Goeie websitebezoek Besteld wat ik wilde en netjes en snel ontvangen.

Duidelijke website, vlotte bestelling en snelle levering

Alles in orde.

zeer slechte ervaring

Een verticuteermachine - beluchter gekocht. Dit is alleen een beluchter. Michielsen (Sanne) wil de machine niet retour nemen en geld terug sturen, zeer slecht dus.

Snelle en accurate levering

Onmiddellijke en duidelijke uitleg bij e-mail vragen. Wel grote en dure verpakking voor kleine objecten (vb o-ringen) die makkelijk in een envelop kunnen verstuurd worden !!!

Doen dat wat je van iedereen verwacht..afspraken nakomen

Heb hier vaker besteld en alles klopt van bestellen via site tot levering aan huis of zaak. Ik kan H.O. Michielsen alleen maar aanbevelen!!

Snelle levering,goed product

Een degelijke slanghaspel voor een nette prijs . Snel geleverd.

Product is goed

Product en omschrijving is goed. Verbeterpunt zou zijn om duidelijk te vermelden of de slangen bv olie resistent, UV resistent, of chloor resistent zouden zijn… Weinig info over de verzending wel. Je weet niet eens of je order verwerkt of verzonden is…

Prima geregeld

Product is goed omschreven op de website. Na bestelling mail ontvangen en binnen 2 dagen geleverd

Ik heb Vlot mijn bestelling kunnen plaatsen,er was een klein probleem met de levering maar na melding hiervan via hun chat contact en daarna per mail volgden ze het op. Het pakket kwam 2 dagen later dan vermeld door hun pakketjes dienst. En dat er soms bij de pakketjes diensten zulke problemen gebeuren vind ik GEEN probleem, het probleem is opgelost en ik heb mijn bestelling ontvangen. Bedankt. Mvg Paul

geweldig

heel goed

Bestelling al een dag later in huis

Snelle service en netjes afgehandeld, prima service.

Perfecte levering en daarna nog een goeie service. Mail gestuurd met enkele vragen en binnen het uur een antwoord.

Vlug geleverd en goede producten

Klantendienst gecontacteerd voor info ivm doorstroomfilter en pomp , vlugge en correcte info gekregen. Bestelling gedaan, en volgende dag aan de deur. Je kunt niet missen om bij jullie te bestellen.

super

correcte communicatie en afhandeling op professionele wijze zeer snelle levering

Snel geleverd, prima prijs.

Prima prijs kwaliteit oprijplaten.Snel geleverd.

Alles prima en snel geregeld

Winkel met een prima service

Mijn laatste ervaring ligt deze keer hoofdzakelijk bij de klantenservice. Had helaas een verkeerd artikel besteld en moest retourneren. Binnen circa een week alles afgehandeld. Inclusief het geld terug op de rekening.

Ben zeer tevreden met mijn bestellingen bij de Handelsonderneming Michielsen B.V. Bestellingen worden netjes binnen een paar dagen geleverd. Goed verpakt. Zeer tevreden tot nog toe met mijn F-40.000 l vijver drukfilter/vijverslangen. Vijverwater is helder met 3 koi, veel goudvissen en windes. Enige nadeel is dat de filters na 3 jaar vervangen moeten worden.

Goede uitleg over product en producten naar wens.

Meerdere keren bestellingen gedaan, zeer tevreden.

Op tijd geleverd en goed verpakt

Bestel altijd voor de vijver bij dit bedrijf, goede kwaliteit

super service

helaas was mijn uv lamp van de filter volgelopen met water dus helaas kapot mailtje gestuurd of hun een oplossing hadden . haast met kerende post een antwoord. Blijkt dit onderdeel gewoon bij hun te koop binnen 7 dagen binnen en alles werkt weer. Tevens een advies gekregen indien ik de filters ed ook wilde vernieuwen dat een compleet nieuwe filter een goedkopere oplossing is . Dus Top

Zeer positief

Eerste kennismaking en snelle levering

Heel erg tevreden.

Nieuw vijferfilter besteld en snel en tot volle tevredenheid thuis afgeleverd ontvangen.

Snel en correct

Voortreffelijk, duidelijk en correct

Fijne afhandeling van bestselling en levering.