Prima Wavemaker

Bezorger vriendelijk en netjes afgeleverd top.

Ok

Bestellen was duidelijk op de site Ook de vraag die ik had gesteld aan de klantenservice werd netjes behandeld

Goede en duidelijke site

Alles prima verlopen

Goede betaalbare caravanspiegels

Mijn ervaring met diverse merken en leveranciers is dat een vijverpomp drie tot vier jaar mee gaat. Ik heb al eerder een vijverpomp bij Michielsen gekocht. Snelle levering en een nette prijs.

Correcte en snelle levering. Voordelige prijs. Koop zeker nog wel bij jullie

Goede product omschrijving en snel geleverd

Snelle en adequate hulp bij het herstellen van de pompfunctie.

Vriendelijke en voortvarende mail wisseling om de pompfunctie te herstellen. Kundige adviesen om zelf tot een goede diagnose te komen.

Zeer goede service

Alles perfect verlopen. Heel snel geleverd. Vijverlucht pomp heeft een zeer grote luchtopbrengst en heeft een heel stille werking zoals beschreven.Ik ben heel tevreden over deze pomp,een echte aanrader. Alvast bedankt voor de zeer goede en snelle service. Mvg Johan.

Snel besteld,snel verzonden en ontvangen

Heb hier een Dieselpomp besteld en deze is netjes en snel geleverd. Ook was het goed verpakt.

prima servise

alles naar wens bezorgd, zeer snelle reactie

Geweldige service.

Zeer goede service.

Prima product voor een goede prijs en correcte vlotte levering !

Kwaliteit product is zoals omschreven. De levering idem.

Redelijk product

De tuinkast ( houtdelen ) zijn niet goed op elkaar afgestemd. En de deuren zijn niet sluitend .

Goede communicatie

Netjes en op tijd geleverd

Makkelijk te bestellen.

alles prima in orde,!

prima prijs en correcte levering

Vlotte reactie op mijn bestelling

Binnen enkele dagen was mijn bestelling van de vijverfilters al binnen.

Positief

De bestelling en levering verliep correct. Wel spijtig dat we enkel doek kunnen bestellen op 15 meter lengte. Ik moet meerdere stukken achter mekaar zetten. Was mooier geweest in één stuk.

Na het plaatsen van een bestelling keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en de levertijd. Bestelling eenvoudig te volgen via trek en trace.

Snelle service. Fijne producten, goede prijs kwaliteit

Prima service !

Prima contact per e-mail. Ik werd vlug en efficiënt geholpen.

Product snel geleverd. Goed verpakt zodat het niet kon breken. Misschien markering “ breekbaar “op doos aanbrengen.