top goede service

top goede service en snelle levering

Snelle reactie op vragen via email, had liever telefonisch contact gehad maar leek niet mogelijk. De levering was zeer snel.

Snelle levering, product is naar wens.

Jammer dat er geen handleiding is voor dit product.

Doordat factuur- en afleveradres door elkaar heen liepen, bleef aflevering uit

Zie bovenstaand. Bedrijf doet er alles aan om deze zaak recht te zetten. Fout ligt grotendeels bij Post.nl. Zij moeten leveren op postcode en huisnummer. Hebben ze niet gedaan.

Professioneel en klantvriendelijk

De 5e ster komt zodra er een telefonische klantenservice is. Het emailmatige ondersteuning is echter perfect: zeer snel en adequaat. Met de vele producten die ok daar besteld heb, heb ik zo goed als nooit problemen gehad. Die ene keer dat een levering incompleet was werd snel en netjes opgelost!

Goede en snelle levering

Netjes

Conform gemaakte afspraak

Zeer goed.

Alles keurig volgens afspraak.

Snelle levering, goed product

De massagetafel die ik had besteld is van goede kwaliteit, zeker in verhouding met de prijs. Het product werd snel en netjes geleverd.

Snel, correct, duidelijk

Duidelijke informatie vooraf en gedurende proces van levering. Attente service en duidelijk afhandeling. Plezierig om iets te bestellen.

goede deal prijs kwaliteit

een aanrader

De service was super, maar het in elkaar zetten was niet te doen. Ik heb echt een handige harrie, maar ruim 3 uur verder met 2 personen ;(

Vlotte levering en zeer goede kwaliteit productenn

Zie titel

snel geleverd

prijs / kwaliteit goed goed spul met magneet, erg makkelijk te monteren in het aquarium.

Geen opmerking, alles OK en goed verzorgd!

Goede website, uitstekende afhandeling!

prima prijs en snelle levering

goede prijs en snelle levering, dik in orde

Goede kwaliteit, snelle levering

Altijd fijn zaken doen met Michielsen

Michielsen is vaak de goedkoopste partij met ook een eigen lijn aan producten die kwalitatief goed zijn. Verzending gebeurt snel. Contact is goed en er wordt snel en adequaat gereageerd. Prima service. Ik kom op basis van zoekopdrachten vaak weer bij Michielsen uit. En koop daar dan naar tevredenheid.

Even moeten zoeken om mijn ongemak te melden dat zou beter moeten kunnen om de klanten te bedienen.

ja ok.

Duidelijke website en snelle levering.

We zochten een brievenbus die niet standaard is en vonden deze bij uw bedrijf. We zijn er blij mee, hij past mooi bij ons huis. En snel geleverd, kortom: een tevreden klant!

Ervaring top

Duidelijk site, bestelling snel en correct geleverd

Uitstende kwaliteit/prijs

Vlotte levering na bezoek van overzichtelijke webshop en eenvoudige betaling.

Snelle en prima geleverde spullen, ook na bestel foutje van mijzelf gelijk aangepast door Michielsen!

Perfecte verzending en goede prijs

Alles is vlug verzonden aan een goede prijs

Super kwaliteit en snel geleverd

Tevreden met mijn aankoop bij Michielsen BV