Snel en netjes

Handig om de juiste producten te kopen. Alles in één keer bezorgden de volgende dag al in huis.

Snelle levering en goede kwaliteit

Wat ik tot nu toe genomen heb is mij goed bevallen zoals de ultra zachte tandenborstel voor mijn ontstoken tandvlees en de speciale kaugum waar ik ook baat bij heb.

snel

Prima producten prima prijs en zeer snelle levering

Uitstekend.

Al een aantal bestellingen bij Tandwinkel.nl gedaan. Het is hier goedkoper en wordt zeer snel verzonden. Echt een aanrader!

snel besteld , snel geleverd

Besteld en volgende dag al bezorgd. Top

Smaak

Het was niet bepaald lekker

Goede kwaliteit TePe tandenragers voor een prima prijs.

Goede snelle service

Heb ragers besteld. Telefonisch contact met medewerker verliep goed.

Goede prijs en snelle levering

Dikke prima!

Snel geleverd. Keurige website, product zoals beloofd.

Snelle levering en prima product

Prima website om producten te bestellen. De bestelde raggers snel en met korting ontvangen.

Perfecte afhandeling van mijn bestelling en mijn bestelling snel ontvangen.

Duidelijke website. Goede prijzen. Eenvoudig te bestellen. Orderstatus en updates. Kortom perfect!

super

zeer tevreden met mijn product, zeer snelle levering, 1 klein puntje de leveringskosten naar Belgie een beetje duur dat zou beter kunnen. anders alles ok.

Mijn enige opmerking is dat 8 platte pakjes tandenstokers in een veel te grote doos met luchtkussen opvulling verstuurd worden. Terwijl ze mijn inziens ook in een met bubbeltjesfolie gevoerde envelop passen en zo door de brievenbus kunnen.

Goed bedrijf snelle levering!!

Goede spullen snelle levering dus in een woord top

Ik kocht een Oral B-tandenborstel en geltandpasta

Levering is snel, producten zijn goed, sterk aanbevolen

Prijs en kwaliteit zijn prima en super snelle levering.

top zaak

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling

Prima zaak!

Onze levering kwam later binnen dan vermeld stond, maar na een belletje naar de vriendelijke klantenservice was het opgelost. Zeer attent!

Snel levering

Me ervaring is goed met Tandwinkel zeer de tevreden

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede producten.

Alles was correct afgehandeld.

Ik ben heel tevreden hoe mijn bestelling keurig netjes werd afgehandeld en bezorgd. Ik zou deze webshop zeker bij anderen aanraden.

Prima tandpasta, vlot geleverd

Ik gebruik de Splat biocalcium-tandpasta en die voelt prima. Heb inderdaad het idee dat mijn tanden witter blijven maar kan dat niet objectief beoordelen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.