Goed en snelle levering.

De raggers Werden snel bezorgd.

Hoi

Goede keus en snel geleverd

Mijn keus was niet te koop in de winkel. Snel gevonden

Tevreden mooi optijd binnen

Netjes en snel

Fijne website, alles netjes en snel geleverd met PostNL :)

Snelle feedback, goed spul en betaalbaar

Alles is prima in orde, behalve de service van de bezorgdienst, welke beter had moeten communiceren.

Toppie!!!

Goede producten voor een scherpe prijs en snelle levering.

Wederom voortreffelijk "verzorgd" .

Bestellen, Betalen, Bericht van "onderweg" Ontvangen. Top.

De interdentale borstels van Tandwinkel zijn werkelijk uitzonderlijk

De interdentale borstels van Tandwinkel zijn werkelijk uitzonderlijk. Als patiënt van een parodontale kliniek werden deze borstels mij aanbevolen om mijn mondhygiëne op peil te houden. Wat me het meest opviel, was de mogelijkheid om de juiste maat te kiezen voor de ruimte tussen mijn tanden. Ik had nog nooit zoveel precisie ervaren! Bovendien vergemakkelijkt hun cilindrische en langwerpige ontwerp het reinigen van moeilijk bereikbare plekken. Kortom, de interdentale borstels van Tandwinkel zijn een pareltje om een gezonde glimlach te behouden.

Vlotte en nauwkeurige levering

Onlangs bestelde ik verscheidene artikelen in verschillende hoeveelheden. Op de levering heb ik geen enkele opmerking alleen dat het volledig klopte en snel geleverd was

Super goed

Ik ben nieuwe klant ik vind jullie goed

Wat een keus. Fijn om tegen een voordelig tarief artikelen bij jullie te kunnen bestellen. Snelle en netjes verzorgde levering. Ik kom zeker weer terug.

Uitmuntend

Prettige service en medewerking! Je vindt er al je hulpmiddeltjes voor je mondverzorging terug zodat je met een frisse mond door het leven kunt. Dankjewel!

Langzame bezorging

Producten nog niet binnen. We zijn inmiddels 6 dagen verder. Beetje vreemd anno 2024 om een week op je bestelling te wachten die gewoon op voorraad zijn. Voor de bestelling heb ik orderkosten betaald wat gewoon verzendkosten zijn. Niet erg maar om dan minimaal 7 dagen te moeten wachten is niet van deze tijd.

Beste Kenneth, bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat uw pakket inderdaad behoorlijke vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Ik ga contact met u opnemen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Fijne hulp

Ik zocht een ragertje, wat ik van de tandarts mee kreeg. Is alleen online verkrijgbaar. Echter " mijn" maat is nergens verkrijgbaar. De medewerker bij tandwinkel heeft goed gezocht en een alternatief geboden, waar ik blij mee was. Wat wij beiden niet wisten is dat t slapper materiaal is, dus voldoet niet helemaal aan m'n wensen helaas. Toch heeft t meedenken mij een positief gevoel gegeven.

Is gewoon prima .

Binnen 3 dagen mijn bestelling gekregen.ik ga hier wel weer bestellen.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Eenvoudig kunnen bestellen en een snelle levering, kortom prima dus

op zich goed...

maar... omdat de tube los in de enveloppe ging, bij mij iig, de enveloppe kapot door de scherpe punt van de tube! nog een klein stukkie en de tube zou verdwenen zijn! begrijp de bedoeling van de brievenbus bezorging maar de enveloppe zou dan wat steviger moeten zijn! groet, m@rgo... *= )

Niet duur

Snelle levering en is niet duur

Duidelijk en vlot waarbij de afspraken worden nagekomen

Duidelijk en vlot waarbij de afspraken worden nagekomen

Goed assortiment

Makkelijk te bestellen, groot assortiment

Vlotte en correcte afhandeling

Vlotte en correcte afhandeling.

Gewoon heel goed afgehandeld, geen enekel punt van kretiek

eenvoudig te bestellen en de levering op tijd

Middelweg 58 4196 JJ Tricht