We zijn zeer tevreden met de leveringen

Heerlijk vlees

Fantastisch lekker vlees. Helaas bij het afhalen ziet de omgeving er niet fris uit. Rommelig, vliegen ed. Deur, ramen enz zou je bij een slager schoner verwachten.

Goed fijn bedrijf werkt schoon

Vind het fijn om bij Farm Fields te bestellen. Goed en schoon verpakt. Heerlijk vlees we smullen ervan.

geen problemen

Goed en lekker vlees

Goed en lekker vlees

Super lekker die hamburgers.

Goede ervaring met levering staan altijd netjes voor je klaar laatste keer moest ik bij bestellen toen werd er bezorgkosten gerekend dat kan dan niet anders via de website maar werd netjes gecompenseerd door een paar worstjes er bij te doen zonder hier om te vragen prachtig.

Zeer content met het SR pakket en zéér smaakvol!

We zijn al enkele jaren klant en het bevalt ons prima.

Kreeg een keer vleeshal erg vet was. Ik heb later een stuk vervangen gekregen.

Beter vlees is er niet

Ik eet weinig vlees en koop dat vrijwel uitsluitend bij Farmfields vanwege de best mogelijke herkomst, het best mogelijke dierenwelzijn en de verrukkelijke smaak. Omdat ik zuivel gebruik wil ik ook dat de 'overbodige' stierkalfjes en lammeren een goed leven hebben en goed aan hun eind komen met een goede bestemming. Daarbij komt ook de productie en levering in een korte keten die goed is voor het milieu. (De vorige naam Ecofields vond ik trouwens passender bij wat het bedrijf doet.)

Bestelling goed afgeleverd en zag er goed uit !

Vond wel jammer dat ik geen melding kreeg van hoe laat het afgeleverd zou worden...en op link waar je vanaf de avond voor de levering kunt kijken gaf aan dat er geen bestelling was...

Prima kwaliteit!

De beste kwaliteit

Supergoed vlees, ook nog biologisch, goed verpakt.

Prima producten

Zeer te vrede over het heerlijke vlees en de eerlijke prijs

Mooi mals vlees

Mijn bestelling bestond uit meerdere soorten kalfsvlees. De kleur, structuur en smaak is voortreffelijk.

Heerlijk vlees voor normale prijs

Bestellingen online en bezorging In paar dagen. Top service en vriendelijk personeel.

Zoals beloofd op de website

Snelle goed verzorgde , gekoelde levering van prima biologisch vlees!

Mooi product netjes afgeleverd

prima!

Prima geregeld, goed vlees!

Super kwaliteit

Goede persoonlijke service en top kwaliteit

Ben al jaren klant kwaliteit is perfect

Heerlijk mals vlees

Lekker kalfsvlees

Heerlijk vlees, fijn dat het vacuüm verpakt is en er houdbaarheidsdatums op staan!

Zeer tevreden en laten het lekker smaken

Kwaliteit, goed van smaak, lekker verslavend; je proeft eerder de mindere kwaliteit

Heerlijk eerlijk vlees met aandacht voor dier en milieu.

Matendijk 1 6733JD Wekerom

06 31391628

Over Farm Fields

Farm Fields staat voor Hollands kalfs-, rund- en lamsvlees en wijn uit eigen wijngaard. Boerderij en slagerij op één erf én levering direct aan de consument. Hierdoor wordt de keten nog korter. Wij leveren botermals kalfs-, rund- en lamsvlees met een fijne structuur, zachte smaak en rosé van kleur. Met de perfecte nasmaak, omdat onze dieren een goed leven hebben gehad. En dat gaat verder dan voldoende rust en ruimte.