Gezonde planten

Goed verpakt en mooi gezond.

Lief!

Wat een schatjes. Netjes verpakt Kleiner dan ik had verwacht. Netjes geleverd met een visdraadje. Ze hangen lief naast elkaar ver genoeg van de katten vandaan.

Hoi Brenda, Bedankt voor je lieve review! 💚 Leuk om te horen dat ze een mooie plekje hebben gekregen. Veel liefs, Romana van Plantasy.

Mooi

Heb dacht ik 1 setje besteld maar dat blijkt 1 plantje graag zou ik de andere twee nog bestellen maar hoe voorkom ik dat ik een dubbele krijg. Carola

Hoi Carola, Bedankt voor je review! Stuur ons gerust een foto via de mail van het plantje dat je nu hebt en welke je graag zou willen wensen. We kunnen er vast samen uitkomen! 🌿 Groene groetjes, Romana van Plantasy

Mooie plantjes

Duidelijke informatie. Mooie plantjes. Redelijke prijs.

Hoi Amber, Goed om te horen dat we duidelijk zijn, hier werken we hard aan! Geniet van je nieuwe groene vriendjes 🌱 Groene groetjes, Romana van Plantasy 🌿

Wat een feest om de plantjes uit de doos te halen

Ik had ze gekocht voor mijn 3 zoons. Ze waren aangenaam verrast. 3 verschillende stukjes,echt super mooi.

Hoi Corry, bedankt voor je lieve beoordeling, wat leuk dat je de planten aan je zoons cadeau gegeven hebt. Hier worden we blij van 💚 Groene groetjes, Romana van Plantasy 🌿

beschrijving in nederlands zou heel fijn zijn

Bedankt voor je beoordeling! 🌿 Op onze website kun je alle informatie over de planten ook in het Nederlands terug vinden. Als je nog andere vragen aan ons hebt kun je ze altijd via de mail of chat stellen. Wij zijn ook in het Nederlands beschikbaar. Veel liefs, Romana van Plantasy

fijn om een beschrijving erbij te krijgen jammer dat een van de plantjes niet oke was de onderste twee kronen waren vrijwel los

Hi
Karin, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat een van de plantjes niet zo naar wens was. Voel je daarom vrij om een berichtje te sturen naar onze klantenservice info@plantasy,life met een foto, we helpen je graag met een passende oplossing te vinden!💚 Groene groetjes, Romana van Plantasy

Vers

Als ik luchtplantjes bestel weet ik één ding zeker, dat ze vers zijn tegen in andere winkels is het altijd een twijfelgeval

Hoi Jenny, blij om te horen dat je blij bent met de plantjes! Geniet van je nieuwe groene vriendjes 🌱 Groene groetjes, Romana van Plantasy

Xxl wat groter verwacht

Snelle levering, had alleen de xxl uitvoering van de plantjes wat grotere verwacht. Hoogte en bredere zijn net iets meer dan 10 cm. Plantjes zien er wel mooi uit.

Hoi Carla, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de planten niet helemaal naar je verwachting waren. Voel je vrij om een berichtje te sturen naar info@plantasy,life met een foto, we helpen je graag met een passende oplossing te vinden! Groene groetjes, Romana van Plantasy

Het zijn makkelijke planten en het verzorgen is ook goed.

Hoi Agus, Bedankt voor je review 💚 Dat is wat wij ook zo fijn vinden! We zien je graag nog een terug in de toekomst! Groene groetjes, Romana van Plantasy

Geweldig, mooie plantjes en een snelle levering.

De plantjes zijn met een paar dagen bij mij thuis. Ze waren goed verpakt zodat er niets mee kon gebeuren en ze zagen er mooi en gezond uit. Echt voor herhaling vatbaar

Hoi Wilma, En dat is hoe we het willen 💚 Bedankt voor je review en je support! Groene groetjes, Romana van Plantasy

Leuke luchtplantjes besteld en snel geleverd. Een verrijking voor ons huis.

Prachtige planten en correcte levering

Mooie luchtplant besteld en die lost onze verwachting volledig in .

Hoi Danny, Wat leuk om te horen dat de plant jullie verwachting overtrof. Hier worden we blij van 💚 Hartelijke groetjes, Romana van Plantasy

Duidelijke website, snelle levering en zeer goed verpakt en prima planten! Zeker een aanrader!!

Hoi Anja, blij om te horen dat je enthousiast bent met de plantjes en de levering! We zien je graag nog een terug in de toekomst 🌱 Groene groetjes, Romana van Plantasy

Topbedrijf

Snel geleverd wat ik besteld had. Super.

Snelle verzending, prima product

Bij plantasy heb ik een spray besteld voor mijn airplantjes. Deze werd direct verzonden en had ik, ondanks de drukte bij de post binnen 2 dagen in huis. De spray werkt verder prima.

Dankjewel voor je lieve beoordeling 💚 Hopelijk zullen je airplants gaan stralen met de voedingsspray! Liefs, Romana van Plantasy

Gewoon goed en netjes verzorgd

Gewoon goed

Mooie planten

Snelle levering, mooie kwaliteit planten.

Luchtplantjes zijn geweldig

Zien er mooi uit heel blij mee

Aanrader

Precies als op foto Zorgvuldig verpakt Snelle levering Mooi!

Ziet er erg mooi uit.

Goede service en helemaal tevreden met mijn bestelling! :)

Prachtige plantjes

Weer super mooie plantjes ervaren!

Niet

De planten zijn nog niet aangekomen zodra ze er zijn beantwoord ik de vraag,groetjes Thea Ze zijn goed aangekomen en zijn in orde,

Mooie kwaliteit

Heel netjes verpakt en degelijke en leuke displays van de airplants