Heerlijk en eerlijk vlees

Heerlijk eerlijk vlees voor een fijne prijs, vooral in het voordeelpakket. Optie voor bezorging is ook erg fijn!

altijd goed en altijd op tijd zeer tevreden

Prima service en bovenal een goed product

Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde. De kwaliteit van het door ons bestelde kalfs- en lamsvlees was, zoals we gewend waren, meer dan uitstekend. Het is voor ons dan ook een uitdaging om in de toekomst ook andere producten af te gaan nemen, zoals bijv. het rundvlees of de wijn.

Super vlees

Altijd netjes geleverd en prachtig vlees.

Goede kwaliteit

Prima kwaliteit vleesproducten voor een goede prijs. Wel een beetje vreemd dat als je een bon hebt van 50 euro, je dan volgens het systeem nog moet bijbestellen om boven de minimale bestelling van 50 euro te komen?

Top eerlijk kwaliteit vlees.

Mooi verpakt en keurig op het aanrecht thuis gebracht.

Gehele bestel proces en levering verliep vlekkeloos

Fijn geholpen, heerlijk vlees

Goede kwaliteit en mooi vlees

Te zout

Dit keer was het hele barbecue pakket te zout J Jammer dat we nauwelijks een reactie kregen toen we hierover schreven

Prima kwaliteit vlees

Toen onze bestelling niet compleet bleek, werd het ontbrekende deel zonder aarzeling nabezorgd.

Heerlijk vlees!

Heerlijk vlees voor een betaalbare prijs

Het vlees is een stuk lekkerder dan uit de supermarkt en nog eens goed betaalbaar ook!

Hoge kwaliteit voor normale prijs

Bij Farmfields hebben ze grasgevoerd vee, en wordt vers geslacht gebracht. De prijzen zijn billijk, en de kwaliteit van het vlees uitmuntend: zeer vers, mals en een ouderwets goede smaak. Allen bezorgen ze maar 1 of 2x per week, dus enge planning is nodig. Ophalen kan wel. Een aanrader!

Topvlees met een mooie bedrijfsfilosofie

Duidelijk kwaliteitsvlees. Bestel hier al tijden mijn gehakt. Heb ook nergens nog betere kipschnitzels gevonden. Pas schenkel besteld en gruwelijk lekkere bouillon van gemaakt. Ik blijf tevreden! Wat ik zoek bij het bestellen van vlees is zoveel mogelijk biologische oorsprong en dat de dieren een goed leven hebben gehad. Dat vind ik hier.

Snelle communicatie, goede producten

Zie boven. Prijzig wel maar t is t waard.

Heerlijk vlees

Wordt thuis gebracht. Heerlijk vlees en kroketten.

Mooi mals vlees

Heerlijk kalfs en lamsvlees. Mals en mooi van kleur. Goed verpakt en keurig bezorgd.

Heerlijk en eerlijk vlees!

Het vlees is heerlijk, goed verpakt en makkelijk op te halen.

Altijd goed

Afspraak en kwaliteit

Prima producten voor een eerlijke prijs

Heerlijk vlees

Ik heb 2.2kg kalfsribeye en een pakket besteld. Alles is van zeer goede kwaliteit en heel smaakvol! Mijn kalfsribeye is op dus die ga ik waarschijnlijk weer daar bestellen.

Wij waren erg tevreden over de bestelling.

Het vlees is overheerlijk!

De bestelling bij Farmfields werd heel goed afgehandeld en het vlees is in één woord heerlijk!

Uitstekende kwaliteit, en goede levering

We ontvingen de dozen (niet ingevroren) vlees keurig volgens het tijdschema. De smaak en de versheid etc was van de bovenste plank!

Over Farm Fields

Farm Fields staat voor Hollands kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.