Heerlijk gegeten!!

Pide met kipdoner is echt een aanrader!!

Helemaal goed!

De bezorging kwam precies op het tijdstip dat werd aangegeven en de burgers, hete broodje kip en patatjes waren heerlijk.

Bedrog

Waarom is er nooit een vrouwelijke bezorgster? En dat vlees had geen donner vorm het smaakte vies vega //dit was geen lamsvlees

Slecht

Totaal geen “snel eten” meer dan 1,5 u moeten wachten. Twee keer gebeld en loze beloften…

Snelle bezorging, goed eten, betaalbaar en vriendelijk personeel dus zeker een aanrader.

Lekker en goed

Pizza’s besteld Ook snel bezorgd

goede ervaring

van het bestellen tot bezorgen is prima

Lekker eten

Heerlijk eten echt authentiek

Superlekker eten, heerlijke rijst, alles was even smaakvol en vers. We hebben al eens in het restaurant gegeten was ook zo lekker maar bestellen zeker doen!

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Ik heb € 30,- betaald en mijn bestelling niet ontvangen.Ik heb ook geen restitutie ontvangen.Niemand nam de telefoon op toen ik belde. Ik was bedrogen.

Jammer

Eten smaakt goed, helaas een halve kapsalon gekregen zonder saus. Na bellen kreeg ik een halve kapsalon met saus. Heb hier eerder besteld en toen waren de kapsalons een stuk royaler. Vraag liever een euro of 2 extra ipv een bakje voor de helft te vullen

Perfectie in een paar bakjes

Ik heb er ooit gewerkt, dus ik weet prima wat ik doe als ik hier bestel. Toch blijft de consistentie van de chef een talent op zichzelf.

Niet best

Dit was echt niet best. De koe yu luk waren sompige meelballen, de babi pangang van matige kwaliteit vlees. Er zitten heel veel kruiden in, ben twee uur later nog misselijk. Jammer..

De helft was goed

4 dingen besteld: Spareribs waren goed Pizza was verschrikkelijk. Half rauw, half aangebakken Pasta pesto was oké Pasta met garnalen was verschrikkelijk.

snel geleverd goed en veel

snel geleverd goed en veel

Ditkeer erg slecht

De bami wa lauw en zonder groente erin , dus enkelt sliertjes, alles wat er verder bijhoort was tegen koud aan. Dit was dus erg slecht, heel jammer we hebben het wel beter gehad.

prima service. prima eten. wel duur

prima service. prima eten. wel duur in vergelijk met andere snackbars

Snel en goed warm geleverd

Goede pizza, was heel goed warm, wat niet altijd zo is als je eten thuis laat bezorgen

Snelle levering en goed eten

Snel en lekker

slecht deze keer

Goede avond zondag besteld spareribs ,het leek er op of ze in de erwtensoep zo slecht ,dikke benen het beetje vlees was vet ,dus niet goed Hebben dit bij jullie nog niet mee gemaakt ,alles is altijd goed geweest maar dit nee niet meer. Sorry J Stevens

goed en snel

uitstekend en verzorgd

Echt hele slechte kapsalon

Wij halen hier meestal zelf eten maar dit keer wilde wij laten bezorgen. Dit is ook gelijk de laatste keer geweest. Wat slecht was dit zeg… De frieten leken wel gestoomd of gekookt ipv gefrituurd. Ik weet dat het niet 100% knapperig kan zijn als je iets laat bezorgen maar zo slap als dit hebben wij nog nooit gehad. Daarnaast was de sla niet alleen verlept maar ook nog eens bruin.

Lekker eten en een nette prijs

Besteld via sneleten.nl met 1,5 uur eten aan de deur warm en goed verpakt. Kwaliteit goed en smaakvol eten. tot een volgende bestelling. ga zo door Aarti

bestelling snel en goed geleverd

prima ervaring, het duurt bij drukte wel wat langer. eten is altijd lekker en goed warm dud tevreden.

Impuls 89 A

1446WL Purmerend