Snel in huis en een goede prijs.

Klant vriendelijke ontvangst

Snelle en correcte levering

Bestelling correct en snel uitgevoerd.

Goed verpakt en op tijd binnen

Het is mijn eerste keer dat ik bij de Tandwinkel wat heb besteld. Dit is mij uitstekend bevallen. Een goed verzorgde verpakking die op tijd binnen kwam. Ook de informatie tijdens het bezorgtraject klopte. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Alles snel en goed geleverd

Besteld, volgende dag in huis. Ik werd ingeformeerd hoe de bestelling verliep. Toppie service

Voldoet aan verwachtingen

Voldoet aan verwachtingen

Great

I was very impressed with the range of products on their website and even more impressed with how quick and efficient the delivery was. I forgot to add a product after I had already paid and they were quick to help me add it to the order.

Goede kwaliteit

Super snel aanlevering.

Snelle levering, correcte volgens bestelling..

In de tijd van een poetsbeurt

In de tijd die nodig is om je tanden te poetsen, flossen en spoelen heb je alles op gebied van tandverzorging onder je vingers en ook snel thuis afgeleverd voor een goede prijs

Heel goed.

Vandaag besteld,morgen is huis. Heel goed verpakt en netjes. Bestel graag bij tandwinkel.

Wat een service geeft dit bedrijf. Had per ongeluk verkeerde product besteld. Geen probleem,kreeg gelijk (gratis) retourticket toegestuurd. Geweldig, deze service zie je tegenwoordig niet meer zo vaak!

Prima prijs en snelle levering zou iedereen deze site aanbevelen

Verrassend als je het product nog niet kende

Superfijn dat u weer een tampastatube levert van 100 ml, tegenwoorig is alles 75 ml geworden. Deze zijn zomaar leeg, weer meer plastic, niet echt duurzaam dus. Verrassende smaak mondwater en stevig tandflos in opvallende kleur wat goed te zien is als je flosteerste bestelling maar tevreden!

Een groot assortiment en snel geleverd

Snelle en acurate levering voor een schappelijke prijs

Zeer snelle levering, de volgende dag al. prijs was ook goed. Aan te bevelen!

Alleen maar positief vanaf bestelling tot levering en kwaliteit product

Zie de 1 zin beschrijving

Keurig netjes en op tijd.

Scherpe prijzen, snelle levering

Prijzen zijn super scherp. Bestellen is zeer eenvoudig. Snelle levering maakt het compleet.

Heel tevreden met het gemak, de prijs en de snelle levering

Snelle levering en redelijke prijs

Eerste bestelling ontvangen en zeker tevreden

Top! Een aanrader

Vlotte en nette afhandeling van mijn bestelling. Normale verzendkosten voor brievenbus post en netjes verpakt. Hier besteld omdat het hier het voordeligst was en ook door de lage verzendkosten. Zal zeker terug komen!

Het pakje met mijn bestelling is snel geleverd

Mijn bestelling werd snel verzonden en snel geleverd en was ook nog eens goed verpakt.