Entrecote was veel te doorbakken terwijl we medium gevraagd hadden, spare rib was ook van slechte kw

Entrecote was taai stuk vlees, veel te doorbakken. Spare rib was ook van slechte kwaliteit Helaas eens maar niet meer

Heerlijk eten, snelle, vriendelijke bezorging

Sawadee neemt ons mee in de heerlijke Thaise keuken. Ook voor vegetariërs een aanrader!

pizzas best bezorgen een grote grap

de pizza's zijn echt wel lekker ... maar de bezorging is al een paar keer dramatish 1.5a2 uur wachten zonder bericht te triest voor worden de kok zelf kwam ze brengen!! @ wie staat er dan in de keuken?? een andere keer dacht ik ik ga ze halen maar nee is de deur op slot terwijlk hij gewoon open moest zijn {kok wss ook rondje aan t rijden ) Sergio

Was weer lekker.

Altijd lekker.

Goed!

Het eten was heerlijk, alleen de lange wachttijd was iets minder en had dit nog niet eerder meegemaakt. Op naar een volgende bestelling

eten goed snelle levering

Noit meer iets bestellen bij snelsten.nl

Besteld geen eten ontvangen niemand bereikbaar. Snelgeldkwijt.nl Oplichting ten top.

Heel lekker

Alle 4 vonden we de pizza niet heel lekker.

We bestellen wel vaker bij Buona Sera. Normaal altijd wel goed te eten. De pizza's hadden deze keer een harde bodem. En een branderige smaak. Tomatensaus was ook niet wat het had moeten zijn. Volgens mij te lang in de oven gezeten. De pitta's waren heerlijk.

Lekker eten, goede kwaliteit

Uitstekend eten en verbazingwekkend snel geleverd,fantastisch.

snel en goed

snelle levering aan huis en goede kwaliteit ga zo door

Heerlijk eten.

Top zaak. Goed eten, snelle levering en fantastisch eten.

Altijd lekker eten

Eten is altijd lekker en ze bezorgen snel.

Niet slecht

Los van dat het iets te lang was gedeurd was het eten lekker en warm

goed en snel

zeer goed.

zoals altijd: heerlijk

Prima kwaliteit eten, vol smaak.

Lekker

Overheerlijke kapsalon! Goed service en hele lieve mensen

Heerlijk zoals altijd :-)

Heel snel bezorgd en erg lekker

Heerlijk gegeten

Saoto soep en roti besteld, beiden waren heerlijk

Heerlijk!

Heerlijk gegeten! Alles was naar verwachting. Lekker op smaak, ook precies pittig genoeg. Dank jullie wel! Tot de volgende bestelling!

Kleine maar goede bestelsite

Had nog nooit gehoord van deze site. Maar mijn eerste ervaring was gewoon goed. Ik kreeg uitsluitend bezorgopties te zien waar ik ook echt kon bestellen. Dus niet de gesloten zaken of de zaken die niet bij mij willen bezorgen. De keuze was beperkt. Maar er viel wel degelijk een keus te maken en zelfs op basis van reviews. Je kunt op de site nog "gewoon" met ouderwets geld betalen bij aflevering. Ja, eindelijk weer iets herkenbaars! De site is niet buitengewoon mooi, ietwat ouderwets in vormgeving en het werkt gewoon. Dat bestaat dus ook. Iets dat gewoon werkt. (En nee, ik ben niet in de 90. Ik ben een eigentijdse ICT-er) Alles bij elkaar genomen vond ik deze bestel-site een verrassende verfrissing. Ik ga hier vaker mijn keuze op laten vallen.

Niet goed

Alleen patat was lekker spareribs niet veel smaak aan voor de sweet en erg droog en niet heel warm de hamburger vond ik ook beetje te droog en onderkant van het broodje was helemaal soppig erg jammer zal hier niet meer bestellen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.