Vandaag besteld , morgen binnen.

Snelle levering, mooie prijzen en een goed assortiment, kan en heb het aan velen aangeraden

Super snel bezorgd

Binnen no time kreeg ik door de brievenbus een keurig pakje met daarin mijn bestelling. O.a. tandenragers voor een prijs waar ik bij een fysieke winkel 4 tot 5x meer voor zou moeten betalen. Zeer tevreden dus.

Mooi dat het pakje door brievenbus kan goed bedrijf

Gemakkelijke bestelling geplaatst en snelle levering.

Plezierig.

Overzichtelijke website, kwaliteits producten, lage verzendkosten, snelle levering

Wat wil je nog meer :-D

Makkelijk om te bestellen en snel bezorgd

Prima service!

Snelle en correcte levering

Op vrijdagmiddag een tip van mijn kaakchirurg gekregen en die middag bij jullie besteld... ik had de bestelling gewoon al dezelfde zaterdag in huis! Super!

Snel en goed geleverd. Spullen helemaal in orde.

Degelijk verpakt en snel verzonden.

Duidelijke website, zeer redelijke prijzen en heel snel verzonden.

fijne ervaring

Snel en goed wat wil men nog meer super.

GOED

Makkelijk bestellen/betalen, snelle levering,betaalbaar

Keurig

Keurig op tijd, keurig verpakt en keurige prijs.

Snel en goed geleverd!

Goed assortiment, goedkoper dan in de apotheek.

Wist niet dat je het ook zo kon bestellen

Snelle service en goedkoop. Pluimpje .

Prima afwerking van mijn kleine order

Om eens uit te proberen heb ik een setje Lactona van verschillende grootte besteld. Dat werd prompt na 2 dagen afgeleverd. Ik kan nu gaan testen en later de juiste formaten bestellen. Prima service.

Betrouwbare site, maar niet alles op voorraad.

Een week na bestelling had ik nog niets ontvangen. Enkele producten bleken niet op voorraad te zijn. Het was prettiger geweest als ik dat bij het bestellen had geweten. Dan had ik het besteld bij een ander, die wel wat duurder was, maar die het op voorraad had. Na mijn vraag waarom ik niets kreeg en hoorde is het wel vlot opgelost en kon ik het gedeelte dat niet op voorraad was annuleren. Ik vertrouw erop dat de terugbetaling snel geregeld wordt. Wel apart dat mij al om een kiyoh-review werd verzocht terwijl er nog niets verstuurd was en ik verder ook niets vernomen had.

Beste Lara, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen dit zeker meenemen in ons verwerkingsproces, zodat het voor u duidelijker is wanneer producten niet op voorraad zijn. Het retourbedrag kunt u binnen enkele dagen op uw bankrekening verwachten. Met vriendelijke groet, Tandwinkel.nl

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

Geweldig in een woord

Ik bestel per mail en de volgende dag is het er al beter kan niet! mijn dank

Snel & adequaat

Prijs is prima, levering was prima en snel (volgende dag al).

Duidekijke webshop

Snel gevonden wat ik zocht, voor een scherpe prijs.

Snelle.levering

Besteld en volgende dag geleverd. Kon door de brievenbus

Tandwinkel.nl zet tanden in hoge prijzen

Duidelijke webshop, snelle bezorging, die wordt aangegeven in de webshop, maar ook wordt waargemaakt en dan óók nog tegen hele scherpe prijzen! Ik ben 73 jaar, maar bestellen was in een handomdraai gebeurd...

Superfijne tandenragers

Om het tandvlees gezond te houden is het zo belangrijk om tandenragers te gebruiken.