Bestelling keurig verwerkt en product qua prijs-kwaliteit naar wens!

Prachtig product, bestelt en snel geleverd!

Eindelijk een mooi en goed werkend product gevonden om zonder zorgen voor langere tijd om vakantie te kunnen gaan.

Top.

Top service.

goedkoop maar minder stevig dan duurdere materialen

Vaste leverancier

Mijn vaste adres voor alles voor mijn grote aquarium.

geweldige aankoopervaring met Aquariumfilter G-1000 XL + 9W UVC-unit

ik was op zoek naar een buitenfilter die degelijk was van prijs,,krachtig en nog eens met uv lamp in van 9watt. deze heb ik gevonden bij handelonderneming michielsen wat top is!!!! het is een zeer fijne filter die krachtig is en een stille werking heeft. gemakkelijk ineen te steken,,zeer degelijke handleiding erbij. kortom,ik ben zeer tevreden met mijn zeer fijne aankoop Aquariumfilter G-1000 XL + 9W UVC-unit 10/10,,voor de prijs van 69,95euro bedankt michielsen voor jullie aankoopervaring,jullie hebben mij blij gemaakt.hij werkt perfect op een juwel aquaria rio 125. gewoonweg top,doe zo verder!!!

Goede materialen, deskundig personeel razendsnel geleverd!

Als ik op dit gebied iets nodig heb ga ik hier naar toe. Top bedrijf!!

Goede snelle levering

Rapidité et conformité de la commande

Rapidité et conformité de la commande

Snelle levering van een goed product

Product voldeed aan de verwachting als beschreven en werd snel geleverd.

Altijd netjes en goed

Altijd tevreden

super

geen opmerkingen

Snelle en correcte levering

Door de goed georganiseerde website heb je snel gevonden wat je zoekt en is de bestelling snel geplaatst. Levering vindt prompt plaats via een goede logistieke partner.

Gemixte gevoelens

Ik heb een kippenren gekocht. Deze had ik op 2 de hands gezien bij jullie voor 209.95 euro. Echter toen ik via jullie website wou bestellen kostte de ren 232.95 euro. Ik heb toen contact met jullie opgenomen over dit prijsverschil. Maar daar kon geen rekening mee gehouden worden, dus betaalde ik 232.95 + verzendkosten. Nu vandaag 14/02/2024 staat de ren op 2 de hands nog steeds aan 209.95 euro geprijsd. Ik vind dat toch zuur en eerder prijslokken. Jullie hadden nu toch de tijd om de prijs op 2 de hands aan te passen, wat dus nog steeds niet is gedaan. Nochtans is er in België een wet die voorschrijft dat de klant het artikel aan de prijs moet krijgen die aangeduid staat! Dus ik voel me in het zak gezet door jullie. Wat netjes zou zijn is dat deze beoordeling nog een gevolg krijgt van jullie uit. Met vriendelijke groeten, Astrid Kuypers

Prima snelle aflevering van oprijplaten

Ik heb een opvouwbare oprijplaat van 180x70cm gekocht voor een scootmobiel. Op 1-2-2024 besteld en op 3-2-2024 geleverd door KPN. Helemaal tevreden, ook met de prijs. Deze was de goedkoopste die ik kon vinden.

Degelijke producten

Met een degelijke service erachter

Netjes en op tijd geleverd

Alles was goed geregeld en op de afgesproken tijd.

perfect

heel snel geleverd, perfect

Omschrijving van het goed klopt en zeker op tijd geleverd, alles goed beschrecen in de uitleg op de website

Zeer vlotte levering en vriendelijk telefonisch contact achteraf

Zeer vlotte levering en vriendelijk telefonisch contact achteraf

Snelle afhandeling en levering van goede kwaliteit

merci. top service

Zeer goede kwaliteit,en snelle levering

Top bedrijf

gewoon goed

handig in gebruik

snelle levering.

diamantboren besteld en binnen 2 dagen bezorgd, super tevreden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.