eten niet bezorgd

zeer slechte service, eten uiteindelijk niet bezorgd. ben er na bijna 2 uren wachten (op 2 pizza's...) en 2 telefoontjes (ze namen wel op) er zelf heen gefietst om mijn geld terug te vragen. gelukkig deden ze over geld teruggave niet moeilijk. helaas niet aan te raden.

Heerlijk,warm en snel.super

Lekker gegeten !

Snelle bezorging , eten was goed warm en lekker

Op tijd en warm geserveerd

Jammer

nasi was lekker alleen de groente wat bij de vlees lag rook en smaakte bedorven Een teleurstelling waardoor de helft van de vlees ook raar smaakte

Eten perfect bezorgtijd matig

Het eten is zoals altijd prima Alleen bijna 2 uur wachten op eten vind ik jammer als er een bezorgtijd van 30 tot 45 minuten word aangegeven

Lekker gegeten ondanks de slappe patat

Na het bestellen werden we meteen gebeld dat 1 van onze gerechten, een pizza, niet mogelijk was en bezorgen op de gewenste tijd ook niet. Daardoor hebben we iets anders uitgezocht. Gelukkig achteraf wel op tijd bezorgd. Alleen de patat was heel erg slap.

Snel en lekker

Lekker en snel gebracht

Excellent!!

Optijd bezorgd en heerlijk gesmaakt

Lekker eten.

Vandaag een broodje kip Doner besteld met daarnaast nog een paar drankjes. Eten was lekker. Helaas was de bezorger de helft van de drankjes vergeten. Zou het later nog brengen. Nog niet geweest. Maar op goed vertrouwen verwacht ik het alsnog te krijgen. Voor een lekker broodje Doner zeker een aanrader om hier te bestellen.

Prima loempia's

Erg lekkere loempia's. Precies op tijd bezorgd.

Prima heerlijk en op tijd ook snel, blessing

10 plus heerlijk ,snel

Het is vers, smakelijk en goed samengesteld.

Manor gebruikt verse groenten en bereid kip op juiste wijze. De toevoeging van Chinese kruiden geeft een exotische smaak.

Pizza Kleiner weinig vlees ondanks extra de topping besteld en betaald

De pizza was kleiner dan normaal .. ik had extra topping vlees besteld maar niet gezien er zat weinig vlees op . Dus hij viel eigenlijk tegen met wat ik gewent was van hun pizza's

Anderhalf uur moeten wachten.erg lang.

Het eten was prima. Zeer irritant dat jullie de telefoon niet opnemen.

Slecht

Komt niet op tijd. Maar eten is goed

Heerlijk eten en super vriendelijk personeel

Spareribs waren heerlijk mals en goed gekruid en vielen zo van het bot af. broodje Kip doner was ook erg lekker en de turkse pizza was ook goed gevuld.

Heerlijk eten op de afgesproken tijd bezorgd

Een paar keer per jaar bestel ik de chinese rijsttafel bij Hang Zhou en het is altijd heerlijk eten. Ook mijn gasten zijn altijd dik tevreden. Het restaurant levert het eten ook op de door mij aangegeven tijd. Kortom, niets dan lof.

Altijd top

Tnx

prima heerlijk gegeten

goede service en prima op tijd bezorgd

Patat lekker warm en sparerib heerlijk pittig

Keurig binnen afgesprokentijd en goede kwaliteit

Lekker eten met SUPERservice

Bestellen gaat eenvoudig. Het kan personeel denkt goed mee. Bij het bestellen maakte ik een foutje en had dat niet door tot de bezorger me erop wees en aangaf dat ze het al hadden opgelost voor me. Echt fantastische service.

Heerlijk eten

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de roti. Wel wat weinig groenten. Maar ach ..het was zo lekker dat ik dat maar vergeet. Snelle bezorging en keurig ingepakt. Zeer tevreden

Heel goed eten

Snelle levering, lekker eten, alleen het minimumbedrag is te hoog