Zeer tevreden, heerlijke snacks.

Heerlijk vlees

Lekker gehakt, alles keurig geleverd.

goede service

Werd meteen geholpen, vriendelijke personeel, super service

geweldig vlees

Snel geleverd. een groot deel was als cadeau voor iemand. Bij het wegzetten in de vriezer bleef ze mompelen oh wat lekker en dit is ook zo lekker. Beter compliment van een buitenstaander kun je niet krijgen.

Heerlijk vlees

Heerlijk vlees, goed verpakt, goede service

Alles goed en schoon verpakt en heerlijk vlees. We genieten ervan.

We hebben een goede ervaring met eco fields. Ze hebben heerlijk vlees. Alles mooi en schoon en goed verpakt. Ook het thuis bezorgen is heel fijn. Ziet er keurig verzorgd uit.

Super lekker en top kwaliteit

Heerlijk vlees, niet duur gezien de kwaliteit

Snelle bezorging en goed vlees.

Alles top

Op tijd, goed prijs, kwaliteit.

Mooi assortiment duurzaam tot stand gekomen kalfsvlees. Vlot en stipt geleverd.

verantwoord en lekker

eerlijk vlees, goede kwaliteit

Super vlees!

Netjes op de afgesproken dag geleverd. En wat een top vlees!

heel goed

altijd vriendelijk prima vlees

Heerlijk vlees en op afspraak geleverd.

Heb nu voor de derde keer besteld en de keurslager kan hier niet tegenop

Lekker vlees, prima service

We kopen al geruime tijd ons kalfs&rundvlees bij EcoFields en zijn heel tevreden klanten.

(H)eerlijk vlees

Super lekker vlees!

Goed en lekker vlees

Gewoon goed en heerlijk vlees, koop nergens anders meer rund of kalfsvlees sinds ik bij Eco Fields bestel. Echte aanrader.

Fantastisch vlees

Ben heel enthousiast over de kwaliteit en levering! Ook nog eens keurig verpakt in handige porties.

Waarde voor je geld

Beste vlees ooit, achter deze bedrijfsfilosofie sta ik achter!

Altijd perfect

Meerdere bestellingen gedaan, altijd een fijne ervaring gehad.

Mooie kwaliteit en dat proef je plus een snelle levering

Goed vlees van een dier wat een goed leven heeft gehad. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Prima levering op vaste dagen

Heerlijk mals vlees

Kan nergens zo lekker kalfsvlees krijgen. Vooral de biefstuk, supermals.

Erg lekker vlees

Iedereen bij onze BBQ was erg enthousiast over de kwaliteit en smaak van het vlees. Vooral de rib-eye vind ik het allerlekkerst; heel mals en veel smaak van zichzelf

Altijd TOP.

Top bestellen. Top betalen. Top aflevering.

n.v.t.

Goede kwaliteit

Over Eco Fields

Eco Fields staat voor Hollands biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.