Snelle levering van topmerken tegen redelijke prijs

Tot mijn schrik had ik geen ragers meer, maar dankzij snelle levering hoefde ik geen dag over te slaan.

Snelle levering, prima service!

Naast dat de producten prima zijn, is de service ook erg goed. Er ging iets niet goed bij de levering. Dit werd zeer snel en uitstekend hersteld. Top geregeld.

goede prijs, snelle levering, bedankt!

aanbevolen als betrouwbare e-winkel.

Heel netjes!

Binnen 3 dagen het brievenbuspakketje ontvangen!

Bestelling ondanks belofte nog niet geleverd

Ik heb 12 GUM tandenborstels besteld. Bij de bestelling werd ik er niet op geattendeerd dat producten niet op voorraad waren. Ik kreeg al wel snel een update na de bestelling dat dit dus helaas wel het geval is maar dat levering een paar dagen zou duren. Ik krijg nu dit beoordelingsbericht en weet nog steeds niet wanneer de tandenborstels komen.

Geweldige service!

Iets wat ik zocht stond niet op de site, toen ik belde bleek dat ze het wel hadden, ze hebben het direct op de site gezet speciaal voor mij! De volgende dag kon ik mijn bestelling plaatsen en het werd direct geleverd. Service met een 10

Scherpe prijs en snel geleverd.

Scherpe prijs en snel geleverd.

Weer prima service

Zoals we al eerder hebben meegemaakt: Tandwinkel zegt wat-ie doet en doet gewoon wat-ie zegt. Gewoon, omdat het zo hoort. Daarmee is Tandwinkel een betrouwbare partner, waarvan je een stralende lach op je gezicht krijgt.

Voortreffelijk

Goede en goedkope tandenstokers die ik al lang zocht.

Minder stijf dan ik dacht

De ragers vouwen heel snel dubbel en zelfs de dunste ragers passen niet tussen alle tanden en kiezen. Het metaal geeft ook een onprettig gevoel aan mijn tanden

OK

Enige minpunt is dat ik op de website van GLS steeds de melding krijg dat ik "Momenteel geen alternatief leveringsadres kan opgeven". Pakjes mogen nl. enkel en alleen op mijn eigen adres (Wipstraat 20 te 3070 Kortenberg) worden afgeleverd. Is het mogelijk dat u dat met GLS regelt? U kan mij in dit verband steeds bereiken op mijn e-mailadres, nl. ronald.dehaes@gmail.com

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

De ragers die ik heb besteld waren binnen 2 dagen in de brievenbus.

Precies wat ik wilde

In de winkel moeilijk te krijgen, maar hier voorradig. Lekker snel en correct thuisbezorgd

Super ragers en tandenborstel

Zeer tevreden over de interprox ragers en de superbrush tandenborstel!

Subliem

Heel frisse en aangename smaaken natuurlijk witte uitstraling

Niets op aan te merken.

Van bestelling tot levering foutloos dus zeer betrouwbaar.

Niet goed.

Ik heb alle procedures doorloop zoals aangegeven echter, het mondstuk blijft niet zitten. Voor €94,00 een aankoop waar ik niets mee kan...

Snel geleverd.

Snelle levering en netjes verpakt.

Goede snelle levering

Goede producten en snelle levering voor een goede prijs

Ruime sortering tegen competitieve prijzen

Heldere website. Ruim aanbod. Eenvoudig bestelproces. Competitieve prijzen. Snelle verzending

Erg slecht

de levering werd niet geleverd, we verwachtten een hele luiheid, maar uiteindelijk kregen we een brief dat we de levering misten. Dat de goederen de volgende dag geleverd worden. We hebben weer de hele dag gewacht, en weer komt er een brief binnen dat je de levering hebt gemist. Dit is niet in de mode, omdat we wachten op dit product bij het raam voor de tweede dag. De bestelwagen is nooit verschenen, alleen de status verandert. Nu moeten we wachten op de derde dag op rij, en ik weet zeker dat het op dezelfde manier zal gebeuren. Ik begrijp niet wat de reden is in de bezorgauto of in de winkel zelf. Ik ben volledig teleurgesteld over het verlies van drie dagen wachten en heb mijn bestelling niet ontvangen.

Great example

Nice selection of goods, great quality, quick delivery

Volledige bestelling op tijd

Mijn bestelling werd snel en op tijd geleverd met alle goederen in een goede staa

Waardeloos

Is nog niet bezorgd. Informatie van bezorgdienst inaccuraat en komt afspraken niet na. Nooit meer.

Goed product goede service.

Ik ben zeer tevreden over het product en de service.