Mooie ren

Was makkelijk in elkaar te zetten

Vlotte bestelling en levering.

snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Prijs was goed en de bezorging snel

Snelle levering en product zoals omschreven

Zoals verwacht. Snelle levering en mooie voorraad

Product perfect geleverd, levering duurde wat langer dan verwacht. Wel fijn dat ik Géén e-mail kreeg van elke stap in het proces. No nonsense afhandeling: Bestellen - Leveren. Gewoon correct.

Top.

Alles is zeer snel en correct verlopen.

Prima geregeld allemaal

Afspraken nagekomen. Kwaliteit geleverd

Goed afgewikkeld

Zoals het hoort.

Super, correct!

Netjes en snel geleverd, dikke prima!

Product goed,

Start,bestelling, op de hoogte en product prima. Bezorging niet goed via post.nl. Ze hebben de 2 grote pakketten niet afgeleverd op afleveradres maar naar afhaalpunt ah gebracht. Voorstraat Nederhorst den Berg. Dit was niet de bedoeling. Ik betaal voor afleveradres.

uitstekend.

keurig op tijd en een goed produkt.

Prima en mooi op tijd

Snelle verzending.

Vooraf snel gevraagde product informatie ontvangen. Pomp was prima maar niet sterk genoeg voor mijn toepassing. Zonder moeite geld terug ontvangen.

Ruime keuze, goede informatie en snelle en correcte levering.

De rijplaten waren precies wat ik nodig had voor mijn project. De informatie op de webwinkel was prima en uiteindelijk ontvangen product kon ik meteen verwerken. Enige punt was enkele pop verbindingen die los lieten. Opnieuw gepopt met een iets grotere maat loste dit probleem op.

Niet hier kopen, rommel en je geld kwijt

Ik heb een transformator voor een uvc unit (voor een vijver) gekocht bij deze onderneming. Deze transformator bleek stuk. Na retourzending beweerde de onderneming dat ik de trafo bij een ander bedrijf gekocht zou hebben - zij controleren zogenaamd alles voordat zij het versturen. Totaal belachelijk, aankoopbon is aanwezig. Zij weigeren elke service, en willen evenmin geld terug storten. Mijn retour was binnen de wettelijke termijn.

Goede en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

De snelle afhandeling van mijn bestelling

Snelle levering, voldoet aan bestelling en verwachting

Helemaal top. Afspraak en afhandeling

gemaakte afspraak goed nagekomen en ook vlot, helemaal top

Aquarium filter F-1000 eco

In maart deze pomp gekocht. De levering was geweldig en snel. Even contact opgenomen om wat te vragen en was meteen vertrouwd. De pomp was heel makkelijk om aan te sluiten en in 20 gebuurd. Binnen een paar was mijn aquarium nog nooit zo helder geweest. Wat me erg opvalt dat het schoonmaken van het filter zo makkelijk en snel klaar is. De koppeling van de slangen op de pomp is zo makkelijk. Echt een aanrader.

Zoals de vorige keren snel en goed

Ik zou het iedereen aanraden

Alles was prima

Goed materiaal