Gehakt iets te vet??

Heerlijk vlees, goede recepten en perfecte service. Wij zijn zeer tevreden. Hartelijk dank

Zoals we gewend zijn prima levering.

Deze keer werd er een verkeerd product bezorgd, de chauffeur belde met het bedrijf en deze vergissing werd zeer snel hersteld. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de bezorging.

Alles is naar wens gegaan.

Alles is naar wens gegaan, heerlijk het verschillende vlees soorten. Mals ect.

Goed vlees!!

Met het vlees van Farmfields is het elke keer weer genieten en het wordt thuis bezorgd!

Subliem!

Wat een service, wat heerlijk, wat goedkoop. Ik ben gelukkig!

uitmuntende kwaliteit

de bestelling, levering en de kwaliteit is zeer goed

Zeer smakelijk eten!

Prima kwaliteit, goede prijs en uitstekende service.

Heerlijk

Lekker van gegeten

Ongelooflijk makkelijke en snelle bestelling

Zaterdag besteld, dinsdag kwamen ze binnen de geïndexeerde tijd de levering brengen, super!!

Succes

Makkelijk te bestellen en gerechten tnt heerlijk

keurig geleverd en is na gesmaakt te hebben perfect.

netjes alles verpakt

Aanrader

Kwaliteit vlees , alles naar wens ,en erg vriendelijke service

Zeer smakelijk lekker zacht vlees.

Heerlijk vlees wat duurzaam gehouden vee komt een voorbeeld voor de vee houderij

goede kwaliteit

Bijna al het vlees was vers en uitstekend verpakt, behalve de runderhamburgers deze waren bevroren en dat was jammer, want dan heb je niet de mogelijkheid om het in de juiste porties te verpakken, maar de rest was uitstekend

Zoals altijd weer prima vlees en betaalbaar.

Vlees is altijd van prima kwaliteit en om de zoveel tijd bestellen we weer.

Gewoon goed en correcte aflevering

Wij waren ten tijde van de aflevering even niet thuis, maar werd door de bezorger van Farm Fields netjes gebeld... ik kon binnen 10 minuten thuis zijn wat hij geen bezwaar vond, ik wacht wel even zei hij..., ik ga het vlees niet op de stoep zetten ! super service toch !!

Hoogstaande kwaliteit

Heerlijk vlees met een goed gevoel. En altijd zeer goed verzorgd

Geweldige kwaliteit!

Het vlees heb ik opgehaald, vond het erg mooi om weer eens een echte boerderij te zien waar je "verwelkomd" word door de koeien.

Top vlees top bezorging

Voor mij is er maar een bedrijf Voor mijn Vlees. je ruikt het je ziet het je proeft vers het en ook bezorging doen ze zelf wat de lijnen kort houd en snel

Prima vlees, netjes verpakt

Fijn bedrijf, goed vlees en snelle levering

Kan niet beter

Uitstekende kwaliteit, netjes verpakt, voor een heel nette prijs.

4e bestelling altijd prima heerlijk kalfsvlees

Zeer goed en mooi vlees

Over Farm Fields

Farm Fields staat voor Hollands kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.