Goed advies en goede kwaliteit

Levert precies wat ik nodig heb.

Snelle en correcte levering

Snel geleverd en goede verpakking

kwaliteit goed

Duurde iets langer met de levering dan op de site/bestelling stond. En als je via de mail wat vroeg dan vlot antwoord maar redelijk standaard. Geen persoonlijke noot. Product conform bestelling.

Quality as usual

In verleden vaker zaken besteld bij de fa. Michielsen en altijd op tijd en goede kwaliteit. Ook nu weer met vijverfilter en toebehoren. Maar misschien belangrijker nog is de uitstekende nazorg indien nodig. Voor alle vijvertechniek kan ik fa. Michielsen van harte aanbevelen.

Altijd correct geleverd en zeer goede kwaliteit

Zeer goede prijs kwaliteit

Volgens afspraak

Perfecte pomp voor dat geld

Volgend jaar weer

Keurig hotel en goed eten en aardige mensen

Product is wat het beloofd en snelle levering.

Ben tevreden over het product.

Goed product en goede service.

Ben goed geholpen met mijn vraag over de levering en de skimmer is een goed product en makkelijk in gebruik

Snel geleverd en netjes verpakt

Snelle verzending, goede artikelen

Levering zoals beloofd , snel en goed

Erg tevreden

Snelle levering en goede externe filters al twee bij jullie gekocht twee verschillende en uitstekend top winkel

Snel geleverd en product zoals omschreven

Goed geregeld bedrijf

Nederlandstalige handleiding

Graag nederlandstalige handleiding

Duidelijke website. Snelle levering.

Duidelijke website met voldoende informatie per product. Snelle levering.

Niet goed

De website zei levering tussen 2 en 7 werkdagen. Bleek dat ze de bestelling zelf nog moesten plaatsen en als het bij hen aankwam, dan pas de 2 tot 7 werkdagen in gaan. Heb uiteindelijk een dikke twee weken moeten wachten. Bovendien kreeg ik nooit een mail van DHL ivm levering, ondanks dat h.o. Michielsen beweerde dat deze was verzonden. Jammer, maar hier bestel ik niet opnieuw.

Zoals het hoort.

Communicatie zoals je mag verwachten. Snelle levering, goed verpakt.

Prima prijs snelle levering

de bestelde spullen voldoen prima

Een bootlier gekocht. Die voldoet prima. Alleen jammer dat het 5 dagen duurt voordat je de spullen in huis hebt.

Vlotte en snelle levering

Goede site ,overzichtelijk ,

Gewoon top!

Duidelijk in waar pakket zich bevind en de status van de bestelling. Goed verpakt en snel ontvangen. Ga zeker vaker kijken als ik meer nodig heb op deze site.

Goed product voor eerlijke prijs

Het product een waterzuivering op basis van omgekeerde osmose is geleverd compleet met alle beschreven onderdelen en aansluitmateriaal. De prijs is heel redelijk d.w.z. een redelijk opslag percentage voor winst opslag en risico.

Snel en betrouwbaar

Aquariumpomp gekocht, niet de 1ste en zeer tevreden