 1 cm ontdekt bijna in het midden van het paneel, wat een klein beetje jammer is als het licht er op schijnt, maar voor de rest zijn we zeer tevreden.

Heel hulpvaardig en goed geholpen

Heel snel en prettig en duidelijk geholpen. Snelle levering die goed is ingepakt

Goed.

Prima en snelle service.

Mooie wanddecoratie

Ik heb bij jullie een cirkel besteld.hij was heel snel in huis.hij was precies geworden zoals ik het voorgesteld had.prachtig

Helemaal top

Wel vonden wij het moeilijk juiste plaats voor het plakken vd ophangplaat .

Goede service!

Via de mail kreeg ik contact met Herbert. Samen is er gekeken naar de mogelijkheden. Er werd meegedacht en ideeën gegeven. Ook kreeg ik altijd heel vlot een reactie. Nu hebben we een mooie ronde schilderij van goede kwaliteit :)

Hoge kwaliteit en goede service.

Grote keus uit prachtige beelden. Heb zelf PIANO SUNSET.

Prachtig schilderij, goede service en snelle levering

Mooie site , er is genoeg keus . Goede service en snelle levering

Snelle levering, goed geholpen met specifieke wens

Op maandag 2 wandcirkels besteld en op dinsdag om 9 uur werden deze al bezorgd. Supersnelle levering. Instructies om op te hangen zijn duidelijk en het ophangen is een eenvoudige klus. Goed geholpen met de specifieke wens die we hadden voor wat betreft de maatvoering van een van de cirkels.

Super service & mooi materiaal

We hadden behoorlijk wat galm op ons kantoor thuis. Hoge plafonds en nog van beton ook. Zeker als we tegelijk bellen is dat vervelend. Mooi opgelost en snel ook. Materiaal is van hoge kwaliteit. Top bedrijf !

Professionele service en mooie functionele kunst

Top service, makkelijk online bestellen. Het product doet ook echt wat het aankondigt. Niet alleen een mooie stukje kunst aan de muur, maar je merk echt wel het verschil in akoestiek in je ruimte. Wat toch voor een rust zorgt.