Heel mooie muurcirkel en een goede klantvriendelijke klantenservice. Dit bedrijf is een aanrader.

Top product en communicatie

2 akoestische wandpanelen besteld. Om tot het juiste ontwerp te komen hebben ze goed meegedacht en de foto’s supermooi bewerkt. Communicatie verliep soepel en open.

top service

de prachtige mmurcirkel ontvangen met een kleine beschadiging, wat foto's gemaild, vandaag bericht dat ze een nieuwe op gaan sturen, prima service. De oude mocht ik houden voor in de tuin oid.

Snelle levering. De muurcirkel is nog mooier dan op de foto. Ik was vergeten de kortingscode toe te passen. Hier deed wallfish niet moeilijk over. Het bedrag wordt teruggestort. In een woord gewoon top!

hele goede ervaring

snelle levering ,alles zoals beschreven geleverd

Prachtig wandpaneel

Bestelling verliep vlot via de website. Levering was vetraagd, maar netjes bericht van gekregen.

Goede service en mooi product

Er was wat vertraging bij de levering maar dit werd goed gecommuniceerd. Het paneel is van goede kwaliteit en ben er erg blij mee.

Super mooi en heel bijzonder

Het schilderij is echt mooi. Dat het van stof is gemaakt maar dat het niets afdoet aan de scherpte van de afbeelding maakt het heel bijzonder. Ik ben er erg blij mee! Van de ophanging, mag wel een duidelijke beschrijving bij geleverd worden. Onduidelijk wat je met de staafjes en zwarte schijfjes moet doen. Het product en bedrijf kan ik zeker aanbevelen. Helaas ben ik helemaal niet tevreden over de bezorging. Ik heb vooraf geen mailtje ontvangen dat het overgedragen was aan de bezorger. Was bij de buren afgegeven, zonder dat er een berichtje in mijn brievenbus was gedaan. Gelukkig heb ik eerlijke en fijne buren.

Voor herhaling vatbaar

Prima communicatie zowel via de mail als telefonisch. We werden goed op de hoogte gehouden toen er wat vertraging met de levering was en toen mijn man belde voor wat uitleg over het product werd hij netjes te woord gestaan en kreeg antwoord op zijn vragen. Het product was goed verpakt en wij zijn erg blij met het resultaat dus voor herhaling vatbaar!

Artcoustiq, een bedrijf dat doet waar het voor staat!

Een uiterst correct en klantvriendelijk bedrijf dat geen enkel probleem uit de weg gaat maar adequaat oplost. Wij beoordelen Artcoustiq met een dikke 10 Tineke Theo

De bezorgdienst kan beter

Het product is fantstisch heel mooi en snel in huis

Mooi product, goede service, alleen jammer dat ik geen track&trace kreeg

Het bestelde kunstwerk, cirkel (80 cm) van kinderen van de zee van Jozef Israels, is echt heel mooi. De levering was zeer vlot, maar onverwacht. Gelukkig was ik thuis toen postNL voor de deur stond. Ik heb geen auto en had het pakket met de fiets moeten ophalen bij het servicepunt van postNL. Verder dik tevreden.

Great quality

Love my wall circle, will probably purchase another one soon!

Prachtig!

Mooie producten, eenvoudige montage.

Top service!!

Wij twijfelde enorm bij het uitkiezen van de juiste muurcirkel. Na 1 telefoontje werd mij verteld dat ik een foto kan maken van de muur en ze zo de cirkel via de computer op de muur konden plaatsen. Daarna nog twijfelen en tenslotte hebben ze er voor mij meerdere gemaakt. Echt helemaal super. Daardoor hebben wij de juiste keuze kunnen maken en zijn wij enorm tevreden met onze muurcirkel. De foto is prachtig. Dank jullie wel !!!!

Mooi acoustisch schilderij met een optimale levering b

klantenservice los mijn fout snel en zeer adequaat op !

ik had zelf de bestelling niet goed gecontroleerd, ik bestelde een niet geluid reducerende afbeelding terwijl ik daar wel op zocht. Artcoustiq zorgt voor een passende oplossing nog de zelfde dag. Luuk

Snelle reactie

Artcoustiq reageert heel snel op vragen, ook denken ze graag mee.

Wij zijn zeer tevreden met de correcte manier van berichtgeving en levering!

Wij vinden het heel belangrijk dat wat er gezegd wordt ook nagekomen wordt. Dit is bij u zeer van toepassing. Vriendelijke groet. Th. v.d. Zanden

Het schilderij was overigens super!

prima bedrijf dat bij problemen met een uitstekende oplossing komt

Door leveringsproblemen zag het er naar uit dat ik op een groot feest met lege handen kwam te staan. Ze hebben dit op een fantastische manier naar ieders tevredenheid opgelost, waarvoor nogmaals dank.

Helaas werkte de website niet en heb ik een mail gestuurd hierover. Geen reactie gekregen ! maar na 1 week werkte de website wel en kon ik een wand decoratie bestellen welke vrij snel werd geleverd en keurig netjes verpakt.

Beste Leo, Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze diensten en product. Wij hebben problemen gehad met onze hostingbedrijf waardoor we dagenlang off line waren en ook geen e-mails konden ontvangen. Wij zijn afhankelijk van derden, probleem lag niet bij ons maar we hadden er helaas wel last van, en onze klanten ook tot onze spijt.

Super service!

Zeer makkelijk te bereiken en denken graag met je mee! Kopen kan hier prima!

Snelle levering van een drietal mooie schilderijen

De bestelde muurcirkel en twee andere schilderijen op plexiglas in goede orde en snel ontvangen. Het aanbrengen van het ophangsysteem dient echter zorgvuldig te gebeuren. Om te voorkomen dat het niet goed hecht en het schilderij naar beneden komt. Hetgeen mij is overkomen met lichte beschadiging als gevolg.

Snelle levering en mooi product

Mooie website met genoeg keus