Niet bezorgd zoals beloofd

Ondanks dat ik er alles aan heb gedaan om de bestelling van 5 zakken kattenbakvulling, is deze toch naar een POSTNL punt gebracht, omdat de bezorger niet de moeite heeft gedaan om even aan te bellen. (Mijn dochter was thuis en heeft ook nog eens een ringbel, zodat je altijd weet of er iemand voor de deur staat.) Needs4animals doet niets met mijn klacht en zegt dat ik dit moet aankaarten bij PostNL, maar ik doe geen zaken met deze partij. Erg jammer dat ze mij zo laten vallen..

Waardeloos

Je stuurt ze een mail omdat ze je iets hebben gestuurd wat je niet besteld hebt en je niet van plan bent om voor een door hun gemaakte fout verzendkosten te gaan betalen voor het retour sturen. Nooit meer wat gehoord van die gasten. Spullen die besteld zijn, zijn nooit geleverd. Lekker makkelijk geld "verdiend" hè stelletje dieven

netjes en snel geleverd

netjes en snel geleverd

Super service !

Na telefonisch contact , vrijdag besteld en zaterdag al direct in huis ! Goed verpakt , dikke aanrader .. Thnx needs4animals

Super goede website mega snelle levering!

Super goede website, mega veel producten die op andere sites niet te vinden zijn heel blij dat ik deze site heb gevonden. Goede prijzen en mega snelle levering. Inmiddels al de 5e besteld iedere x binnen een dag alles geleverd gekregen.

Snelle levering goed verpakt!

Snelle levering. Het was ook heel goed verpakt.

Nog steeds niets ontvangen

2juni op voorraad artikel besteld. Nog steeds niet ontvangen of iets vernomen via mail of dergelijke

Snelle bezorging

Komen hun belofte na, goede prijs/kwaliteit verhouding, kortom, super service!