Heerlijk en eerlijk vlees

Zowel het bestellen, leveren en het vlees is goed! Het bestellen gaat makkelijk en wordt snel geleverd en het smaakt heerlijk. Voor ons is dit de nummer 1 om ons vlees te bestellen.

Alles verloopt correct.

Zeer prof. Keurige heer in een witte jas komt het brengen. Alles mooi verpakt en heerlijk mals kalfsvlees. De tijden kloppen. Niets op aan te merken. Dit is de 3e keer dat we bestellen.

Uitstekende kwaliteit

Biologisch en topkwaliteit kalfsvlees. Van hamburger tot kalfsoester. Ze leveren aan huis. Helemaal geweldig.

Goed maar wacht op een tegemoetkoming

Levering was op tijd, aardige man die het vlees afleverde. Op 2 verpakkingen na was alles prima in orde. Heb wel een melding gedaan van twee verpakkingen die niet luchtdicht waren helaas een het vocht in de doos lag. Niet erg hygiënisch. Er is wel een oplossing bedacht: bij volgende bestelling komt er iets extra's voor terug. Zelf ben ik daar niet zo tevreden over. Wie zegt dat ik een nieuwe bestelling ga doen? Het was fijner geweest dat er een vergoeding zou komen of een nabestelling of een concreet iets wat ik zou ontvangen bij een volgende bestelling. Dat is nu niet helder. Ik moet wel zeggen dat mijn mail gelijk is opgepakt en dat ik ook snel antwoord heb ontvangen. Ondanks dit voorval raad ik anderen wel aan wat te bestellen bij ecofields. We hebben het vlees dat niet goed verpakt zat maar gelijk bereid en het is echt lekker vlees.

topkwaliteit

Super kwaliteit, gemakkelijk bezorgd, vakkundig bedrijf met een goed verhaal en veel beter dan de supermarkt!

(H)eerlijk vlees waarbij bijdrage aan vermindering bio-industrie wordt geleverd.

De stap om geen vlees te eten gaat me, om diverse redenen, iets te ver. Wel gruwel ik al heel lang van de bio-industrie en ben er ook van overtuigd dat je daardoor stoffen binnenkrijgt die niet goed zijn voor je gezondheid. Minder vlees eten en dan meer betalen voor biologisch vlees is voor mij een goed compromis.

Verrassend, hoe heerlijk was het vlees!

Het vlees werd goed verpakt aangeleverd. Het nieuwe jaar goed begonne met de Celtic Fields Wit Mousserend en de gerookte ribeye was heerlijk zoals het recept dit aangaf. Ik heb nog wel een vraag over de rode wijn: deze werd echt steen koud aangeleverd, (ik denk dat deze hele nacht in een koude wagen gelegen) kan dat geen kwaad voor de smaak? (ik moet hem nog proeven)

Heerlijk!

Het vlees is heerlijk! Bijzonder was wel, dat we een lokaalpakket hadden besteld, maar daar vlees vanuit Spanje in zat????? Daarvoor bestel ik niet een lokaal product.

Eerste kwaliteit vlees

Top kwaliteit

In een woord super

Snelle levering en perfect vlees

Super.

Goed vlees, netjes verpakt , inhoud erop geschreven. Heel netjes

Heel goed product en correcte bezorging.

Heerlijk verantwoord vlees. Mooi verpakt. Bezorging zeer correct met goed overzicht van tijden waarop de bezorging plaatsvindt.

Altijd lekker

Dit was niet mijn eerste bestelling, maar wel de eerste keer dat ik het zelf op ging halen. Anders had ik het niet meer op tijd. Ik werd vriendelijk geholpen en een foutje in mijn bestelling (door mijzelf gemaakt) werd meteen opgelost. Het enige minpuntje is de website: Ook als je je bestelling zelf op gaat halen, moet je verplicht je adresgegevens invullen. Dat is verboden, je mag geen velden verplicht stellen die niet strikt noodzakelijk zijn voor het afhandelen van de bestelling. Nu waren mijn adresgegevens vanwege eerdere bestellingen die ik heb laten bezorgen toch al bekend, maar het is niet zo netjes.

Een door ons besteld pakket bleek niet bij de bezorgde bestelling te zitten. Ecofields heeft dit na melding binnen dag opgelost. Op de afgesproken tijd werd het pakket alsnog bezorgd! Dank daarvoor.

super malse lamsbout!

Met de kerst hadden we de lamsbout met knoflook en rozemarijn op het menu. Het recept was makkelijk, en het resultaat van restaurant kwaliteit. Een echte aanrader, ook voor de minder ervaren kok goed te doen.

Heerlijk vlees voor een aantrekkelijke prijs.

Al verschillende keren een pakket besteld. Altijd keurig gebracht en goed verpakt.

Heerlijk streekgebonden en eerlijk vlees

Levering volgens afspraak, mooie omdoos als verpakking. het vlees in afgemeten porties vacuüm verpakt, dus makkelijk invriezen.

Heerlijk vlees en top service!

Kan niet beter.

Geweldige kwaliteit en netjes geleverd.

Goede kwaliteit vlees Nette levering

goed spul, goed bezorgd

Op de aangegeven dag werd het bestelde pakket vriendelijk door hun eigen chauffeur afgeleverd.

Super service en kwaliteit!

Had per ongeluk te laat besteld, maar ze bellen en regelen het alsnog :)

Uitstekend vlees, keurig geleverd

Heerlijk kwaliteits vlees, keurig verpakt en netjes gratis thuisbezorgd. Top.

Geweldig mooi en lekker biologisch Kalfsvlees

Prefect geleverd in een mooie doos. Vacuüm getrokken rollades.

Heerlijk!

Heerlijk vlees en goede recepten en beschrijving van de bereidingswijze.

Top kwalitejt

Mooi super mals vlees. Aan te bevelen!!!

Over Eco Fields

Eco Fields staat voor Hollands biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.