lekker hoor

alles is lekker.

Goed vlees, adequate porties en het belangrijkste: diervriendelijk. Hoe biologischer, hoe liever.

Tot nog toe prima vlees

Heel lekker vlees, aanrader.

Sinds paar jaar overgegaan van rund naar kalfsvlees, wat bijzonder goed bevalt. Vanwege het malse ervan.

Super lekker biologisch vlees

Deze keer hadden wij wat meer grotere stukken vlees besteld, omdat wij sinds kort een kamado hebben. We hebben inmiddels al meerdere grote stukken vlees van de bestelling door indirecte cooking op deze BBQ klaargemaakt, waaronder afgelopen weekend 2 lamsschouders van elk ca. 1 kg. Al het vlees was heerlijk mals! We hebben op Youtube Ralph de Kok ontdekt (Ralphs BBQ tube) en we merkten dat zijn recepten heel erg goed aansluiten bij het mooie vlees van Farm Fields! Ralph maakt het vlees op een heerlijke manier klaar en zo goed als hij het laat zien, kan het bakken niet mislukken!

Prima vlees

Ook sta achter de formule !

Goede service en uitstekende kwaliteit vlees

De producten zijn van zeer goede kwaliteit en zeker aan te bevelen

uitstekend vlees en geleverd op afspraak

Zowel het bestel gemak als de levering is precies volgens afspraak. Daarnaast is het vlees ook van uitstekende kwaliteit. Altijd smaakvol en precies zo als omschreven

Levering op tijd, producten van goede kwaliteit

Prima kwaliteit en service

Goede kwaliteit, keurig verpakt

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de kalfsvlees producten. Ook omdat we dan lokaal kopen komen we zeker terug.

Topkwaliteit vlees, voor een hele goede prijs.

Goede, heldere site, vlotte afhandeling bij het ophalen en super mager biologisch gehakt.

Altijd goede levering en heerlijk vlees

Elke bestelling is weer een feest. Makkelijk bestellen en betalen via de website, goede levering en het belangrijkst (H)eerlijk vlees.

Jullie afhandeling en vlees blijft heerlijk

We hebben weer heerlijk genoten van jullie vlees. Dit keer hadden we barbequepakketten besteld. Ook erg lekker.

Goed vlees en snelle levering

Zoals omschreven: Goed vlees en snelle levering. Communicatie kan beter. Voor mij was er na de bestelling enige onduidelijkheid wanneer geleverd zou worden. Een mailtje daarover zou welkom zijn. Verder krijg ik enkele weken na dato een enquete. Een beetje als mosterd na de maaltijd.

Heel er tevreden.

Bestelling werd keurig bezorgd en perfect verpakt. Heerlijk vlees

Heel goed vlees voor een goede prijs

Heel goed vlees voor een goede prijs

Heerlijk vlees!

Redelijk goed

Soms gaat het qua verschillende producten mis. Zit er 1 soort niet bij.

Zeer klantvriendelijk, erg lekkere producten.

Mooie producten en zeer smakelijk. En erg klantvriendelijke medewerkers/bezorgers

Top kwaliteit

Kwaliteit is super en wordt op tijd geleverd

Kan niet beter

In deze tijd eerlijk vlees is een cadeautje. Mooi verpakt kan zo in de vriezer. Altijd vlees in huis. Ik word geen vegetariér, zolang dieren een (h)eerlijk leven en eerlijk dodingsproces krijgen. En ik weet dat dit bij Eco Fields hoog in het vaandel staat.

Top vlees kwaliteit uitstekend en prijs ook.

Lamssteak- snel gebakken en heerlijk zacht Lamsshoarma- beste smaak die heb ervaren Kalfsschenkel- zo goed van kwaliteit & zacht Kalfsworstjes- lekkerste worstjes aldus pa&ma Kalfsribeye- fantastisch goed Kalfhaasje- boterzacht Kroketten- beter als in de winkel

Uitstekende kwaliteit en service

Goed contact en overleg!

Het was weer heerlijk

Het is daar altijd goed

Over Farm Fields

Farm Fields staat voor Hollands kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.