Fantastisch speelkleed

Mooi speelkleed besteld. Netjes verpakt en snel bezorgd. Heel erg blij mee

Helemaal tevreden

Speelkleed voldoet aan de verwachtingen. Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit speelkleed

Netjes verpakt en snel bezorgd. Voldoet heel erg aan de verwachtingen. Blij mee!

Super fijne kwaliteit

Prijzig maar een hele fijne kwaliteit. Wij hebben voor ons kleine mannetje de hele lijn van sense clay. Van wikkeldoek, tot boxkleed, tot speendoekje en aankleedkussenhoes etc.. Echt super zacht, blijft mooi na heeeel vaak wassen en is allemaal heerlijk warm!

Prachtige muziekdoos

Mooi gebreide kroonmuziekdoos die twinkle star speelt. Mooie prijs en snel geleverd Product leek kleiner maar is groot in het echt.

Beetje jammer

Plafonniere besteld waar geen schroeven en pluggen bij zitten, beetje jammer!

Beste DJ, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend om te horen dat je andere verwachtingen had. Er worden inderdaad geen schroeven en pluggen meegeleverd bij onze plafonnières. Dit zullen wij in het vervolg duidelijker communiceren op onze website, onze excuses hiervoor. Mocht je verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar [email protected]. We horen het graag van je. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Anouk van Burken van Baby's Only

Prachtige kwaliteit

Hele mooie artikelen van mooie kwaliteit. Nu alleen nog de wikkeldeken in ons bezit maar dat wordt waarschijnlijk meer!

Top website, snel verzonden en netjes verpakt

De website is overzichtelijk en werkt heel fijn. Mijn bestelling was supersnel verzonden en ik had ook nog eens leuke Black Friday korting. Altijd fijn als je zwanger bent en heel veel aan moet schaffen. Alle beetjes helpen. De items waren netjes ingepakt en de kwaliteit is fantastisch! Ik ben echt weg van Baby's only. Had er voor mijn zwangerschap nog nooit van gehoord, maar het babykamertje is volledig aangekleed met het Vintage Blue en Kiezelgrijs van baby's only. Een aanrader ! Vragen via sociale media worden ook heel snel beantwoord.

Snelle en nette levering. Product is ook super.

Spullen van goede kwaliteit en erg mooi. Levering is altijd vlot en netjes.

mooie mint groene kleur en snel geleverd

mooie kleur en snel geleverd en goed ingepakt

Goede kwaliteit en weer heel blij mee!

De eerste wikkeldeken was heel mooi maar te dun voor deze tijd. Het terugsturen ging vlot en zonder problemen. Nu heel blij met een dikkere variant en een schattig knoopmutsje

Prachtige kwaliteit

Snelle en duidelijk verloop van de bestelling en mooie kwaliteit

Wij zijn heel blij wat gekocht is geweldig. En heel goed service

Snelle service en mooie producten

De bezorging was erg snel en ik ben erg blij met de producten die ik besteld heb. Precies zoals verwacht!

goede ervanring

snel bezorgd

Mooie producten

Goede kwaliteit, snelle levering. Leuk dat alles bij elkaar te matchen is. Super leuke kleuren

Hoes leuk, maar te krap

Leuke hoes om te zien, leuk afgeprijsd ook maar hij gaat retour omdat hij niet lekker past rond mijn MaxiCosi cabriofix.

Geweldige service

Product uitzoeken gaat makkelijk, duidelijke foto's en snelle levering. Heel prettig.

Super snelle levering en producten goed verpakt de spullen zijn ook altijd van super goede kwaliteit

Aanrader voor iedereen

Prachtige cadeaus en de ouders van het pasgeboren kind waren er erg blij mee.

Goede producten en snelle levering

Super producten mooie kwaliteit en super snelle leveringen.

Goede kwaliteit, snelle levering

Het Boxkleed was makkelijk en snel besteld. De bestelling werd ook snel verzonden. De kwaliteit van de stof van het kleed is mooi en degelijk, de afwerking van de naden is netjes. Wij zijn erg tevreden!

Leuke producten!

Voor onze baby van 4,5 maand een mutsje met bijpassende slofjes gekocht. De kleur is super mooi en de kwaliteit goed. Daarbij viel de prijs ook mee, dus helemaal tevreden.

Prima service van prachtige producten

Snel binnen en bestelde artikelen zien er keurig uit!

Energieweg 22

6658AD Beneden Leeuwen

+31 (0) 487 593 467

Over Baby’s Only

Baby’s Only is een ‘Dutch Brand’ en ontwikkelt een verrassende, hoogwaardige gebreide collectie voor baby, peuter en kleuter. De collectie van Baby’s Only is ontstaan uit liefde voor gebreide materialen en gevoel voor fashion. De brede collectie van Baby’s Only is kwalitatief, authentiek, beschaafd en eindeloos te combineren! Van trendy, eigenwijze en klassieke dessins tot luxe details en originele kleurencombinaties.