Snelle en vriendelijke service

Duidelijke website, snelle levering en aardige kortingsdingen als je vaker bestelt. Klein assortiment en soms niet alle maten op voorraad

Snelle levering Alles goed verpakt Duidelijke communicatie vriendelijk en klantgericht

Helemaal tevreden!

Niks op aan te merken

Met vragen kun je altijd terecht bij Rebecca. De spullen zijn goed verpakt.

Kort lijntje mooie producten zorgvuldig verpakt

Heel klantvriendelijk en snelle levering

Ik kreeg meteen antwoord op mijn vraag, een mail met track en trace en dat het artikel was verzonden. De volgende dag had ik het al in huis.

Altijd een feestje!

Fijne service, en altijd een feestje om de pakketjes uit te pakken. Ik word nog altijd heel gelukkig van deze mooie kleding!

Superleuke website en goede service

Ik koop al een tijdje bij deze website, Ze hebben leuke merken en als je ergens over twijfelt wordt je goed geadviseerd. Bevalt een item niet of valt de kleur tegen dan kan het gewoon weer retour. En wat ik zelf erg fijn vind is dat je met Klarna kunt betalen.

Goede service, snelle bezorging.

Mooie duurzame kleding. Goede website met uitgebreide beschrijving. Ook erg fijn dat er rekening gehouden werd met mijn voorkeur voor bezorging. Voor herhaling vatbaar.

Ik ben zeer tevreden over de snelle service en mogelijkheid tot achteraf betalen. Ik kom zeker nog een keer terug!

Snel en makkelijk: bestellen en leveren!

Ik kende de website nog niet, maar het hele bestelproces verliep erg snel en ik had mijn bestelde kleding in no time thuis.

Uitstekend!

Duidelijke uitleg over maten, goede service, snelle reactie. Mooie kwaliteitskleding.

Snelle service, mooi product

Duidelijke maten omschreven op website, mooie duurzame producten en fijne service.

Uitstekend!

Snel verzonden, keurig verpakt. En het product voldoet aan de omschrijving die vermeld staat.

Ik word er zo vrolijk van

Heerlijk om weer zo’n mooi ingepakt pakketje thuis te krijgen! En zoals altijd weer heel blij met mijn bestelling, bedankt weer!

Superleuke Webwinkel met goede service

Al een aantal keren leuke items bij Rebecca besteld , een aantal items gehouden en sommige weer retour omdat het dan net niet lekker zit of de kleur dan toch niet staat. Maar ook retour sturen is geen probleem. Ze koopt altijd leuke items in en wat zo fijn is is dat de maten overal heel erg goed bij staan vermeld. En wat ook nog een fijne bijkomstigheid is is dat je bij Rebecca met Klarna kunt betalen. Tot de volgende keer weer Rebecca .

Zeer aangename ervaring

Pefrecte en snelle afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar

Tof aanbod, snelle verzending, mooi pakje!

Al verschillende malen besteld, zeer tevreden over aanbod, prijs en service

Prettige webshop

Goed advies gekregen! Heel fijn dat ik ook mijn bestelling kan ophalen wanneer ik in de buurt ben.

Zeer goede producten en service!

Super webshop, geweldig assortiment en hele vriendelijke en snelle service.

Keurig verpakt en heel snel verzonden. Daarnaast was het artikel ook heel erg naar m'n zin. Kortom niets op aan te merken.

Fijne webshop met snelle verzending en liefdevolle aandacht

Ik hou van een webshop met aandacht voor kleine details en een persoonlijke touch. Je voelt de liefde voor de merken die Rebecca verkoopt.

Mooi product. Leuk verpakt. Goede kwaliteit

snelle levering, duidelijke website

positief op alle vlakken.

Over Rebecca’s Lifestyle

Rebecca's Lifestyle is dé webshop voor duurzame, kleurrijke kleding en lifestyle producten. Oa de merken Tranquillo, Zilch, Rice DK en Pip Studio. Heb je vragen of wil je advies, stuur me een berichtje! E: [email protected] T: +31 (0)651388033