Ik heb nog nooit zulk lekker vlees gegeten!

Mijn man is gek op de kalfshamburgers en de smeuïge gehakt tja en ik geniet van mijn biefstukje. En wat een vriendelijke en fijne service tot aan de deur!

Heerlijk en eerlijk vlees voor een prima prijs

Prima vlees Gezonder voor jezelf En beter voor het milieu

Erg goed vlees voor een redelijke prijs.

Ik heb al diverse malen een vleespakket mogen ontvangen. Erg goed en heerlijk vlees. Bij de pakketten zit een uitgebreide omschrijving hoe het vlees te bereiden.

Goede kwaliteit en goede service!

Goede kwaliteit en goede service!

Goed product en goede service

Fantastisch dat we lokaal zo’n duurzaam product kunnen kopen

Prima vlees en goed verwerkt, gemakkelijk in verbruik.

Een goed stukje voor een betaalbare prijs

Echt heel lekker vlees, verschil kun je proeven dat het 3 sterren zijn.

Ik heb nu 2x Eco Fields vlees besteld, het verschil kun je heel goed proeven. Heel boter mals. Dat het vlees 3 sterren heeft, ben ook blij dat de dieren heel goed verzorgd en een heel fijn leven hebben. En biologisch zeer belangrijk. Alles op tijd geleverd en heel goede verpakking.

Topvlees

Netjes afgeleverd!

aanrader

Wij hebben het geluk gehad om met een prachtige korting een kalfspakket te kopen van uitstekende kwaliteit. De bestelling is makkelijk te plaatsten, het pakket wordt binnen een week geleverd en de bezorger was vriendelijk. Wij eten weinig vlees maar als we het eten dan is een kalfspakket een goed bestede uitgave.

Verrukkelijk vlees

Ik ben onder de indruk van de malsheid van het vlees, De rollade en de beefburgers zijn perfect gekruid. Een opmerking: ik zou het fijn vinden als de entrecote niet per 800 gram verpakt is, maar bv. per 400 gram

Mooi en eerlijk vlees, wat een verschil met de supermarkt, echt fantastisch. Ga zeker vaker bestellen heerlijk vlees. Goede service en communicatie.

We zijn zeer tevreden.

Alles naar wens

Mooie stukken vlees

Alleen jammer dat alle entrecote/biefstuk niet 6x 120 gram is maar 1x 720 gram, dit staat ook misleidend vermeld op de website. Omdat we maar met z’n 2 zijn is dat een veel te groot pakket voor het luxe vlees

Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben de beschrijving aangepast op onze website, zodat het voor iedereen duidelijk is! https://www.ecofields.nl/product/koop-lokaal-biologisch-pakket/ Bedankt voor de tip! Groet, Eco Fields

Super vlees!

Wij kozen voor de kortingsbox, die je helemaal zelf kunt samenstellen. Wij hadden diverse soorten kalfs- en lamsvlees uitgezocht. Toen ik eergisteren de doos ophaalde, bleek dat we het prachtige vlees allemaal apart ingeseald kregen, met stickers erop met de inhoud. Je kunt alle pakketjes zó in de vriezer leggen. Inmiddels hebben we gisteren de kalfsburger gegeten, die erg lekker was. Vanavond is de kalfsrollade aan de beurt. Inmiddels hebben ook nog een rundvleespakket besteld, dat samen met de bestelling van vrienden thuisbezorgd wordt.

Zeer goede website

Digitaal goed geregeld

Prima vlees

Keurig op tijd geleverd. Geen manco's.

Heerlijk vlees

Prima leverancier. Geleverd op de afgesproken tijd. Ik ga nog eens bestellen!

Heerlijk vlees , fijne mensen goede bezorging!

Lekker vlees, perfect op tijd bezorgd.

Vlees van hoge kwaliteit, met een echt heel lekkere smaak.

Heerlijk goed geprijst vlees

Mooie aanbiedingen, fijne pakketten. Goed biologisch en kwaliteitsvlees. Tip voor de hamburgers: iets paprika poeder en basilicum (gedroogd) erop, als je ze nu in de pan bakt, kan wat 'zuur' smaken, niet storend, maar het kan lekkerder.

Super goed geregeld

Super eenvoudig te bestellen, het leveren keurig op de aangegeven tijd.

Fijn dat ik nu ook kleinere porties voor 2 personen kan bestellen; van mij kunnen er meer soortgelijke pakketten bij; misschien iets meer soorten vlugklaar vlees als tartaar of Duitse biefstuk enz.

Goed en eerlijk vlees

Makkelijk bestellen goede bezorging, heerlijk vlees. In een woord perfect voor mij niets anders meer. Maaltijd boxen 4 personen meer dan genoeg.

prima kwaliteit vlees, fijn in handige porties verpakt

Het vlees is prima in handzame porties gevacumeerd verpakt. Eerste kennismaking bij consumptie qua smaak was zeer positief.

Over Eco Fields

Eco Fields staat voor Hollands biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.