Service 10/10 enkel nog een telefoonnummer zou handig zijn.

Bestelling makkelijk te plaatsen. Snelle levering. Via mail goedop de hoogte gehouden.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Vlot snel

Correct perfect geleverd

mijn ervaring met jullie is oke

echt waar

het was een kortstindige relatie maar echt , alles ging goed. vrijdag ochtend besteld zaterdagochtend was de pomp er..

Top, goede en snelle service

Eenvoudige bestelprocedure, ruim assortiment, goede kwaliteit en snelle afhandeling.

een tevreden klant ben ik al jaren, bedankt en tot volgende aankoop

moest ik niet tevreden zijn zou ik elders gaan dus aangezien ik blijf ben ik ECHT EEN TEVREDEN KLANT. Dank U om mij de vlugge en snelle bestelling te bezorgen. Mvg, Julien.

Snelle en goede service!

Goede service en snelle levering prima onderneming.

Niet tevreden

Lamp is gebroken aangekomen

Erg goed

Erg snel, en goed geleverd. Top.

As simpel as that

Helder bestelproces, volgende dag in huis. Helemaal goed

Goed, duidelijk en snel geleverd

Bestellen ging gemakkelijk, daarna goed op de hoogte gehouden van mijn order en bestelde product was snel bij mij afgeleverd.

Snelle levering zeer tevreden

Duidelijke website volgende keer weer hier

goederen werden redelijk snel geleverd.

Snel geleverd en superkwaliteit

Ik heb zwarte zwembad slang besteld. Geleverd binnen 24uur in een stevige doos. De slang is echt superdegelijk. Ben erg tevreden hiermee.

Vijverfilter snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Snelle levering, prima kwaliteit

Zelfs een dag eerder binnen dan aangegeven. Duidelijke bestel en bezorg info.

Levering prima, communicatie kan beter

Voor mijn bestelling twee keer een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Er is helaas geen telefoonnummer wat je kan bellen. De bestelling zelf ging prima, snel geleverd.

Goed product,snel geleverd

Zuurstofpomp perfect geleverd

goede website overzichtelijk en groot assortiment

na zoeken wat ik graag zou willen kwam ik uit bij de handelsonderneming Michielsen BV. Duidelijke beschrijving van artikel met foto en na bestellen volgens afspraak keurig geleverd. Ja, ik ben erg tevreden.

Uiteindelijk prima

In eerste instantie ging de betaling niet goed. Ik heb de transactie afgebroken. Later bij een herbestelling ging alles oké.

Wat je ziet is wat je krijgt

Gekregen wat ik besteld heb