Snel en leuk

Leuke verpakking, glittermix wordt zelfs geleverd met lijm en potloodje. Lekker snel geleverd.

Mooi pakket

Leuk feestpakket, mooi versiert afgeleverd. Helaas waren niet alles canvasdoeken uit het pakket even groot. Dit stond wel vermeld, maar heb ik niet goed gelezen. Je zou dit ook niet verwachten als je besteld voor 1 prijs. Dit levert waarschijnlijk discussie op. Maar de pakketten zijn zo leuk dat ik er maar 3 extra even grote bij heb besteld.

Glandioos

Mooi verpakt, nu al zin om met mijn kleindochter van 4 te gaan fröbelen.

2de keer dat ik bestel, snelle levering en geweldige producten.

Prachtig

Leuk pakket, goed verzorgd en met plezier geknutseld

Snelle levering, goed verpakt. Veel steentjes.

Heel complete knutselactiviteit!

De pakketjes van Glitterbaas zijn erg verzorgd en compleet! Snelle verzending. De gratis glow-in-the-dark tattoos werden erg gewaardeerd hier!

Prachtige producten, super levering

Producten zorgvuldig en met aandacht verpakt

Mooie variatie aan steentjes

Pakket vlot gestuurd, simpele stevige verpakking opgeleukt met stickers, waardoor het een persoonlijk tintje krijgt. Leuke variatie aan steentjes

Mooi, creatief en ontspanning

Een glitterbaas maken vind ik ontzettend leuk, is heel ontspannend geeft mij de kans mijn eigen creativiteit te gebruiken en geeft mij veel voldoening als mijn glitterbaas klaar is. Bovendien is het heel leuk om daarna mijn eigen kunstwerk aan de muur te hangen! Ik denk dat glitterbaas super leuk is voor jong en oud!

Leuke knutselpakketten

Hele leuke knutselpakketten. Onze kinderen zijn er blij mee. Elke glitter is een cadeautje om op te plakken, en het resultaat is fantastisch! Zeker aan te raden!

Superleuk en creatief! Snel verzonden!

Ik bestelde een Glitterbaas pakket na een tip van mijn buurvrouw. Mijn dochter vond het echt fantastisch!! Ik ga er snel nog één of meerdere bestellen. Echt leuk product Glitterbaas!!!!