Lekker eten met SUPERservice

Bestellen gaat eenvoudig. Het kan personeel denkt goed mee. Bij het bestellen maakte ik een foutje en had dat niet door tot de bezorger me erop wees en aangaf dat ze het al hadden opgelost voor me. Echt fantastische service.

Heerlijk eten

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de roti. Wel wat weinig groenten. Maar ach ..het was zo lekker dat ik dat maar vergeet. Snelle bezorging en keurig ingepakt. Zeer tevreden

Heel goed eten

Snelle levering, lekker eten, alleen het minimumbedrag is te hoog

Minder

We bestellen heel vaak, maar de pizza zijn niet van kwaliteit als wat we verwachten. We hadden twee pizza besteld met 1 zonder salami met ei en de andere ham Kaas salami ui en ei, maar ook hier was de ei niet aanwezig. Beide pizza was geen ei aanwezig.

Slecht

Het duurde ruim een uur voor de bestelling werd gebracht. Bij het uitpakken was de bestelling niet compleet. Dit werd later gebracht toen het eten al op was. Het vlees was koud en taai, de patat slap.

Heerlijke pizza’s

Pizza’s ‘t Hartje met italiaanse bodem. Ruim op tijd bezorgd. Heerlijk belegd en ook nog een onverwachte en lieve verrassing. Wij houden van Het Hartje.

Ben lekkerder gewend van hun...

Slechte dag uitgekozen, dinsdag?

Eten niks over te klagen

Eten was gewoon goed altijd een lekkere margarita pizza lekker beetje verbrand zoals altijd Alleen ze hebben geen klok in de zaak dus bestel 2 uur van te voren kleine tip.

Heerlijke pizza’s

Heerlijke pizza’s met zorg bereid. Een echte aanrader!

goed en snel

goed en snel

klantvriendelijk en heerlijk eten

ik heb heel vaak gegeten en/of besteld bij de piramide. Mijn alvleesklier is redelijk slecht en is eten vaak pijnlijk. Zo nu en dan accepteer ik deze pijn....Dam bestel en eet ik ongeacht pijn hebben of krijgen dat broodje shoarma van De piramide.

Eten nog lekker warm , goede producten en een heel aardige bezorger

altijd goed bij Mario

altijd goed en grote porties

Goed.

Snelle bezorging!!

Warme snacks en snelle bezorging

Heerlijk gegeten

Heerlijk gegeten, snelle bezorging

Spelled levering tijd

Heerlijk en warm en snel gebracht

Goed. Bezorging snel

Mooi op tijd volgens afspraak

Goede pizza en pasta en lekker

Vriendelijke eigenaar toen ik belde waar mijn bestelling was en de bezorger was ook vriendelijk. Het eten was lekker warm toen het gebracht was. We hebben genoten weer bij de pizza.

Fijne aanwinst voor de wijk. We hebben er al een paar keer besteld.

Prima Thai. Goede groene curry, hele lekkere kipsaté en de Pad Thai is oke (wel veel zoet en vet). Verse loempia's zijn ruim met kip, garnaal en rauwkost en saus is ook acceptabel. De viskoekjes zijn lekker qua smaak, maar overdreven zompig en vet qua structuur. Maar daar hebben wel meer Thaise restaurants last van. Goede service bij het afhalen en supersnel bezorgd (allebei meerdere keren gedaan).

Helaas kwam de bestelling een 20 min te laat maar de smaak van het eten maakte een hoop goed

Amazing food!!!!

As always genoten van het heerlijke eten!!!

Altijd goed eten

Impuls 89 1446WL Purmerend