Leuk kado voor mijn kleindochter

Mooie en kwalitatieve hoes voor onze wipper ontvangen & snelle levering

Mooie hoes besteld voor onze babybjorn wipper. Goede service & snelle levering

Goede service, product valt tegen

De maatvoering van de teddy slofjes klopt niet. Ons meisje van 2 maanden past de slofjes van 3-6 maanden niet terwijl de normale slofjes wel passen. Gelukkig is de service goed en mochten we het kosteloos terugsturen.

Top merk!

De spullen van Baby’s Only zijn niet alleen van hele goede kwaliteit maar zijn tevens modieus! Ik hou van dit merk!

Heel blij met het wandlampje

Erg blij met het mooie maan wandlampje. Subtiel licht en tevens een mooie decoratie voor de babykamer.

Vlot en nette levering

Mijn pakketjes kwam heel snel thuis aan. Alles was netjes verpakt. Ook prijs-kwaliteit was alles top!

Goede service en kwaliteit

Ik koop hier altijd de geboortepakjes voor mijn kinderen. Deze keer had ik er een wikkeldeken bij besteld. Helaas zat hier een vlek in, gelijk contact opgenomen met de klantenservice en diezelfde dag verstuurde ze een nieuwe.

Snelle en goede levering!

Besteld en snel in huis. Top kwaliteit!

Netjes en snel geleverd

Product zoals op de foto, netjes verpakt en snel geleverd.

Super leuke producten en fantastische service

Wij hadden 2 leuke nachtlampjes besteld, 1 raket en 1 maantje. De levering was heel snel en de lampjes zijn echt super leuk voor op de kinderkamers!

Snelle levering, snel antwoord op vragen en afhandeling retourneren ging heel soepel. Mijn ervaring is dat je hier zorgeloos een bestelling kunt plaatsen.

Website erg duidelijk.

Bestelling vlot bezorgd, precies op aangegeven tijd van de bezorgdienst.

Ik kreeg een clipje opgestuurd die ik zelf kapot had gemaakt met het ophangen van de lamp. Dat is pas goede service.

Snelle bezorging, mooie kwaliteit en pasvorm.

Meerdere kleertjes van baby’s Only besteld. Mooie kwaliteit, kleur en pasvorm. Zodra ze zijn gewassen worden ze weer als eerste uit de kast gepakt. Heel blij mee…

Mooie artikels

Ik had rap mijn keuze gemaakt en het was rap verzonden Materiaal is van goede kwaliteit

Goede kwaliteit spullen en mooi afgewerkt!

Verschillende dekens dekens besteld bij baby’s only. Kwaliteit is erg goed en het is mooi afgewerkt. Prijs/kwaliteitsverhouding is ook goed! Order was snel ingepakt en verzonden. Ik werd netjes op de hoogte gebracht van de leveringsstatus. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke zachte materialen in prachtige kleuren geleverd met een top service

Duidelijke side en vlotte aflevering.

Goede kwaliteit. Keurig en vlot verzonden en geleverd.

Good quality and material

A bit pricey compared to different brands, but I’m satisfied with the product.

Leuke babykleding van prima kwaliteit, vlotte service

Prima service snelle levering.

Mooie spullen van hoge kwaliteit. Snel geleverd en duidelijke communicatie.

Mooi spullen, snelle levering

Ik had een leuke Luiertas en speelband gezien. Alles was netjes de volgende dag geleverd. Erg blij mee

Super tevreden met mijn bestelling, snel leveren en goede service.

Geweldige service en zeer kwalitatieve artikelen ...een aanrader

Over Baby’s Only

Baby’s Only is een ‘Dutch Brand’ en ontwikkelt een verrassende, hoogwaardige gebreide collectie voor baby, peuter en kleuter. De collectie van Baby’s Only is ontstaan uit liefde voor gebreide materialen en gevoel voor fashion. De brede collectie van Baby’s Only is kwalitatief, authentiek, beschaafd en eindeloos te combineren! Van trendy, eigenwijze en klassieke dessins tot luxe details en originele kleurencombinaties.