Leuke luchtplantjes besteld en snel geleverd. Een verrijking voor ons huis.

Prachtige planten en correcte levering

Mooie luchtplant besteld en die lost onze verwachting volledig in .

Hoi Danny, Wat leuk om te horen dat de plant jullie verwachting overtrof. Hier worden we blij van 💚 Hartelijke groetjes, Romana van Plantasy

Duidelijke website, snelle levering en zeer goed verpakt en prima planten! Zeker een aanrader!!

Hoi Anja, blij om te horen dat je enthousiast bent met de plantjes en de levering! We zien je graag nog een terug in de toekomst 🌱 Groene groetjes, Romana van Plantasy

Topbedrijf

Snel geleverd wat ik besteld had. Super.

Snelle verzending, prima product

Bij plantasy heb ik een spray besteld voor mijn airplantjes. Deze werd direct verzonden en had ik, ondanks de drukte bij de post binnen 2 dagen in huis. De spray werkt verder prima.

Dankjewel voor je lieve beoordeling 💚 Hopelijk zullen je airplants gaan stralen met de voedingsspray! Liefs, Romana van Plantasy

Gewoon goed en netjes verzorgd

Gewoon goed

Mooie planten

Snelle levering, mooie kwaliteit planten.

Luchtplantjes zijn geweldig

Zien er mooi uit heel blij mee

Aanrader

Precies als op foto Zorgvuldig verpakt Snelle levering Mooi!

Ziet er erg mooi uit.

Goede service en helemaal tevreden met mijn bestelling! :)

Prachtige plantjes

Weer super mooie plantjes ervaren!

Niet

De planten zijn nog niet aangekomen zodra ze er zijn beantwoord ik de vraag,groetjes Thea Ze zijn goed aangekomen en zijn in orde,

Mooie kwaliteit

Heel netjes verpakt en degelijke en leuke displays van de airplants

Vorbehaltlos zu Empfehlen

Unglaublich schnelle Lieferung und problemlose Abwicklung. Einzig und allein der Karton hätte etwas kleiner sein können.

Na een foute levering 10 pl. i.p.v. 20 pl stuurde ze als nog 10 pl. op plus een extra fles voeding. Super service . Ga zo door

Hoi Paul, Bedankt voor je review! Fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen. Veel plezier met je planten en hopen je nog eens terug te zien! Groene groetjes, Yvana van Plantasy

Alles Super

Schnelle Lieferung. Die Ware ist sehr schön. Bin super zufrieden.

Snel en mooi in huis

Na bestelling binnen een paar dagen netjes in huis, met uitleg voor verzorging. Zeer tevreden

Super leuk

Alleen jammer dat je alles in Engels is bedoel de verzorging van de planten .Aan gezien ik geen Engels kan .

Een verzorgde levering van de Tillandsia' s.

De 10 Tillandsia' s voelen zich uitstekend in hun nieuwe omgeving.

Een echte aanrader. Geweldige plantjes!

Naast de leuke plantjes heb ik de service ook als zeer aangenaam ervaren. Ze waren binnen 3 dagen binnen en over de verzorging van de Tillandsia’s is genoeg te vinden op de website.

Alles mooi en netjes geleverd... Zeer tevreden van de kwaliteit

zeer mooie plantjes

de plantjes werden zeer stevig verzonden en zijn dan ook in perfecte toestand aangekomen

Stipte en snelle levering. Mooie plant dat zorgvuldig ingepakt was. Dank u.

Stipte en snelle levering. Mooie plant dat zorgvuldig werd verpakt. Dank u.

mooie, gezonde plantjes

De plantjes zijn goed ingepakt en ik verbaas me er telkens over, dat ze best groot zijn