Echt heel lekker vlees

Een aantal keer kalfsvlees pakketten, bbq pakket en kalfsgehakt besteld en echt heel tevreden. lekker vlees en alles keurig vacuüm verpakt met duidelijke houdbaarheid erop. En heel fijn om te weten dat er goed voor de kalveren gezorgd is.

Prima verzorgd.

Goede producten voor een eerlijke prijs. Nette levering. Zeer meewerkend, ook bij aanpassing van mijn bestelling direct een vriendelijke reactie.

Hele fijne wijn

Een aanwinst voor liefhebbers van bubbels

Geldig bedrijf de Eco Fields.

Ik bestel regelmatig vlees en e.d. bij Eco Field. Wij kunnen heel goed proeven en het bakken dat het fantastisch vlees ect. is. Ik raad het ècht iedereen aan, on het ook eens te proberen, ook al voor de beesten, die een heel goed leven hebben. Alles komt op tijd aan op de aangeven dagen. Bevroren of vers.

Omdat vlees toch moet, dan liever heel goed

Vlees heeft belangrijke voedingstoffen in zich, Onontbeerlijk voor de botten. Het vlees van Eco fields is eerlijk vlees van biologische oorsprong. Ik vertrouw erop dat de dieren een eerlijk leven hadden en in de cyclus nu de mens van dienst kunnen zijn. Zo was het, zo is het en zo moet het ook blijven.

Opnieuw TOP

Wij zijn weer erg tevreden. zo lekker en prima verpakt. Dankbaar voor het thuisbezorgen.

Heerlijk stuk eerlijk vlees

We hadden een pakket gekocht met diverse soorten vlees van gehakt to kalfslapje. De eerste resultaten waren erg goed. De BBQ goed heet gestookt en daarna heerlijk gegeten, sausjes waren zeker niet nodig. Niet te lang en zeker niet doorvaren op laag vuur. Kort en krachtig. Top vlees. Gaan we zeker vaker bestellen!

Lekkere producten

Bestel al een tijdje bij ecofields en zijn uiterst tevreden over de kwaliteit en de bezorging. Zal hier ook blijven bestellen

Heerlijk en eerlijk vlees

Heerlijk vlees Goed verpakt Kreeg de tip van een bevriende biologische boer die zijn bulletjes aan ecofields levert

Voortreffelijk

Makkelijk bestellen, uitstekend vlees, fijne bezorging en betaalbaar

Vierde bestelling en altijd zeer tevreden

Sinds we hier in de eerste lockdown ons vlees bestelden willen we eigenlijk niet anders meer. Stoofvlees perfect, uitstekend gehakt, maar ook over de rest zijn we zeer tevreden.

Prima verzorgde levering van de producten.

Eerste keer ,nog niet alle producten uitgeprobeerd.

echt vlees, super

mooie verpakking, ziet er top uit.

Prima kwaliteit Goed van smaak Handig in het gebruik ervan

Goede bezorging in prima verpakking

Zo lekker!

Gewoon perfect!

het is goed en smakelijk vlees

we zijn goed tevreden

Prachtig bedrijf gezien en bestelling mooi lekker vlees meegenomen.

We zagen onlangs tijdens de Open dag waarom dit prachtige bedrijf z'n '3-sterren Beter Leven' waard is. De ruime stallen voor de dieren en hun mogelijkheid om naar buiten te kunnen lopen, het voer wat ze krijgen enz. is fijn om te zien. Ook een deel van de drie druivenrassen kunnen bekijken en zelfs proeven. Het lams- en kalfsvlees wat we hadden besteld, was net als de vorige bestellingen, weer heerlijk mals en erg smakelijk.

Betaalbaar, kwalitatief en biologisch!

Kwalitatief hoogwaardig, betaalbaar en ook nog eens biologisch. Super service want aan huis gebracht.

Goed vlees tegen een eerlijke prijs

Ik bestel al jaren bij ecofields. De kwaliteit van het vlees is uitstekend tegen een eerlijke prijs. De communicatie is duidelijk en wordt op tijd bezorgd.

Prima geregeld

Lekker en prima verzorgd

Lekker e.n prima verzorgd.

perfect

goede aflevering, mooi op tijd en het vlees zoals altijd prima.

heel goed

heerlijk vlees fijn om te braden

Over Eco Fields

Eco Fields staat voor Hollands biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals biologisch kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.