Super, extra

Super ervaring Goede producten en heel mooi

Prima bedrijf!

Bestellen bij Baby's Only gaat gemakkelijk, en er wordt snel en netjes geleverd. De babykleding is van mooie kwaliteit. Er was met één van de bestelde artikelen een probleempje (er zaten wat vlekjes op een babytruitje), deze werd zonder gedoe vervangen voor een nieuwe. Topservice!

Bestelling was snel binnen. Helaas paste hee niet. Maar gemakkelijk terug te sturen. Bestel zeker vaker

Goede kwaliteit en snelle levering!

Snelle levering en goeie klantendienst

Al veel besteld en nog nooit echt probleem gehad met producten van babysonly. Snelle levering en goeie kwaliteit. Bij mijn laatste bestelling was dit jammer genoeg niet zo. De tas is beschadigd en ik miste een item. Na overleg met klantendienst mocht ik retourneren, maar ik had de tas al in gebruik en de beschadiging was niet heel groot dus ik kon er mee leven, wel jammer. Het item die ik miste hebben ze wel opgestuurd en 2 dagen later had ik het in huis, dus daar ben ik wel zeer tevreden van.

Super blij mee.

Ziet er erg mooi uit! Zo als op de afbeelding is weergegeven.

Heel vlotte levering, zeer mooie stof.

Maat zoals beschreven. Stof voelt en oogt mooi en kwaliteitsvol. Mijn bestelling was er ook zeer snel. Heel tevreden.

Super service en top kwaliteit!

Heel blij met alle producten van Baby’s Only. Super goede service en alles is van top kwaliteit! Echt een aanrader!

Snelle correcte levering.

Ik kende deze site niet maar zag leuke advertenties voorbij komen. Daar vond ik een super leuk speelkleed. Niet zo heftig met allemaal kleurtjes maar lekker neutraal. Snel geleverd

Binnen een dag had ik mijn bestelling al in huis. TOP. Mooie prijs, kwaliteit. Ik kon beginnen het 10 dgn kraampakket voor mijn dochter te maken. Dankjewel.

Heel mooie lakentjes

Bestelling vlot geleverd en heel mooie lakens.

Service valt tegen

Mooie artikelen, maar de verzendservice valt tegen. Pakketje komt via DPD. Eerst was de zending vertraagd, waarop ik bij de track&trace neerzettoestemming had gegeven. De chauffeur heeft dit echter genegeerd en het pakket gewoon op een DPD-punt afgeleverd. Dit punt heeft beperkte openingstijden, dus toen ik eindelijk het pakket in huis had, bleek één van de artikelen ook nog verkeerd geleverd te zijn. Dit moet dus weer retour gestuurd worden en daarvoor moet je dan zelf weer een label zien te printen. Niet zo klantvriendelijk allemaal. :(

Beste C. Tholen, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat je zo’n vervelende ervaring met DPD had. We zullen contact opnemen met DPD om hiervoor een klacht indienen, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Daarnaast wil ik je onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak, als het gaat om het leveren van de verkeerde producten. Bij onze pakketten voegen we tegenwoordig geen papieren retourlabels meer toe om papierverspilling te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hopelijk beleef je alsnog veel plezier van onze producten! Met vriendelijke groet, Anouk van Burken - Baby's Only

Snelle service en goede producten

Snelle levering. Tevreden met de producten

Schitterende producten voor het allereerste uur

De wikkelkleden en slaapzakken die we hadden besteld zijn zo mooi en zacht! Daar wil ik mijn baby wel in meenemen van het ziekenhuis, als hij geboren wordt. Verder werden de producten razend snel geleverd.

Bestelling niet compleet ontvangen, nergens bericht van ontvangen

De producten die wel zijn geleverd zijn super! Mooie kwaliteit en snel geleverd. Echter staat er dus blijkbaar 1 product in backorder, wat ik uit de pakbon heb gehaald. Echter hoor ik daar helemaal niets over. Ik vraag mij af of ik die nog überhaupt ga ontvangen. Slechte informatie over nalevering van producten.

Mooie lampen

Fijn dat de lampen op batterijen werken, zo zie je ook geen snoeren lopen. Geven genoeg licht af voor verschonen snachts

Goede kwaliteit en snelle levering

Wij hebben een plafondlamp en een wandlamp gekocht. Beide heel degelijk en simpel te monteren.

TOP-fan!

Wij zijn grote fan van Baby's Only. Onze 3 dochters hebben elke en Baby's Only-pakket in hun eigen kleurtje. Ondertussen is ons oudste bijna 4 jaar, haar dekentje wordt dus al 4 jaar aan een stuk wekelijks gewassen en deze ziet er nog steeds als nieuw uit. De maxi cosi-hoezen, voetenzakken en wikkeldekentjes heb ik laatst verkocht maar tekens krijg ik te horen dat alles er zeer proper en verzorgd uitziet. De kwaliteit van de dit merk is kortom fantastisch!

Ze doen wat ze zeggen!!

Snelle en goede levering.

Leuk assortiment, supersnel bezorgd

Leuk assortiment, volgende dag bezorgd.

Snelle levering en netjes ingepakt

Overzichtlijke site en snelle levering top. Mooi produkten.

Snelle en nette verzending. Goede kwaliteit !!

Toppie!

Goede kwaliteit en het design is heel mooi. Hebben bijna alleen maar beddengoed van dit merk. Ik ben vooral fan van de warme dekentjes nu het wat kouder is. Zo weet ik dat de kleine het heerlijk warm heeft in zijn wiegje en in de kinderwagen. Prima website, hebben al een aantal keer wat besteld. Wordt snel en netjes geleverd.

Makkelijk, snel en mooie spullen

Over Baby’s Only

Baby’s Only is een ‘Dutch Brand’ en ontwikkelt een verrassende, hoogwaardige gebreide collectie voor baby, peuter en kleuter. De collectie van Baby’s Only is ontstaan uit liefde voor gebreide materialen en gevoel voor fashion. De brede collectie van Baby’s Only is kwalitatief, authentiek, beschaafd en eindeloos te combineren! Van trendy, eigenwijze en klassieke dessins tot luxe details en originele kleurencombinaties.