goede ervaring, goede service en heerlijk vlees

Eco fields heeft heerlijk vlees, is keurig verpakt, erg schoon en goede bezorging op tijd.

Goede service, heerlijk vlees

Met plezier bestellen we eens in de zoveel tijd een heerlijk assortiment hoogwaardig vlees. Het is een Goede prijs/kwaliteit verhouding, alles netjes vacuum verpakt en gekoeld aan huis geleverd door vriendelijk personeel.

Heerlijk mals vlees, lekker gekruide hamburgers ,heel ruime keuze van assortimenten. Prima gratis bezorgd precies op de afgesproken tijd

Goed vlees duidelijke site ben fan geworden

Dik verdiend deze 10

heerlijk vlees je proeft dat de dieren een goed leven hebben gehad. Vriendelijke mensen van bestelling tot levering.

het is heerlijk vlees en nog bio ook

Heerlijk biologisch vlees.

Goede kwaliteit vlees van dieren die met biologisch voer en veel buitenlucht opgroeien. Kortom de dieren hebben een goed leven gehad als ze geslacht worden. Een minpunt vind ik dat de portiegrootte vast ligt en dat het niet mogelijk blijkt bv rib of sukade aan een stuk, maar alleen in lapjes te bestellen.

geweldig

prettig

Goed vlees, goede service, dier vriendelijk

Ik bestel al een tijdje bij Ecofields, je proeft verschil van vlees, mals en vol van smaak. Ik betaal liever iets meer wetende dat de koeien een goed leven hebben gehad. Ze komen netjes op de afgesproken tijd het vlees leveren, de bezorger is heel vriendelijk en geeft zelf uitleg. Ik volg ze op Facebook en zie hoe het daar gaat wat ik zelf heel mooi vind om te zien. Ecofields ga zo door dikke 10 van mij. Mvg Simone

Uitstekende kwaliteit en eerlijk vlees.

Wij zijn zeer tevreden met onze bestelling.

Wij zijn zeer tevreden met onze bestelling. Prijs kwaliteit verhouding is excellent, en service en bezorging is heel goed. Wij zijn geen grote vleeseters, maar hebben het wel af en toe nodig, en willen dan een goed, duurzaam en biologisch stukje vlees van een dier wat een goed leven heeft gehad en tot het einde goed is behandeld. Dat is bij Eco Fields het geval. Wij gaan weer zeker een half jaar genieten van de stukjes vlees die wij nu nieuw in de vriezer hebben liggen.

Topvlees!

Al meerdere keren besteld. Al het vlees is vers, en netjes vacuüm verpakt, kan zo de diepvries in. De rollade is hier ook echt favoriet!

Super kwaliteit en service voor een eerlijke prijs

Klant geworden via mond-op-mond reclame, en de verwachting werd overtroffen. Kwaliteit is echt fantastisch en ook nog eens keurig verpakt We hebben nu ook de worstenbroodjes, super van smaak, en voor een goede prijs. Tevens is de service en levering uitstekend. Een échte aanrader!

Correcte uitlevering van de bestelling met uitstekende kwaliteit

Wij hebben inmiddels meerdere keren diverse soorten rundvlees besteld en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het vlees. De smaak is erg goed; je proeft een goed en eerlijk stuk rundvlees. Vooral de biologische keten van verbouwd voer op het land tot een mooi en lekker eindproduct op je bord spreekt ons aan. Ook de rijping van het vlees na de slacht draagt belangrijk bij aan deze kwaliteit. Er zijn twee aandachtspunten. De uitgifte van de bestelling op het bedrijfsadres kan professioneler met bijv. een uitgifte balie in een aangebouwde ruimte. Verder vinden wij de biefstukpuntjes te klein; we treffen teveel snippers aan die beter in het gehakt passen. Ik kan er desgewenst een foto van sturen.

Mooi vlees

Snelle levering en wat ik tot nu toe heb gegeten was lekker.

Prachtig vlees

Mooi vlees, handig geportioneerd en mooi verpakt.

Ben zeer tevreden

Zoals boven omschreven

Geweldig vlees, het smelt ( na bereiding) in je mond.

We vinden het een nadeel dat we na dit heerlijke vlees verwend zijn. Als je nu vlees eet uit de supermarkt is het matig. Maar wij zijn oprecht blij met jullie.

Top kwaliteit. Super vriendelijk. Erg blij mee. Bedankt Eco Fields.

Vers, mals en heerlijk van smaak!

Sinds wij ruim een jaar geleden Ecofields ontdekten, willen wij geen ander vlees meer! Het gehakt is zo lekker!! Maar ook de rollade, de hotdogs, kalfsoesters, leverworst, riblappen, enz. is niet te versmaden! Aanrader dus!!

prima vlees

vlotte bezorging

Zeer smaakvol en goed biologisch vlees

Wij zijn erg enthousiast over Eco Fields. De bestelling wordt thuis bezorgd. De pakketten zijn heel divers. Tot nu toe vinden we alles super lekker. Naast dat de kwaliteit van het vlees erg goed is, is een deel ook onwijs lekker gekruid en voorbereid. Goede kwaliteit-prijs verhouding.

keurig en vlot geleverd

zeer lekker vlees en veel keuze mogelijkheden

All oké.

Wij bestellen al geregeld de SP pakketten en dat bevalt ons prima. Is goed gesorteerd en de bereiding gaat ook prima en is dan heerlijk van smaak. Het is oprecht een aanbeveling waard!

Goede kwaliteit en snelle levering

Het biologisch rosé kalfsvlees pakket bevat vlees van goede kwaliteit. De lokale bezorging is snel en gratis. Hier zullen wij zeker vaker bestellen!

Over Eco Fields

Eco Fields staat voor Hollands biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.