Super tevreden van Plantasy

De levering van mijn plantjes overtrof mijn verwachtingen. Keurig verpakte, gezonde plantjes. Proficiat. Voor mij zal het nog lang Plantasy mogen zijn!!

Leuk aanbod en goede klantenservice

Mooie website en leuk aanbod. Zeer snelle levering. Helaas miste er de eerste keer twee producten in mijn bestelling, maar de klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk, en ze hebben het probleem snel opgelost. Binnen een paar dagen had ik alles in huis.

Super ervaring, goede service en top kwaliteit.

Mijn ervaring met Plantasy is ontzettend goed. De service is goed, ontzettend goede kwaliteit en goede instructies. Zeker een aanrader.

Super leuke planten

Inmiddels al meerdere bestellingen gedaan om mijn nieuwe woning op te leuken met dit soort planten. Ook erg blij met het contact met Plantasy waarin ze me tips hebben gegeven mbt wat voor soort planten ik het beste kon nemen. Zeker een aanrader.

Super tevreden met m'n bestelling!

Erg goed geholpen, ze zijn bereid met je mee te denken in je keuze en als je die eenmaal gemaakt hebt verloopt het bestelproces ook erg vloeiend, aanrader!

Creatieve sfeer from inside!

Ik zocht wat meer kleur voor in mijn kantoor en toen ben ik via een vriendin op Plantasy gekomen. Ik ben zeer tevreden met m’n planten schilderij :). Elke keer als ik ernaar kijk kom ik op de beste ideetjes en daarbij is het een stuk gezelliger op kantoor! Ik raad het iedereen aan, naast goede producten is zijn ze heel zorgvuldig met het op de hoogte houden van je bestelling. De klantenservice is top! Ik raad het iedereen aan.

Super leuke plantjes! Veel verschillende soorten om uit te kiezen.

Erg leuk concept met veel keus voor verschillende soorten plantjes. Ben er erg blij mee! Staat super gezellig in mijn huiskamer.

TOP!

Ik was op zoek naar een uniek cadeau voor een vriendin mij. Bij 'cadeaus' heb ik een paar producten besteld. Ze was er ontzettend blij mee! Zelf ben ik ook erg enthousiast geworden dus heb ik nog een bestelling geplaatst. Snelle levering en goede service. Ik ben erg tevreden!

Super fijne webshop!

Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst bij Plantasy en elke keer ben ik weer positief verrast! Snelle levering en de kwaliteit van de producten zijn uitstekend. Zeker een aanrader !

Gave producten, goede kwaliteit & service!

Gave en creatieve concepten met goede kwaliteit luchtplantjes. Ik vind het heel fijn dat de luchtplantjes niet veel verzorging nodig hebben. Kortom; aanrader!

waardeloos

Inhoud beschadigd. Geen antwoord op diverse e-mails. Geld via claim paypal terug kunnen recupereren ! Blijf hier weg !

Beste Danny, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. We vinden het erg vervelend dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en willen onze onze excuses hiervoor aanbieden. Uw e-mails hebben wij helaas niet gezien, doordat deze in onze Spam box terecht zijn gekomen. Na uw klacht gezien te hebben, hebben we contact met u opgenomen via de mail om te vragen waar u niet tevreden over bent en welke planten er precies beschadigd waren, zodat we een oplossing kunnen aanbieden. Echter kregen wij een zeer felle reactie terug, waarin u niet wilde meedenken in een oplossing. Wij hebben hierop geantwoord dat het helemaal niet onze bedoeling was geweest om niks van ons te laten horen en dat wij op PayPal geen invloed hebben. Ook lieten wij weten dat we graag ons best willen doen om dit op te lossen. Na het sturen van dit bericht op 19 juli hebben wij geen antwoord terug mogen ontvangen. Wij zouden graag een reactie terug ontvangen om voor de beschadigde planten nieuwe planten op te sturen of u geld terug te geven. Wij hopen nog iets van u te horen, en willen er alles aan doen om dit naar tevredenheid af te handelen. Met vriendelijke groet, Romana Prins Plantasy

Super kwaliteit producten en ook de service was echt top. Aanrader!

Top service, heel blij met de plantjes!

Gebruiksvriendelijke website en snelle service. Ik zou iedereen Plantasy aanraden en kom zeker nog eens terug!

Gave decoratie items

Leuke mooie plantjes, erg blij mee. Zijn goed verpakt en snel bezorgd.

Fantastisch!

Snelle levering en veruit boven mijn verwachtingen! Ik heb de Tillandsia Xerographica besteld en ik vind de gekrulde bladeren echt fantastisch staan binnen mijn interieur. Zeker een aanrader!

Vlot en correct

Snel, correct en tevreden van de aankoop

Goede kwaliteit

De kwaliteit van planten is erg goed en er is een fijne, snelle service. Ik ben erg tevreden!

mijn ervaring met plant die geen verzorging nodig hebben !

ik heb geen groene vingers nog thans makkelijke 1x in de week bespuiten en klaar het groeit gestaagt 1x op het jaar bemesten met speciaal ontworpen met spuitbusje en klaar het hoogt mooie

Mooi plantje, netjes opgestuurd!

Alles was in orde! Het plantje was exact wat ik besteld had en verzorgd ingepakt en opgestuurd!

Er mooi en mooie kwaliteit, ben er bij mee.

Snelle verzending en mooie kwaliteit, ben er super blij mee.

Het was heel makkelijk de air plantjes te bestellen. De prijs kwaliteit verhouding is prima en de kevering was snel

Snel in huis en goed verpakt

Erg leuke plantjes voor een erg leuke prijs! Bestelling was snel in huis en de plantjes waren uitstekend verpakt. Aanrader!

Geweldige plantjes

Onlangs mijn bestelling ontvangen en deze was keurig op tijd. De planten zijn geweldig en creëren en geweldig sfeer in huis. Zeker een aanrader!

Zeer goede kwaliteit planten en fantastische service!

Zeer goede kwaliteit planten, fantastische service en een gebruiksvriendelijke website. Ik ben zeer tevreden.

mooie plantjes , geleverd wat gevraagd en beloofd wordt

alles prima in orde , juist de verzendingskosten voor België vindt ik wat hoog , daarom geen 9 of 10 , de plantjes zelf zijn perfect in orde geleverd

anemoon 31 31 2678PL De Lier