Niks te klagen.

Heel blij

Prachtige planten gekregen, goed verpakt. En gelijk een badje gegeven zoals beschreven, rustig laten drogen en toen het schilderij gemaakt. Het is werkelijk prachtig.

stipte levering

Het is een cadeautje voor mijn petekind voor haar housewarming volgende week dus ik ben erg blij met de vlotte levering.

EXCELLENT !!

KEEP IT UP GALSSSSSSSSS.

Goed en correct

Na een fout in de zending vlug en correct gecorrigeerd. Mooie plantjes. Niet goedkoop maar het geld waard

Mooi maar klein

Leuk plantje besteld maar stuk kleiner dan beloofd. Zou 10 cm zijn en is nog geen 7 cm. Hoop masr dat ienog groeit.

Hoi Ine, Wat vervelend dat het plantje dat je hebt ontvangen niet aan je verwachtingen heeft voldaan. πŸ˜” Wij kunnen niet ieder plantje op de centimeters meten, maar doen ons best wel de mooiste uit de kas te pakken voor al onze klanten. Hopelijk is jouw plantje wel erg mooi en kun je hem nemen zoals hij is. Bij een goede verzorging gaat jouw plantje zeker nog groeien en natuurlijk ook met de voedingsspray die je erbij hebt gekocht. Fijne dag πŸ’š Groene groetjes, Romana van Plantasy

Ben zeer tevreden

Heel mooie plantjes en snel geleverd. Ze waren ook zeer goed verpakt. Dus een tevreden klant

Hoi Jan, En dat is hoe we het willen πŸ’š Bedankt voor je beoordeling en je support! Groene groetjes, Romana van Plantasy

Mooie planten!

Alleen bij het openmaken lagen 2 planten in een doos uit de pot. Maar verder zijn ze heel gebleven gelukkig!

Hoi Klaas, Blij om te horen dat plantjes nog heel zijn gebleven! Veel plezier met je planten en hopen je nog eens terug te zien! 🌱 Groene groetjes, Romana van Plantasy

Prima, leuk.

Goed verpakt. Snel geleverd.

Hoi Emilie, Yaaay! πŸ’ƒ Wij zijn erg blij dat alles goed verlopen is! Dankjewel voor je lieve beoordeling! 🌱 Hartelijke groetjes, Romana van Plantasy

top

mooie plantjes, snel geleverd

Mooie plantjes ontvangen. Precies zoals op de foto. De plantjes waren goed verpakt en alles is heel aangekomen.

Kadootje om uit te pakken

De plantjes zijn heel mooi ,ze hangen heel mooi in een rekje aan de muur ! Ik twijfelde of ik ze gelijk een badje moest geven ,jammer dat ik dat niet kon terug vinden de verzorging,of je dat gelijk moest doen of over een paar weken , gr helma

Hoi Helma, Wat leuk om te horen, dat is hoe we het graag zien πŸ’š Bedankt voor je tip! Dit gaan wij op onze nieuwe flyers met de bestelling meesturen. Bij ons in de kwekerij worden de planten goed verzorgd, maar een badje na de reis vinden ze wel prettig! Groene groetjes, Romana van Plantasy

Hele bestelproces is prima verlopen

Van bestelling to uitlevering is alles prima verlopen, ik ben zeer tevreden.

Hoi Karin, Fijn om te horen dat alles goed en naar wens is verlopen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor een beoordeling. Dit waarderen we zeer πŸ’š Hartelijke groeten, Romana van Plantasy

Uitstekende planten.

Ik ben zeer tevreden over de demencia planten had niet verwacht dat ze zo groot zouden zijn. Ze zijn prachtig.

Gezonde planten

Goed verpakt en mooi gezond.

Hoi Janwillem, We zijn super blij met jouw beoordeling als een van onze trouwste klanten. Bedankt voor je support en veel plezier met je planten. πŸ’š Groene groetjes, Romana van Plantasy 🌿

Lief!

