gemakkelijk besteld en snel in huis!

Via mijn tandarts werd mij voorgesteld om een bepaald soort tandenstoker te gebruiken. Deze heb ik bij de Tandwinkel gevonden en besteld en via Ideal betaald. Het brievenbuspakketje lag de volgende dag in onze brievenbus! Top!

Gewoon slecht

Heb een reeks artikelen besteld wat op voorraad zou moeten zijn. Krijg is een kale mail dat er aantal niet op voorraad zijn en dat ze mijn bestelling met 5 tot 10 dagen pas gaan versturen. Inplaats van dat ze het geen opsturen wat er wel is en het geen wat er niet is dat ze dat later opsturen. Ze zeggen niet eens om welke producten het gaat wat niet op voorraad is.

Voordelig en snelle levering!

Producten zijn erg handig om het gebit te reinigen. En de raggers zijn lekker stevig zodat het super werkt.

Prima raggertjes gaan lang mee

Goede producten, snelle levering

Ruime keuze uit het assortiment. De producten zijn eigenlijk altijd goed. Levering over het algemeen super snel.

Keuze van producten

Ruime keuze van producten, redelijke prijzen, snelle levering

Perfect online shop voor al je tandenpoestspullen

Perfect online shop voor al je tandenpoetsspullen, met een goed assortiment voor kids met een beugel. Goede aanbiedingen, prettige website en vlotte levering. Ideaal!

Snelle en goede toezending

Mijn bestelling is heel goed uitgevoerd en snel geleverd!!

Keurige levering

Netjes en vlot geleverd. Keurig verpakt en ook goed. Blij met de service.

Snel en kwalitatief

Snelle levering en kwalitatieve producten.

Zeer vlotte verzending.

Product zoals omschreven. Top

top!

Heel fijne ervaring!

Netjes de afspraken nagekomen

Erg blij dat ik mijn product hier heb besteld

Veel keus, snel correct

Alles wat ik nodig heb aan ragers en sensitieve tandpasta kan ik hier kopen. Snelle levering, prima kwaliteits producten

Prima! Enn vlot geregeld!

Voordelig geprijsd en snelle levering

Na een internet search kwam Tandwinkel het voordeligst uit de bus voor wat ik zocht. Bestelling volgende dag bezorgd, top!

Goede online shop,levert snel. Altijd op voorraad, en een goede prijs.

Prijs/kwaliteit prima

Aanbod met scherpe prijzen en een duidelijke site nodigen uit tot kopen. Bezorging ging snel en goed.

Afspraak is afspraak

Op tijd netjes bezorgd

Ze hebben mijn favoriete spullen

Ze hebben al mij favoriete tandenborstels en raggers en ze zijn niet duur.

Geen product ontvangen.

Ik vind de levertijd voor een eenvoudig flossdraadje wel lang duren. Raar om naar een beoordeling te vragen terwijl ik nog niets heb ontvangen. Nieuwe beoordeling; Er is snel en correct gehandeld op mijn vorige feedback. Alsnog de dentotape ontvangen waarvoor dank. De postbode belde aan terwijl het een brievenbus pakket zou zijn. Zij had een elastiekje om de doos gedaan want die was open.De tape zelf was uit het doosje gehaald en het doosje zat opgevouwen in het pakketje. Ik vraag me dan af of er iets mee gebeurd zou zijn. De postbode adviseerde een klacht in te dienen voor de onzorgvuldige verpakking. Dat gaat me te ver maar dit is een mooie gelegenheid om het aan te geven.

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat uw pakket tijdens het vervoer beschadigd is geraakt. We zullen het met u oplossen.

Is voor het eerst bij jullie wat besteld

Goedemiddag ik wist niet dat ik bij deze tandwinkel zo een tandpasta orthodontic kon bestellen en het was ook betaal baar als ik op andere site s keek was duur plus verzendkosten en deze site sprak me aan was goedkoop en het is betaal baar dus vandaar dat ik die tandpasta orthodontist heb genomen zo kunnen we die tandpasta toch bestellen ik ben tevreden iedergeval ik zou elke keer die tandpasta orthodontic bij jullie bestellen hopelijk heb ik jullie genoeg geïnformeerd erover van de klant mvr jubithana

Bedrijfsgegevens

Middelweg 58

4196 JJ Tricht

085 040 2900

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.