Zeer goede service

Alles perfect verlopen. Heel snel geleverd. Vijverlucht pomp heeft een zeer grote luchtopbrengst en heeft een heel stille werking zoals beschreven.Ik ben heel tevreden over deze pomp,een echte aanrader. Alvast bedankt voor de zeer goede en snelle service. Mvg Johan.

Snel besteld,snel verzonden en ontvangen

Heb hier een Dieselpomp besteld en deze is netjes en snel geleverd. Ook was het goed verpakt.

prima servise

alles naar wens bezorgd, zeer snelle reactie

Geweldige service.

Zeer goede service.

Prima product voor een goede prijs en correcte vlotte levering !

Kwaliteit product is zoals omschreven. De levering idem.

Redelijk product

De tuinkast ( houtdelen ) zijn niet goed op elkaar afgestemd. En de deuren zijn niet sluitend .

Goede communicatie

Netjes en op tijd geleverd

Makkelijk te bestellen.

alles prima in orde,!

prima prijs en correcte levering

Vlotte reactie op mijn bestelling

Binnen enkele dagen was mijn bestelling van de vijverfilters al binnen.

Positief

De bestelling en levering verliep correct. Wel spijtig dat we enkel doek kunnen bestellen op 15 meter lengte. Ik moet meerdere stukken achter mekaar zetten. Was mooier geweest in één stuk.

Na het plaatsen van een bestelling keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en de levertijd. Bestelling eenvoudig te volgen via trek en trace.

Snelle service. Fijne producten, goede prijs kwaliteit

Prima service !

Prima contact per e-mail. Ik werd vlug en efficiënt geholpen.

Product snel geleverd. Goed verpakt zodat het niet kon breken. Misschien markering “ breekbaar “op doos aanbrengen.

Prima geregeld

Alles ok

Geleverd volgens afspraak,

Geleverd volgens afspraak en artikel ziet er goed uit

Uitstekende service en aantrekkelijke prijs

Prima product. ,prijs kwaliteit goed

Prijs kwaliteit prima,snelle levering

Volgens verwachting

In tegenstelling tot wat ik gelezen had in de reviews na het plaatsen van mijn bestelling :) is alles correct verlopen. De rijplaten zijn op tijd hier geraakt en is degelijk genoeg om een zitmaaier mee op de aanhanger te krijgen. Beste prijs ook. Bedankt

Geweldig en snel

Heel snel geleverd en heel netjes verpakt ben zeer tevrede

Alles verlooot vlot!

Zeer tevreden, al meermaals besteld en goed geleverd geweest! Doe zo verder HO michielsen

Snel correct goede service

Perfecte service

Product was niet goed. Fabricagefout. Kreeg direct een nieuwe nadat ik een foto had opgestuurd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.