Top snelle service

Super alles snel gekregen

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Leuke babykleding om kado te geven

In de winkels meerdere dekentjes gekocht. Onlangs ook online. Goede kwaliteit van de artikelen. Ook de aankoop online is goed gegaan!

Super mooi

Alles was goed en netjes afgeleverd. Prima kwaliteit

Super snelle levering

Snelle levering, duidelijke fotos van producten

Goede kwaliteit en snelle levering

Oké, maatvoering klopt niet

Baby kleertjes gekocht, twee dezelfde twee setjes in twee verschillende kleuren. Echter klopt de maatvoering echt niet. Van de ene kleur is is het broekje groter en van de andere kleur is het shirtje groter...

Beste Bo, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is mogelijk dat er enige variatie in de maatvoering kan optreden. Onze productontwikkelingsafdeling heeft aangegeven dat er wat marge kan zijn in de afmetingen. We hopen echter dat je desondanks tevreden bent met de producten. Mocht dat niet het geval zijn, dan wil ik je graag laten weten dat je kosteloos kunt retourneren. We wensen je een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Anouk van Burken - Baby's Only

Fijne producten en goede kwaliteit.

Inmiddels hebben wij veel producten van Baby's only. Onze dochter is 24 juli geboren en nu we alle producten in gebruik hebben zijn wij meer dan tevreden. Kwaliteit producten!

Kwaliteit

Heel blij met mijn zwangerschapskledij. De stof is erg aangenaam en zacht.

Teleurstelling

Online voorraad is onjuist, had heel graag de multicomforter willen aanschaffen uit de sale voor de extra buggy bij mijn ouders en onze kinderwagen omdat we zo tevreden zijn met die we al hadden gekocht. Was de eerste keer dat ik hier zou bestellen.

Beste Esther, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend om te horen dat er door een probleem met de online weergaven van de voorraad je nu niet het gewenste product hebt kunnen aanschaffen. We begrijpen volledig dat dit niet gewenst en erg frustrerend is. Wij willen dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstelling die wij hebben gecreëerd. We zijn recent overgeschakeld op een ander intern systeem, dit ter verbetering van de processen om juist de service nog naar een nieuw niveau te brengen. Helaas heeft dit enkele dagen ook gezorgd voor een storing met de daarbij komende technische fouten. Dit is zeker niet de servicekwaliteit die we nastreven en we vinden het dan ook heel erg dat je hierdoor teleurgesteld bent geraakt. Nogmaals onze oprechte excuses voor de onjuiste voorraadweergaven en de teleurstelling wat dit met zich meebracht. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Amirah van Baby's Only

Product is mooi verzending kon sneller

De slaap zak was net zo mooi als op de foto. Het was een cadeautje dus zeker geslaagd. Verzending zou voor zolaat besteld de volgende dag in huis zijn. Helaas was dit niet het geval en moest ik nog even wachten. Omdat het een cadeautje was was dit best vervelend.

Mijn bestelling werd geannuleerd wegens een technische fout en vervolgens was er geen voorraad meer

4 dagen na mijn bestelling werd ik per email geinformeerd dat de bestelling geannuleerd werd wegens een technische fout. Vervolgens bleek dat de items die ik wilde bestellen niet meer op voorraad waren. Erg jammer.

Beste Michelle, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling geannuleerd is. We begrijpen hoe frustrerend dit voor jou moet zijn geweest en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Recentelijk hebben we een interne systeemwisseling doorgevoerd om onze processen te verbeteren en onze service nog efficiënter te maken. Helaas heeft deze overgang niet vlekkeloos verlopen en heeft dit geleid tot een technische fout die resulteerde in de annulering van jouw bestelling. Dit is zeker niet de servicekwaliteit die we nastreven en we betreuren het ten zeerste dat u hierdoor teleurgesteld bent geraakt. Nogmaals onze oprechte excuses voor de geannuleerde bestelling en het ongemak dat dit met zich meebracht. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Anouk van Baby's Only

Mijn pakket is na een week nog niet gekeverd

Mijn pakket is na een week nog niet geleverd. Dit is mijn eerste keer dat ik bestel bij deze website. Na contact op te nemen krijg ik te horen dat het probleem bij DPD ligt, waar ik alle begrip voor heb. Anderzijds wordt de verantwoordelijk afgeschoven en krijg ik als feedback dat mijn pakket vermoedelijk nog wel zal worden geleverd. Niet echt het antwoord waarop ik hoopte, er wordt ook geen juiste oplossing geboden. Ik moet over 2 weken bevallen en zou graag mijn hoes van de maxi cosi ontvangen voor ik beval.

Beste Geertje, Bedankt voor het delen van jouw review. Wat vervelend om te horen dat jouw pakket nog niet binnen is. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We willen je graag geruststellen dat we actief bezig zijn met het onderzoeken van het verdwenen pakket en dat we contact hebben opgenomen met onze verzendpartner, DPD, voor meer informatie. Op dit moment hebben we nog geen concrete updates ontvangen, maar we willen je verzekeren dat we jouw situatie serieus nemen en dat we ons uiterste best doen om een oplossing te vinden. Als het langer duurt dan verwacht, zijn we bereid om nieuwe producten naar u op te sturen, zodat je de hoes voor jouw Maxi-Cosi kunt ontvangen voordat je gaat bevallen. Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak en bedankt voor jouw geduld en begrip terwijl we dit probleem aanpakken. Als je nog vragen heeft of verdere assistentie nodig hebt, staan we klaar om je te helpen. Neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Anouk – Baby’s Only

Snelle afhandeling

Bestelling was zoek, medewwrker heeft nieuwe bestelling opgenomen, deze was de volgende dag over.

Goede service. Duidelijke website. Snelle levering

Perfect!

Bestelling snel en goed bezorgt. Heel blij met de kleur verf die we hebben besteld!

Goede kwaliteit heel blij mee voor mijn kleinkind.

Snel bezorgd.

Kwaliteit on top

Mijn bestelling is aangekomen zoals verwacht, kwalitatief.

Mooie producten, goede kwaliteit.

Erg mooie producten, de kwaliteit is goed. De bezorging is snel en de service goed.

Goede klantenservice en prachtige producten

Ik bestelde voor het eerst bij Baby's Only en ben erg blij met het resultaat. Mijn vragen aan de klantenservice werden snel en naar tevredenheid beantwoord. En de producten staan er leuk op onze babykamer.

Snelle hulp

Bedankt voor de goede klantendienst service! Snel en correct geholpen

Goede service!

Producten vlot ontvangen, helaas niet helemaal naar tevredenheid, maar na fijne communicatie met de klantenservice was het zo opgelost! Hartstikke fijn!

Mooie kwaliteit en uitstekende service

Een van de vier slofjes bleek wat groter. Na contact te hebben opgenomen, werd de volgende dag al een nieuw setje bezorgd. Uitstekende service!

Leuke kleertjes, snelle levering! Gewoon super tevreden!

Over Baby’s Only

Baby’s Only is een ‘Dutch Brand’ en ontwikkelt een verrassende, hoogwaardige gebreide collectie voor baby, peuter en kleuter. De collectie van Baby’s Only is ontstaan uit liefde voor gebreide materialen en gevoel voor fashion. De brede collectie van Baby’s Only is kwalitatief, authentiek, beschaafd en eindeloos te combineren! Van trendy, eigenwijze en klassieke dessins tot luxe details en originele kleurencombinaties.