super

Super,nadat ik een foutje had gemaakt in de bestelling konden ze na telefonisch contact het herstellen.nogmaals bedankt

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Artikelen snel geleverd. Enige opmerking: volgende keer brievenbus post? Verpakking was een veel te grote doos, jammer…..

Besteld en bezorgd en zeer tevreden.

Tandenstokers besteld en zijn de volgende dag bezorgd . Super snel en dus zeer tevreden.

uitstekend

Het bestellen ging makkelijk, ik werd goed op de hoogte gehouden en de levering liep vloeiend. Jullie hebben er een klant bij.

Goe geleverd .

Door mijn tandarts deze side geadviseerd en is goed.

Prima winkel

Handig kiezen, snelle bezorging

Goede informatie, betaalbaar goede service

Jammer van grote verpakking kon in brievenbuspakketje

Goede snelle service alleen ontzettend jammer dat het verpakt is in zo,N grote doos terwijl het in brievenbuspakketje makkelijk kon.

Snel besteld, snel geleverd

Bestellen ging makkelijk en de bestelling was in no time geleverd.

EXCELLENT PRODUCTS

EXCELLENT CHOICE OF BRILLIANT PRODUCTS ESPECIALLY THE WHOLE RANGE OF FITTYDENT. FAST DELIVERY. VERY HAPPY WITH THIS COMPANY.

Grandioos

Alles wat ik moest hebben vlug en correct geleverd

keurige en snelle service!

Ik heb tandenstokers en -ragers besteld en deze werden een dag later thuis afgeleverd. Super!

Super voordelig en snel verzonden, Top!!

Fijne overzichtelijke webshop, voordelige prijzen en snel verzonden. Top!! Daar krijg ik een glimlach van.

Vandaag besteld , morgen binnen.

Snelle levering, mooie prijzen en een goed assortiment, kan en heb het aan velen aangeraden

Super snel bezorgd

Binnen no time kreeg ik door de brievenbus een keurig pakje met daarin mijn bestelling. O.a. tandenragers voor een prijs waar ik bij een fysieke winkel 4 tot 5x meer voor zou moeten betalen. Zeer tevreden dus.

Mooi dat het pakje door brievenbus kan goed bedrijf

Gemakkelijke bestelling geplaatst en snelle levering.

Plezierig.

Overzichtelijke website, kwaliteits producten, lage verzendkosten, snelle levering

Wat wil je nog meer :-D

Makkelijk om te bestellen en snel bezorgd

Prima service!

Snelle en correcte levering

Op vrijdagmiddag een tip van mijn kaakchirurg gekregen en die middag bij jullie besteld... ik had de bestelling gewoon al dezelfde zaterdag in huis! Super!

Snel en goed geleverd. Spullen helemaal in orde.

Degelijk verpakt en snel verzonden.

Duidelijke website, zeer redelijke prijzen en heel snel verzonden.

Middelweg 58 4196 JJ Tricht