Fijne aanwinst voor de wijk. We hebben er al een paar keer besteld.

Prima Thai. Goede groene curry, hele lekkere kipsaté en de Pad Thai is oke (wel veel zoet en vet). Verse loempia's zijn ruim met kip, garnaal en rauwkost en saus is ook acceptabel. De viskoekjes zijn lekker qua smaak, maar overdreven zompig en vet qua structuur. Maar daar hebben wel meer Thaise restaurants last van. Goede service bij het afhalen en supersnel bezorgd (allebei meerdere keren gedaan).

Helaas kwam de bestelling een 20 min te laat maar de smaak van het eten maakte een hoop goed

Amazing food!!!!

As always genoten van het heerlijke eten!!!

Altijd goed eten

erg lekker

vandaag besteld samen met collega's in de zorg. was netjes op de afgesproken tijd en werdt ook netjes gebelt dat de bezorger er was. eten was erg lekker en personeel allemaal even vriendelijk. complimenten voor de kok

Te late bezorging

Normaal gesproken prima ervaringen en prima eten. Echter nu een keer laten bezorgen en ten eerste kwam het eten na ruim 1,5 uur en was allemaal koud. Niet te eten dus, geld weggegooid. Dit dus nooit meer. En “ja het is erg druk” vind ik geen excuus. Als het te druk is moet je gewoon geen bestellingen meer aannemen.

Prima eten, snel bezorgd

Zeer positieve ervaringen opgedaan! Eten altijd goed!

Top!’

Een fles gekregen ipv een blikje en super goed eten

Lekker eten

Op tijd bezorgd

gewoon goed

op tijd het eten binnen . was gewoon goed

Nog altijd hee4lijk en goed eten

Goed als altijd

Topp

Lekkere pizza s

Lekker,goedverzorgd. Keurig op tijd en vriendelijk afgeleverd

Heerlijk

Bestelling ging niet vlot , wel lekker van smaak en warmmmmm

Heerlijk

Het was weer heerlijk. Super ruime keuze en lekker.

Niet warm

Jammer, Deze keer een niet warme pizza,terwijl ik op 1minuut afstand woon!

1 uur en 15 minuten wachten en dan koud eten ontvangen schandalig

Na 1 uur en een kwartier wachten koude pizza en shoarma ontvangen? Ik heb 5 keer gebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef. Kreeg iedere keer de melding dat het nummer niet bereikbaar was ( en ik had het goede nummer) Schandalig. Als je niet genoeg bezorgers hebt laat dan niet bezorgen. Nooit meer naar Zoran of snel bezorgd gebruiken … beiden nooit meer

Donkere snacks

Patat en chicken wings waren goed. Maar de kroketten en bami schijf waren erg donker. Ook kwam de bestelling bijna 30 min later dan de afgesproken tijd.

Lekker en GOED !!!!

Weer lekker ,warm snel en goed !! Zoals altijd. weer genoten.

Lang wachten en incomplete bestelling

Normaal altijd 5 sterren, vandaag helaas niet. Na ruim 1,5 uur wachten dachten we te kunnen eten. Helaas was de bestelling niet compleet. Na een telefoontje werd dit vrij snel rechtgetrokken, maar dit viel ons echt tegen vandaag

Super lekker

Super lekker eten

Eten was keurig op tijd en erg lekker

Eten was erg lekker en netjes op tijd

Niet voor herhaling vatbaar

Een drievaksbak met nasi, babi pangang en 2 satéstokjes. Alles halfkoud terwijl ik in de opmerkingen had gezet : goed warm graag. Saus van de babi pangang te zurig, saté was taai en karige hoeveelheid satésaus. Daar betaal je dan incl. bezorgkosten en een blikje icetea bijna 20 euro voor..

Impuls 89 A

1446WL Purmerend