Snel Gelevering

Besteld en Netjes geleverd!

super!!

snelle levering !

Tube beschadigd

De verpakkkng zag er goed uit. Toch zat er een scheur in de tube en was dat al gaan lekken in het doosje. Hij moet al beschadigd verstuurd zijn. Zelf gerepareerd met plakband

waardeloos

bestelling tot op de dag van vandaag niet ontvangen . nu zelf maar weer naar de Etos gegaan.

Snel en netjes bezorgd.

De bestelling en levering zijn prima verlopen.

Vlootje afhandeling van mijn. Bestelling

Mijn bestelling is de volgende dag geleverd.

Redelijk

Bestelling plaatsen was geen probleem. Geen track en trace code ontvangen ondanks dat het een pakketje was. Vrijdagavond 20.45 bericht van GLS dat het die zelfde dag geleverd zou worden??? Het was echter de dag dáárvoor s'middag al bezorgd??? Jammer slechte communicatie.

Goede producten, duidelijke website en zeer snelle levering

Zoeken naar product was simpel en snel. Het plaatsen van de bestelling idem. Bezorging top!

Bestelling en verzenden gaat soepel en snel. Helaas heeft PostNL niet zo goed haar best gedaan en het pakketje is niet bezorgd. Toen ik belde met Tandwinkel.nl werd meteen aangeboden een nieuwe bestelling te sturen, terwijl ik initieel wilde weten of ik bv PostNL moest bellen. Niet dus. Kan dus niet anders geconcludeerd worden dan Top Service.

vriendelijke bediening aan de telefoon, snelle bezorging.

Prima prijzen maar trage verzending

De prijzen zijn scherp maar de verzending vind ik zelf te traag. Ik heb donderdag besteld en maandag einde dag geleverd.

Snelle levering , veel keuze.

snel en goed

snel en goed

Keurige afhandeling

Keurige afhandeling van de bestelling

Voor de eerste keer besteld bij Tandwinkel. Correcte prijs en een snelle levering

Snelle levering van de bestelde producten. Goed verpakt. Niets mis mee.

blijdschap

naar langen zoeken, eindelijk de goede tandpasta gevonden, die zonder fluoride is .... heel blij ermee en kan iedereen het aanbevelen

Snel geantwoord op mijn mail Had iets verkeerds besteld maar goed en snel opgelost

Hele snelle afwikkeling! Goed product.

Hele snelle afwikkeling! Goed product.

valt wat tegen

Ik heb de mond-gel besteld vanwege klachten onder mijn kunst gebit. Deze creme voelt wel goed aan maar je hebt uren erna nog de smaak van zoetstof in je mond. En dat is niet prettig en valt me tegen.

Fijne winkel

Goed assortiment en snelle levering. De spullen zijn altijd netjes en schoon verpakt.

Kwaliteit, service en een goede prijs!!

Snelle levering, goede kwaliteit en een zeer klantvriendelijke benadering!