Attent en zorgvuldig

Bij de bezorging ging het mis: de chauffeur kon ons adres niet vinden. Klantenservice baby’s only heeft direct DHL benaderd en het probleem opgelost. Super!

Overzichtelijk, mooie producten en snelle levering!

Goede website met mooie producten. Snelle levering!

Prima afhandeling, mooie producten

Mooie producten. Fijne afhandeling, je wordt goed op de hoogte gehouden van stand van zaken bestelling.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Er is mijn geen bericht gestuurd over wanneer ik mijn pakket ontvang. DPD meldt dat ze het nog niet verwerkt hebben. Dit is het enige bericht in bijna twee weken tijd. Ik heb al wel meerdere mails ontvangen met ‘geef je mening’.. prima, maar graag na daadwerkelijke levering.

Beste Anne-Wil, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend om te horen dat je geen pakket hebt ontvangen en hierover ook geen berichten kreeg. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en onze excuses hiervoor. Ik heb je order erbij gepakt en zie dat er iets is misgegaan in het systeem. Het product was niet op voorraad, maar zie zojuist dat het weer verkrijgbaar is. Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd en mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag van je. Onze excuses voor het ongemak en we wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Anouk van Burken

Keurig verpakt en snel geleverd

Fijne winkel met mooie producten , alle bestelde spullen zien er top uit

De service wasgeweldig,en het bezorgen ook.

We waren dik tevreden.

Goed spul en snel geleverd!

Super mooie kwaliteit

Kleren voelen lekker zacht en blijven mooi na iedere wasbeurt.

Geweldige winkel

Geweldige winkel met heel leuke collectie en kwalitatief goede producten ik ben fan

Gewoon geweldig!

Snelle service, zeer goede verpakking, en een prachtig product! Wat wil je nog meer voor je baby? Ben hier heel blij mee, ga nog meer bij jullie bestellen èn zal Baby's Only zeker aanbevelen.

Leuke producten, goede kwaliteit, fijne stofjes.

Keurige levering

Mooi ledikant lakentje. Snel bezorgd

Goede en mooie producten. En heel snel verzonden.. Ik ben groot fan van dit merk omdat ze mooie spullen hebben.

Fijne spullen, snelle bezorging

Duidelijke website, zeer snelle bezorging en gewoon hele mooie en fijne spullen! Gaan hier zeker nog meer bestellen!

Fijne goede service met een snelle levering.

Duidelijke mooie website! Snel besteld en snelle levering!

Goede en snelle levering

Netjes verpakt en volgende dag al geleverd.

ik kon mijn bestelling snel plaatsen. vooraf was het al duidelijk hoe lang de bezorging zou duren. het product was netjes ingepakt en op tijd geleverd. ik ben zeer tevreden.

Goede kwaliteit. Goede service

Ben superblij met mijn aabkoop en met de service van bo

perfecte service en super mooi spullen ik heb voor mijn baby wieg dekentje ladikant dekentje boxkleed en muziek mobile gekocht van baby’s only allemaal super mooi en super kwaliteit

Niet helemaal duidelijk.

De hoes voor waterkruik, het was me niet duidelijk dat de fles er niet was inbegrepen. Dank je.

Erg goede service

Mooie producten en een fijne webshop

Zeer tevreden met de bestelde producten. Ook de webshop zelf is mooi en overzichtelijk. De producten waren ook snel geleverd.

Snel verzonden en mooi product

Ik had het de volgende dag in huis, echt een prachtige top van mooie kwaliteit, bedankt!

Goede kwaliteit

Snel geleverd, mooie materialen. Gelukkig was er sale, anders vind ik de meeste dingen te duur.

Over Baby’s Only

Baby’s Only is een ‘Dutch Brand’ en ontwikkelt een verrassende, hoogwaardige gebreide collectie voor baby, peuter en kleuter. De collectie van Baby’s Only is ontstaan uit liefde voor gebreide materialen en gevoel voor fashion. De brede collectie van Baby’s Only is kwalitatief, authentiek, beschaafd en eindeloos te combineren! Van trendy, eigenwijze en klassieke dessins tot luxe details en originele kleurencombinaties.