Uitstekende kwaliteit producten

Ik heb nu voor de 2de maal een bestelling gedaan en de producten zijn van zeer goede kwaliteit en aangenaam geprijsd. de producten zijn goed en netjes verpakt en worden door een vriendelijke bezorger gebracht. Dus een zeer tevreden klant. Vr.Gr. Jan Maassen

Zeer lekker vlees.

Het vlees is goed verpakt geleverd en de kwaliteit is zeer goed.lekker vlees.

Fijne bestelsite

Duidelijk en overzichtelijk. Vermeldingen inhoud pakketten fijn weergegeven

Prima ervaring,

Mooie website, en prima bezorging ook al die afwijkt van de geplande dag,

goed vlees, slordig gevacumeerd

Beste lezer, We zijn heel tevreden over het vlees. En fijn dat je tegenwoordig zelf je pakket kunt samenstellen. Een tip: Er wordt de laatste paar bestellingen slordig gevacumeerd. Dat levert lekkages op bij het afleveren, invriezen en ontdooien. Helaas. Groet Annet Meijnen Bennekom

Kwaliteit zeer goed

Goedenavond, Één bestelling voor 8 personen en dan 8 x beoordeling vragen......... Kwaliteit zeer tevreden. Bezorgen iets verkeerd gegaan. Fam. Brouwer die bezorgd moest worden bij kantoor Mulder werd bezorgd bij privé Mulder, zonder verdere aanwijzingen. Graag tot de volgende keer, Mevr. A. van Huigenbos.

het bestelde artiken binnen de afgesproken levertijd ontvangen

het bestelde artikel goed en netjes ontvangen, alles mooi geportioneerd verpakt - prima

heel goed

fantastisch vlees

Prima vlees, keurig verpakt

Netjes op tijd geleverd, ziet er mooi en smakelijk uit, goed geportioneerd.

Zeer goede kwaliteit kalfsvlees

Nu voor de derde keer bestelt, elke keer keurig op tijd afgeleverd. De kwaliteit is zeer goed. Alles smaakt zo lekker. We gaan vast nog wel een paar keer bestellen.

zalig vlees

Altijd netjes afgeleverd en in handzame verpakking om zo in te vriezen. Gebruik van kortingscode lukte helaas niet.

goed vlees met een goed gevoel

Prettige ambiance om je vlees te kopen, je ziet waar het vandaan komt, de dieren worden goed behandeld, je wordt vriendelijk geholpen. Het vlees is van prima kwaliteit. Het maken van de rode wijn moet nog wat verbeteren.

Mooi pakket en snel bezorgd

Heerlijk, mals vlees

Heerlijk vers vlees. Vlug klaar en lekker mals. Je proeft het betere vlees.

Mooi vlees van goede kwaliteit voor een goede prijs.

Voor de derde keer bij EcoFields besteld en zoals we inmiddels gewend zijn ging de bestelling en de verwerking soepel. De bezorging was keurig op de afgesproken tijd. Het vlees is van erg goede kwaliteit.

Goede kwaliteit vlees

Goeie service, ontvangt de kwaliteit die je verwacht

Heerlijk vlees

Het vlees is heerlijk en heel fijn dat het bezorgd wordt.

exelent

Vlees zoals vlees moet smaken in een woord fijn en lekker vlees

Geweldige ervaring en super mooi vlees!

Vriendelijke ontvangst en de bestellingen tot in de auto gebracht. Goed verpakt en duidelijk gelabeld en dat voor een mooie prijs! Absolute aanrader!

Geweldig!!!!!!!!

Heerlijk vlees, en dan de carpaccio zo lekker, en blijft lang houdbaar in de vriezer en behoud zijn smaak, is een aanrader. Wat wij jammer vinden, wij willen wel een eerlijke beoordeling, is dat in de bitterballen weinig vlees zit en veel te harde omhulsel heeft, ondanks dit ene puntje zijn wij erg blij met Eco Fields

Elke week een lekker pakket

Geweldig, ik kan het iedereen aanbevelen

Het vlees is heerlijk en het is heel fijn dat je de pakketten nu zelf kan samenstellen

Over Eco Fields

Eco Fields staat voor Hollands biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.