Wat een schatjes. Netjes verpakt Kleiner dan ik had verwacht. Netjes geleverd met een visdraadje. Ze hangen lief naast elkaar ver genoeg van de katten vandaan.

Hoi Brenda, Bedankt voor je lieve review! πŸ’š Leuk om te horen dat ze een mooie plekje hebben gekregen. Veel liefs, Romana van Plantasy.

Mooi

Heb dacht ik 1 setje besteld maar dat blijkt 1 plantje graag zou ik de andere twee nog bestellen maar hoe voorkom ik dat ik een dubbele krijg. Carola

Hoi Carola, Bedankt voor je review! Stuur ons gerust een foto via de mail van het plantje dat je nu hebt en welke je graag zou willen wensen. We kunnen er vast samen uitkomen! 🌿 Groene groetjes, Romana van Plantasy

Mooie plantjes

Duidelijke informatie. Mooie plantjes. Redelijke prijs.

Hoi Amber, Goed om te horen dat we duidelijk zijn, hier werken we hard aan! Geniet van je nieuwe groene vriendjes 🌱 Groene groetjes, Romana van Plantasy 🌿

Wat een feest om de plantjes uit de doos te halen

Ik had ze gekocht voor mijn 3 zoons. Ze waren aangenaam verrast. 3 verschillende stukjes,echt super mooi.

Hoi Corry, bedankt voor je lieve beoordeling, wat leuk dat je de planten aan je zoons cadeau gegeven hebt. Hier worden we blij van πŸ’š Groene groetjes, Romana van Plantasy 🌿

beschrijving in nederlands zou heel fijn zijn

Bedankt voor je beoordeling! 🌿 Op onze website kun je alle informatie over de planten ook in het Nederlands terug vinden. Als je nog andere vragen aan ons hebt kun je ze altijd via de mail of chat stellen. Wij zijn ook in het Nederlands beschikbaar. Veel liefs, Romana van Plantasy

fijn om een beschrijving erbij te krijgen jammer dat een van de plantjes niet oke was de onderste twee kronen waren vrijwel los

Hi
Karin, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat een van de plantjes niet zo naar wens was. Voel je daarom vrij om een berichtje te sturen naar onze klantenservice info@plantasy,life met een foto, we helpen je graag met een passende oplossing te vinden!πŸ’š Groene groetjes, Romana van Plantasy

Vers

Als ik luchtplantjes bestel weet ik één ding zeker, dat ze vers zijn tegen in andere winkels is het altijd een twijfelgeval

Hoi Jenny, blij om te horen dat je blij bent met de plantjes! Geniet van je nieuwe groene vriendjes 🌱 Groene groetjes, Romana van Plantasy

Xxl wat groter verwacht

Snelle levering, had alleen de xxl uitvoering van de plantjes wat grotere verwacht. Hoogte en bredere zijn net iets meer dan 10 cm. Plantjes zien er wel mooi uit.

Hoi Carla, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de planten niet helemaal naar je verwachting waren. Voel je vrij om een berichtje te sturen naar info@plantasy,life met een foto, we helpen je graag met een passende oplossing te vinden! Groene groetjes, Romana van Plantasy

Het zijn makkelijke planten en het verzorgen is ook goed.

Hoi Agus, Bedankt voor je review πŸ’š Dat is wat wij ook zo fijn vinden! We zien je graag nog een terug in de toekomst! Groene groetjes, Romana van Plantasy

Geweldig, mooie plantjes en een snelle levering.

De plantjes zijn met een paar dagen bij mij thuis. Ze waren goed verpakt zodat er niets mee kon gebeuren en ze zagen er mooi en gezond uit. Echt voor herhaling vatbaar

Hoi Wilma, En dat is hoe we het willen πŸ’š Bedankt voor je review en je support! Groene groetjes, Romana van Plantasy