Heerlijk vlees

Heerlijk en eerlijk vlees voor een mooie prijs

Ik was maandag in de buurt, en ik kon het meteen meenemen. Hoefde ik dinsdag niet speciaal voor terug naar Wekerom.

prima vlees

Goed vlees en gemakkelijk bestellen.

Heerlijk vlees!!

Een makkelijke manier om lokaal heerlijk biologische vlees te verkrijgen met een eerlijk verhaal.

Goed en vertrouwd

Goed en eerlijk vlees; super bezorging

Goede ervaring

Goede service en bereikbaar en kwaliteit

Klasse

Ruime keus, eerlijk en heerlijk. Super service

Geweldig vlees!

Vlees van absolute top kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij smullen vooral van het kalfs- en lamsvlees, heerlijk.

Zeer tevreden over het kwaliteit van het vlees

Bestel nu al een paar jaar me vlees bij farmfields en nog steeds zeer tevreden. Ook over het leveren wat farmfields ook zelf verzorgd. Alleen bij de laatste levering kreeg ik geen track&trace wat ik wel gewend was, na een belletje kreeg ik de levertijden te horen, wel altijd makkelijk als er ook iemand thuis is tijdens het leveringstijdsdeel. Ik zal hier mijn vlees blijven bestellen.

Super goed vlees en lekker

Dit is pas de tweede keer dat ik wat bestelde maar wel beide keren goed vlees

Het enige dat ik erop aan te merken heb, is dat ik de hamburgers niet lekker gekruid vind, maar dat die in bijna elk pakket zitten. Daarentegen is de kalfsshoarma prima en heerlijk.

Producten zijn van zéér goede kwaliteit

Krijg altijd datgene wat ik wil hebben

Niet alleen de voortreffelijke vleeskwaliteit maar ook de manier van verwerken en verpakken en bezorgen zijn uitstekend met daarnaast een eenvoudige wijze waarop je de zaken kunt bestellen

Vlees is goed ruim keuze

Erg tevreden!

Beste vlees, goede price, levering op tijde. Prima!

Heerlijk vlees

Hoewel we minder vlees zijn gaan eten bestellen we van tijd tot tijd vlees bij Farm Fields. Heerlijk vlees, maar ook eerlijk en een keurige levering. Het meest eten we het gehakt en dit is zeker een aanrader.

Netjes .

Ziet er allemaal keurig uit.

Prima, alles naar wens verlopen.

Farm Fields is een heel goede slagerij met boter mals vlees. Ze zijn heel goed voor de dieren, de smaak is fantastisch. Bij het bakken of koken is het verschil wel te ruiken en te zien. Veel beter dan bij anderen.

Mooi en lekker vlees van goede herkomst

Ik bestel altijd een vleespakket. De 500 gr gehaktverpakkingen deel ik door de helft en vries ik in. Hier hebben wij maandenlang plezier van.

Heerlijk vlees voor een redelijke prijs

Wederom zeer tevreden

Uitstekend vlees, op de juiste wijze verpakt en geleverd.

Zie de zin hier boven.

Alles klopt!

Het vlees werd keurig verpakt en voorzien van stickers op de afgesproken tijd bezorgd.

Heerlijk en puur!

De laatste bestelling heb ik een keer opgehaald (omdat ik in de buurt was). Super leuk om te zien waar het vlees vandaan komt. Wij eten hier in huis niet meer anders, dikke aanrader!

Super heerlijk vlees

Elke keer weer vinden wij het kalfsvlees van jullie de beste.Hebben het van verschillende bedrijven geprobeerd.

Heerlijk.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Over Farm Fields

Farm Fields staat voor Hollands kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.