Vlotte levering duidelijke website

Gewoon alles correct, snel en geruisloos afgehandeld

Goed product.

De beste producten

Mijn tanden zijn mooi wit geworden...dankzij opalescence whitening toothpaste..heel tevreden en de beste producten..kan het iedereen aanraden!!

Super bedrijf!

Ik was op zoek naar de tandpasta Vitis die in de winkel en elders best geprijsd zijn. Door te googlen kwam ik bij tandwinkel terecht en was de tandpasta in de aanbieding. Nou meteen besteld natuurlijk en 2 dagen later keurig verpakt had ik het al in huis. En dit zal zeker niet de laatste bestelling zijn, mooie en duidelijke site, gemakkelijk te bestellen. Voor ons Top bedrijf! Mvg, Anita Keijsers

Probleemloos

Alles verliep soepel. Bestellen, betalen, en bezorging. Heel fijn

Duidelijke site & hele snelle levering

Heel bij met de Tandwinkel! Ze hebben een uitgebreid assortiment en het is allemaal makkelijk te vinden. De prijzen zijn ook goed. Daarnaast heb ik het de volgende dag in huis! Dus helemaal top!

Snelle levering en laagste prijs

Binnen 24 uur geleverd en scherpe prijs

Perfect volgens afspraak geleverd.

Het pakje werd perfect volgens afspraak geleverd.

supersnelle verzending

tandpasta nog even afwachten of het werkt

dik tevreden

snelle levering veel keus prima prijzen ik ben dik tevreden, elke keer weer !!

Snel

Tepe stokers waren op, snel besteld De volgende dag al in huis.

Scherp geprijst en snelle levering.

Producte netjes en snel geleverd voor een goede prijs.

Goeie webshop

fijne shop met veel keus ..ook meestal stuk goedkoper dan ergens anders ..makkelijk te bestellen en betalen ..snelle levering in goede verpakking .

Zelfde sortering tegen lagere prijzen

Ik kocht eerder mijn ragers bij een ander online platform. Aangezien het product overal hetzelfde is, gaat het om de laagste prijs en die vond ik nu hier.

Perfect.

Snel en correct bezorgd. Ook nog de voordeligste aanbieding op internet.

De site is erg gebruiksvriendelijk en dat is mooi meegenomen, omdat je dan gauw het product wat nodig is om kunt bestellen. Voor mij erg belangrijk omdat ik ook implantaten heb. Toppie

Netjes optijd geleverd

Netjes optijd geleverd

Top.

Snelle levering conform afspraak.. Ik kan het je aanraden.

Ik was blij dat ik bij de tandwinkel.terecht kon want mijn raggertjes verkopen ze niet in mijn directe omgeving. Fijn dat dit zo dan kan en de service is goed..ik had ze de andere dag al. Wat bij tanden en gebitsverzorging wel erg fijn is!! N dikke tien.

Supersnelle verzending en heel erg voordelig

What else??

Top kwaliteit tandheelkundige spullen! Ik ben erg blij met dit contact.

Prima en snelle service

Alleen maar lof

Goedkoop en snel

Interprox ragers besteld, prijs beduidend lager dan in winkel. Makkelijk bestelproces, snel geleverd!

Topservice!

Goede prijs en snelle levering!! Ik ga hier zeker nog bestellen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.