Prima geregeld.

Goed geregeld,netjes op tijd.

Super snelle levering netjes verpakt goede kwaliteit producten, ik ga voortaan standaard bij jullie bestellen

Geweldige ontdekking

Hoe ik precies bij de Tandwinkel terecht ben gekomen weet ik niet meer maar ik heb daar een geweldige tandenborstel ontdekt : Dr. Barmans. Het is een borstelkop met 3 stukjes "haar" die alle kanten van je tanden en kiezen tegelijk poetsen. Als die borstel hebt gebruikt wil je nooit meer iets anders! Het voelt super schoon....geweldig gewoon. De tandenbortels zijn ook niet vreselijk duur hoor. 5 euro per stuk voor zo' n stukje wonder. Ik ben heel blij met de Tandwinkel. Vandaag besteld is morgen in huis. Ik ben zeker fan en het is elke dag weer fijn om je tanden te poetsen met deze de geweldige tandenborstel.

Snelle levering duidelijke website. Heel tevreden.

Snel, goede prijs

Alles goed, maar de doos was een beetje te groot of niet vol gepakt, dus het karton was een beetje geplet en begon te scheuren. Niets verloren. Anders was het een 10.

Snelle levering en mooie producten. Ik heb jullie gevonden via een blad van Zeldsamen. Onze zoon met een aangeboren afwijking aan zijn mond is erg blij met zijn tandenborstel die in 1 keer zijn tanden kan poetsen.

Uitgebreid en specialistisch assortiment met snelle bezorging

Ik ben erg tevreden over het assortiment en de gebruiksvriendelijkheid van de website. Ik vind het wel jammer dat je nog steeds verzendkosten moet betalen, ongeacht hoe hoog je bestelbedrag is. Bovendien mis ik echt goede kortingsacties. De specialistische producten maken het daarentegen wel goed. Die kan ik namelijk nergens anders vinden.

Snelle service, alle types die je nodig hebt

Lekker snel bezorgd!

Ik had nog niet besteld en afgerekend of daar was het pakje al! Dat vind ik nou zo mooi!

Vandaag besteld, morgen in huis!

Fijne ervaring bij het bestellen. Snelle service en prima prijs/kwaliteit.

Vanwege het grote aantal radertje, heb ik gelijk maar 2 grote zakken besteld. Dit is veel goedkoper dan per 6 bij de drogist. Ik kende Tandwinkel nog niet, maar nu ik dit weet zal ik de volgende keer weer bij jullie bestellen.

Snelle levering!

Snelle levering! Heel tevreden met mijn aankoop.

Prima, groot assortiment en snelle levering

Prima, groot assortiment en snelle levering

Prima winkel en niet duur

Alleen jammer dat er geen tandpasta te koop is. Maar snelle levering!

Helemaal goed

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima winkel

Gemakkelijke bestelling, en betrouwbare, snelle levering, en aardige medewerker. Dank

Uitgebreid assortiment en snel geleverd.

Uitgebreid assortiment en snel geleverd en prijs technisch redelijk betaalbaar.

Allemaal prima

Snel en correct

Snelle en goede service

Qua producten heb ik alleen nog de tandpasta uitgeprobeerd, deze bevalt dan ook prima!

super goed

goed product zeer snelle levering

gewoon zoals het hoort!!

Fijne website, prima Prijs, Prima orderafhandeling en keurig geleverd

3 koos tandenborstel

Door aanraden van de sbt tandarts deze tandenborstels besteld voor mijn zoon om alle tanden in 1x te kunnen pakken met poetsen. De kiezen moet je even een handigheidje in krijgen maar ze zijn super goed,ik beoordeel ze dan ook met een 10

Goeie en snelle service.!!!

Top goed geregeld snel thuis gestuurd

Top goed geregeld

Eerste indruk: prima

Bij eerste bestelling ging alles prima. Het had nog iets beter gekund als de minilevering met slechts 5 bescheiden blisterstrips zo was ingepakt dat het door de brievenbus had gekund. En was nu een onnodig groot pakketje van gemaakt dat niet door de brievenbus ging.

Middelweg 58

4196 JJ Tricht